Adéla a Ester jdou parkem když Ester vykřikne ,, Ale ne ! Už mám být půl hodiny doma !" a zmizí . Adéla najednou uviděla motýla jako z ledu a propadá se do vzpomínky na bývalé rodiče ...
,, Mami " zašeptám a dotknu se ledového obrazu . Ale namísto dotknutí ním projdu. ,, Co to ..." zakoktám . ,, Zlatíčko " začne matka ,, Buď opatrná a až se objevíš doma zakřič zapomeňte " a po těchto slovech zmizí a Adéla se objeví na úplně jiném místě . V matčiné oblíbené kavárně z dětství kam pravidelně chodili . ,, No výborně " zamumlá a věnuje se prostředí . Velké dubové dveře , roztomilé taburetky a obtloustlá paní . ,, Co si dáte " zeptá se vytáhne papír s tužkou . ,, Dvě kávy , prosím " řekne matka ,, A koláč pro dceru ." Po této vzpomínce se opět propadá matně vidí svůj pokoj ...
,, Zapomeňte " zašeptám když se probudím a nevlastní matka , otec i sestra kteří po mě dosud zvědavě pokukovali se otočili se skelným výrazem v očích a odešli . ,, Díky bohu " řeknu když se probudím z překvapení že to vyšlo a jdu nachystat večeři . Po výborné večeři si běžím nachystat věci do školy a hup do postele .
,, CRRR " ohlásí zvonek konec hodiny a všichni se tlačí ke dveřím . ,, Ester , neuvěříš co se mi stalo " začnu , ale Ester mě přeruší ,, Vidělas ledového motýla ? Já ano . A viděla jsem hrozné věci ." V duchu si pomyslím ,, Odkud to víš " ale hned tu myšlenku zaplaším . ,, Rodiče mají vymazanou paměť a ty se tváříš tak spokojeně " vyštěknu na Ester . ,, No ..." začala Ester ,, Já myslela že víš co mám na mysli . Ale ty to nevíš . Ledový motýl je opravdová vzácnost a pro zrušení kouzla se musíš dostat přes ledový labyrint až na sněhovou věž " po tomhle vyletí ze dveří a ani se neohlédne . ,, Tak ahoj a napíšu ti na facebook kde se setkáme " vykřiknu za ní poslední pokyn a odšourám se pryč .
Moc to nekontluji takže promiňte za případné chyby . Každopádně ( prosíím ) dejte vote nebo coment a vaše Cathy bude nadevše štastná .:D
ČTEŠ
Zapomeňte... [Dokončeno]
Fantascienza1.část příběhu Adéla jednou uvidí ledového motýla a to u ní vyvolá zpomínky na bývalé rodiče . Pro zrušení následků musí překonat hodně překážek . A co musí překonat ? To se dozvíte v tomto příběhu .