bara gidiyoruuuz *4*

179 12 2
                                    

sınıfa çıktım. Derse girmiştik. Masal yanıma selimde arkama oturdu. Buğra gelmemişti. Selim bir anda kaltı ve Masalı elinden tutarak yanına oturttu. Onlara 'Ay götüm.' bakışlarımı atarken farkettimde sadece tek oturan bendim.

Sınıfa bir anda buğra girince selime dudaklarımı oynatarak "zamanlamana sıçayım." dedim. Bugra sınıfa göz gezdirdikden sonra bir tek benim yanımın boş olduğunu gorünce gözlerini devirerek ellerini saçlarının arasından geçirdi. Hocaya hiç hesap vermeden yanıma geldi. Hiç o yokmuş gibi kafamı sıraya koydum. Yüzüm ona doğru dönüktü. Beni izlediğini tahmin ederek gözümün tekini açtım. Birde ne göriyim?! Ön sıradaki kızla kağıtlaşıp gülüşüyorlardı. Sırf bölmek için "Şşş öğretmenimi duyamıyorum." deyip kafamı tekrar sıraya koydum. Gıcıklık değil mi? Banane!
Sadece sırıtmıştı.

Bütün günümü yatarak, yiyerek ve neredeyse hiç konuşmadan geçirmiştim. Son ders zili çaldığında çantamı alıp merdivenleri koşarak bir kaç merdiveni yuvarlanarak indim. Garaja gelip Masal'ın arabasına doğru ilerlemeye başladım. Bir yandan da gözüm buğranın arabasını arıyordu. Hayır yani bananeyse!

Birkaç adım ilerde görüş açıma arabaya dayanmış deri montuyla çok cool görünen bir adet Buğra girdi. Ne tesadüf! arabalarımız yanyanaydı. Selimi bekliyordu heralde. Aman canım banane beni ilgilendirmez değil mi? Evet hiçte ilgilendirmez. Sürücü kapısın yanına geçip Masal'ı beklemeye başladım. Gözüm ona kaymıyor değildi. Yani arada sırada. Tamam! gözümü alamıyordum ondan! oldu mu? Arkasını dönmesiyle ani refleks olarak bende arkamı döndüm. Kahkaha sesi kulaklarımı dolduruyordu. Hayır canım niye utanıyım? hiçte utanmadım.

Masal'ın sesini duymamla arkamı dönüp yanına gitmem bir oldu. Kulaklarımı ağrıtacak derece yüksek bir ses tonuyla bağırdı. "Bara gidiyoruuz." Ah zamani gençleri ne bu bar sevdanız? Elinden anahtarı alıp "size iyi eğlenceleer." dedim ve arabaya adımladım. Masal'ın koşarak peşimden geldiğini duyabiliyordum. Birden kolma yapışıp, "Nolur nolur. Hem bak yarın belki derse girmem birşeyler yaparız?" dedi ve kafasını minik çocuklar gibi yana yatırdı. Ama bu bana yapılırmı? En zayıf noktam. Derse girmemekten vurmuştu beni! "Tamam! yarın okul yoksa neden olmasın?" Boynuna atladım bende. Selin bizi ayırıp "Akşam saat 8'de almaya geleceğiz." dedi. Buğra selime yaklaşıp "Gelicez?" diye soruya benzer birşey yöneltti. Selim onu umursamadan arabaya adımlayıp "evet gelicez." dedi ve arabaya bindi. Al birini vur ötekini. Selimde Masalı hiç aratmıyordu. E sevgilisi sonuçta. Masal Selim'e el salladıktan sonra bizde arabaya bindik ve evin yolunu tuttuk.

❄❄❄

Yatakta yatarken odama hunharca dalan Masalla sıçradım. "Bir saat var kızım. hadi ben odamdayım hazırlanıyorum sende hazırlan." diye çemkirdi. Hayvan köpek! Öyle bağırıyorduki evde bana görseniz çok seversiniz çok!

Başımı sallayıp bıkkınca ayağa kalktım. Dolabıma bakarken gözüm elbiselerimin altındaki kutuya çarptı. Kutuyu yatağa bırakıp heyecanla açtığımda içinde siyah mini bir elbise vardı. (Multide var.) Tabi ya bu abimin bana geçen ay aldığı elbiseydi. Size söylemedim değil mi? Birde abim var benim. Abime beni kıyafet seçme derdinden kurtardığı için bildiğim bütün duaları ettim.

Üzerimdekilerden kurtulup elbiseyi hemen giyindim. Saçlarıma şekil vermedim. Düğüne gider gibi maşa yapacak halim yoktu değil mi? Saçlarımın aksine gözlerime yoğun siyahlıkta bir makyaj yapıp odadan çıktım. Dudaklarıma renk vermemiştim.

Masal hazırlanmış antrede telefonla konuşuyordu. Beni görünce "Tamam tamam. Su'da hazır çıkıyoruz." deyip telefonda Selim anladığım şahsın yüzüne kapattı. "Waoouw." deyip etrafımda bir tur döndü. Onun bu hallerine gülmeden edemiyordum. "Sende." dedim ve koluna girdim. Merdivenlerden ayağımızda topuklu olmasına rağman hunharca indik. Evet yapabiliyorduk bunu. Ne var topukluyla hiç koşarak merdiven inmediniz mi?

Bahceye çıktığımızda ikiside arabaya dayanmışlardı. Bizi görünce dikeldiler. E naziktiler sonuçta. Buğrayı aşağıdan yukarıya süzdüğümde gözleri gözlerime değince başımı öne eğdim ve çaktırmadan gülümsedim. Hayır utanmıyorum. Hiç hemde. Selim kapılarımızı açtı ve biz binice kendide sürücü koltuğuna geçip arabayı çalıştırdı.

❄ ❄ ❄

Eveet bölüm sonu. Şimdi siz diyeceksiniz bu hikeyeyi yazmayı bırakamadı mı neden yazıyor diye. Hemen açıklayım; bir okuyucum bu kitabı çok sevdiğini ve 'kitabın sonundasınız' yazısını görünce üzüldüğünü söyledi. Onun için devam ediyorum.

Bölümle ilgili yorumlarınızı alayım? :D
Şimdiden oy ve yorum yapan parmaklarınıza kocaman öpücükleer :* :*

❕karakterlerle ve geçen bölümlerle ilgili düzenlemeler yapacağım canlarım.
Yazım hatalarım varsa affola :))

❄ ❄ ❄

YAKIŞIKLI EGOİST (Düzenleniyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin