bennnnn......

159 8 4
                                    

Sabah kalktığımda baş ucumda çalar saatin sesiyle uyandım iğrenç bir sesi vardı 15 dakika ona senin neden sesin karga gibi çıkıyor diye azarladım içimden geçirdiğim ise (. HAYATIMDAN BOŞUNA 15 dakika gitmişti çoktan)Yatağımın üstünden halıya doğru bir şekilde iniş yaptım
Bügün her zamankindendaha iyi bir gündü çünkü kurduğum mağaza yıl başı için yaptığım yıl başı kolleksiyonu için hazırlık yapıyordu .
Halıda yuvarlanmayı bırakıp ayağa kalkıp merdivenlerden aşağa indim daha yeni ev almıştım kendim yaşıyordum annem le babam ingiltere de yaşıyorlardı. Ben de onlari arada sırada ingiltere ye gidip onlarla kaĺıyordum evime daha yeni alışmıştım alt raftan hemen gevrek bulup yedim ve yanında salata havuç vardı.kahvaltimi yaptıktan sonra üst kata çıkıp üstümü giydim ve makyaj yapıp garaja indim arabama binip gidecektim ki arabamın benzini bitti

Belki de bügün fazla şanşsızdım arabama benzinde alamazdım çünkü toplantım vardı kıs kolleksiyonu toplantısı bu arada ben bir modacıyım moda okulunu ben roma da okudum orda selim diye bir çoçukla tanıstım ve arkadaş oldum şimdi hala arkadaşlığımız sûrüyor ama romadaki gibi çok görüşmüyoruz bende arabamı bırakıp yoldan geçen bir taksiye binip moni ye gittim yani benim kendi mağazama .yolda çok trafik vardı toplantıya da 25 dakika kalmıştı taksiden inip yürümeye başladım .

Ama ben de bugün inat ettim şanssız olcam yağmur yağmaya başladı.çok Islandım tam moniye gircektimki kapının ününde Selimi gördüm ben hemen ben şok ben iptal oldum şaşırmayı kesip içeri girdim.Toplantı odasında içeri girdiğimde herkez bana baktı tabi bakarlar hemen yanımdaki personel bana havlu getirdi.kurulandım ve toplantıya başladım toplantıdan çıktıktan sonra hemen odama çıktım masada bitki çayım hazırdı bile........
İş bügün daha yoģundu reklam çekimi için herkez hazırlık yapıyordu bende çizim yapıyordum akşam olmuştu ben bi taksiye binip eve gittim..arabaya benzin alınmıştı.eve gidip üstümü çıkarmadan yatağa yattım......

Sen VE  BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin