"SY" "Gitmek İstedigim Yerdeyim.!"

479 38 2
                                    

Selam millet biz geldik. Kuzu (Zeynep 😉) ile çok güzel bir bölüm yazdık. Bazı sebeblerden dolayı biraz geciktirdik kusurumuza bakmayın olur mu? Zaten bölümü okuduktan sonra bütün kızgınlığınız geçecektir 😊. Çünkü size eğlence dolu bir bölüm yazdık.... 😘

Son bir şey daha diyip konuşmamı burada sonlandiracagim. Yaptığınız yorumlar, attığınız voteler için çoooo...k teşekkür ederiz okuyucu arkadaşlarım. Kendinize iyi bakın. Yeni bölüm de görüşürüz. Ha bu arada sizi Sevgili iki karakterimizden kucak dolusu öpücük getirdik. 😙😘

-İYİ OKUMALAR-

•••••~••••~••••~••••

6.bölüm

-Selin Yılmaz-

Kafam alak bulaktı. Selim ve Ali nin kavgasına tanık olmak beni üzmüştü. En fazla olanı ise Ali'nin canı yandığı için bedenimi tümüyle kaplayan korkuydu. Hani derler ya kalbime bir öküz oturdu diye... benim de onunkine benzer bir şey olmuştu. Tarifi zor ve imkansız bir histi bu.

Denizin ılık rüzgarı açık saclarımı arkaya savurdu. Elimdeki peçete,ıslak mendil, yarabandi diğer ıvır zıvırların olduğu poşetle sarı spor arabanın ön yolcu koltuğunun kapısını açıp, koltuğa yerleştim. Ali sırada dikiz aynasından yüzünü inceliyordu.

"Bana dön hadi"

Koltuğa yerleşip bana dönmesini beklerken itiraz etmeden oda bana dönmüştü. Hiç konuşmamış ordan ayrıldıktan sonra. Hoş ne dicegimi biliyor muydum ki ? Bilmiyordum. Orda beden öyle bi cümle kurduğumu , neden canı yandığın da öyle hissettiğimi ve en önemlisi de şuan neden en yakın arkadaşımın yanın da degil de onun yanındayım ? Tüm bunların cevabı da bilinmemezlikte.!
Islak mendilden bir daha çıkarıp elimi ona uzattığım sıra da kafasını geriye doğru çekip suratıma baktı ve yarım saattir tek kelime bile etmediği ağızını açtı.

"Git!"

Şaşkınça suratına bakarken şuan konuşmamasını tercih ederdim sanırım. Ilk kelimesi için git beklemiyordum.! Anlamadığımı suratımdan anladığını hissediyorum ki devam etti.

"Yanımda zor durmanı istemiyorum. Şuan kimin yanına gitmek istiyorsan git. Kızmıcam ve ceza da vermicem.!"

"Ben şuan gitmek istediğim yerdeyim.!"

Şaşırma sırası ondaydı. Kasları duyduğu cevapla havalandı. Cidden ben daha yeni ne demiştim öyle? Allah'ım ya... kendi ağzıyla verdiği izni elimin tersiyle güzelce itmiştim. Artık geride donemezdim.

"Hadi gelde yarım bıraktığım işi tamamlıyayım Yaran mikrop kapmadan."

İsteksizce yüzünü bana yaklaştırdı. Dudaklarıgin kenarını temizlerken yüzünü buruşturdu. Verdiği nefesleri suretime çarpıyor, bir yerlerde unutulan dürtülerimi harekete geçiriyordu. Bana ne oluyordu böyle? Kalbim normal attığından daha çok hızlı atıyordu. İlk yardımı hemen bitirmem ikimiz içinde iyi olacaktı. Merhem sürdüğüm elimi çekerken, Ali'nin koca eli bileğimi yakaladı. Tutuşu sert değildi belki ama nazik de değildi. Gözlerimi mavilerine çevirdiğimde gözlerimiz birleşti.

"Bunu neden yapıyorsun? " ne sorduğunu anlamamıştım. Nefesi öyle baştan çıkarıcı bir şekilde yüzüme çarpıyordu ki... neden burda olduğumu, ne yaptığımı unuturdu. "Neyi neden yapıyorum? "

"Neden benim yanımdasın,neden benim yaralarımı sarmaya çabalıyorsun? "

"Yaralarımızın boyutları aynı oldugunu hissediyorum sadece!"

Siyah YAKAMOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin