Η καλυτερη μερα της ζωης μου

361 34 5
                                    

Ή μέρα είχε φτάσει.Όλα ήταν έτοιμα.Εγώ στεκομουν και περιμενα ενω δίπλα μου ήταν ο Άλεξ ο Μάικ και ο Ντειβ.
Είχε φτάσει ή ώρα που θα δενομουν με τα δεσμά του γάμου την γυναίκα που μου στάθηκε με βοήθησε με στήριξε και με εμαθε,τη μόνη γυναικα που ερωτευτηκα και αγάπησα,την Αλίσια.

Ενώ τη περίμενα οι σκέψεις μου είχαν κάνει μια γρήγορη αναδρομή σε όλα οσα είχα ζήσει φτάνοντας στη γνωριμία μου με την Αλίσια,τήν εξομολόγηση ,το πρώτο μας φιλί και ή πρόταση γάμου που της είχα κάνει στα γενέθλια της.Ήμουν σίγουρος για την επιλογή μου,ήθελα να γίνει γυναίκα μου και να μου ομορφαινει τη κάθε μου μέρα και εγώ να της δειχνω την αγάπη μου συνεχώς.

Στο γάμο ήταν προσκεκλημένοι φίλοι και συγγενείς.Είχε έρθει και ο κύριος Πέτρος ,χάρηκε τόσο πολύ που είχε συγκινηθεί.
Όσον αφορά τη μάνα μου κάναμε αρκετές προσπάθειες για να μιλησουμε,αλλά δεν είναι και το πιο εύκολο!Τη κάλεσα και προς έκπληξη μου είχε έρθει,καθόταν μαζί με την Ελεν τη Μαρια και τη Μια τη κοπέλα του Ντέιβ.Ναι,ο Ντέιβ νοικοκυρευτηκε και μάλιστα θέλει να προχωρήσει τη σχέση σε άλλο επίπεδο!
Ο Μάικ και ή Ελέν έκαναν πριν λίγο καιρό το γάμο τους και είναι ακόμα πολύ ερωτευμένοι.
Όσον αφορά τον Άλεξ αρραβωνιάστηκε τη Μαρία και περιμένουν παιδί.Πιστεύω πως ο Άλεξ θα είναι χαζομπαμπάς και δε θα ήθελα να το χάσω.
Είχαμε όλοι ωριμάσει και κάναμε τις επιλογές μας με τους ανθρώπους που αγαπουσαμε.Είχαμε τελειώσει τη σχολή και ευτυχώς όλοι μας είχαμε τις δουλειές μας με το αντικείμενο που είχαμε σπουδάσει.
Τι άλλο μπορούσα να ζητησω;Όλα στη ζωή μου πήγαιναν θαυμάσια και θα κάνω τα πάντα για να είναι θαυμάσια και ή υπόλοιπη ζωή μου δίπλα στους ανθρώπους που νοιάζονται και νοιαζομαι

"Α ρε Τζεεις κοιτά που καταντησαμε, να σε παντρεψουμε τελικά"
Είπε ο Άλεξ και γελασαμε
"Ώρα να νοικοκυρευτεις φιλε μου,τέρμα εκείνα που ηξέρες" είπε ο Μάικ κλείνοντας το μάτι του
"Αφήστε το παιδί ήσυχο,μια χαρά θα περάσει όλα θα τα κάνουμε" είπε ο Ντέιβ και με έπιασε από τον ώμο
''Εσύ δεν είσαι που θέλεις να προχωρησεις τη σχέση σου σε άλλο επίπεδο;Θα νοικοκυρευτεις και εσύ αργά ή γρηγορα''ειπε ο Μάικ και γελασαμε

Το βλέμμα μου καρφώθηκε σε ένα εκπληκτικό θέαμα,ένα άγγελο που ερχόταν προς εμένα,ήταν ή γυναίκα που αγαπούσα,ντυμένη στα λευκά έτοιμη να ενώσει τη ζωή της με τη δική μου.
Της χαμογέλασα.

Όταν με πλησίασε ο κύριος Γιώργος μου τη παρέδωσε
"Θέλω να τη προσεχείς" μου είπε
''Θα το κάνω,πάντοτε"
"Το ξερω είμαι σίγουρος για αυτό" και μου χαμογέλασε
Ή Αλίσια ήταν μπροστά μου με εκείνο το όμορφο χαμόγελο,έλαμπε ,θα κάνω τα πάντα για να κρατήσει αυτό το όμορφο χαμόγελο,θα είμαι πάντα δίπλα της.
Της έπιασα τα χέρια και τα φιλησα
"Έτοιμη ;"
"Από τοτε που σε γνώρισα πάντοτε ήμουν έτοιμη"
Ανταλλαξαμε χαμόγελα και αφού την έπιασα από το χέρι ήμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε μια νέα ζωή ,θα ήμασταν πάντα μαζί είτε στα εύκολα είτε στα δυσκολα,θα υποστήριζαμε ο ένας τον άλλο,θα μαθαίναμε και κυρίως θα αγαπουσαμε ο ένας τον άλλον.

Teach Me HowWhere stories live. Discover now