3,2,1... AKCE!

104 5 3
                                    

Ráno se probudím kupodivu plná energie. Nasnídám se, převléknu,... Rodiče a Jerry jsou pořád pryč a já jsem doma sama. Obvykle bych šla na procházku s Jerrym, ale teď nevím, co mám dělat. Tak si jdu zahrát na klavír řeknu si. Hraju své oblíbené písně a převážně jsou smutné. Dopoledne uteklo jako voda. Už je poledne a já si ohřívám jídlo v mikrovlnce, když už jsem po obědě jdu se převléknout do riflových kraťasů a tyrkysové sportovní tílko. Vlasy jsem si nechala volně rozpuštěné. Jsem zvědavá, kdy přijde Sebastian. Zatím si beru černý vak emoji (se smajlíky) a dávám si do něj věci, které si beru s sebou. Asi za půl hodiny někdo zazvonil. Byl to Sebastian. ,,Ahoj" řeknu. ,,Ahoj, tobě to sluší." řekne s úsměvem. Já neodpovím a jen zčervenám jako rajče. ,,Můžeme vyrazit?" zeptá se a já přikývnu. Jdeme na autobusovou zastávku a povídáme si. Cesta taky rychle utekla. ,,Tady by měla být ta ulice." řekne Sebastian. Jdeme tou ulicí. Je vážně divná. Je tu takové ticho, že jsou slyšet jen naše kroky a letní vánek. V celé ulici nebyl vidět žádný pohyb a nic tu nerostlo ani tráva na okraji silnice. Z toho domu, co byl na napsán na vizitce najednou zaslechneme: ,,Co s tou holkou uděláme? To co se všema ostatníma, krátký proces. Fajn, ale musíme ještě zajet pro...." dál už jsem nic neslyšela, protože mě Sebastian odtáhl pryč z ulice a šli jsme pořád rovně a tam bylo nákupní centrum. ,,Proč jsme odešli?" zeptám se Sebastiana. ,,Slyšela jsi je? Pojedou pro něco a auto mají na ulici, takže by nás viděli. Chytili by nás a asi by s námi udělali to, co se chystají udělat s Kačkou a proto bylo nejlepší jít sem, protože je tu hodně lidí." vysvětlími. Mně vše dojde a rozbrečím se a řeknu ,,Mám strach." Chytne mě kolem ramen a řekne ,,Neboj, já taky, ale máme ještě jednu šanci je pravděpodobné, že teď a odjeli a mi bychom se tam mohli vrátit a Kačku dostat ven. Myslím, že byli jen dva, protože nikoho jiného jsem nezaslechl." ,,Tak fajn. Musíme to zkusit!" řeknu. Pro Kačku všechno. Běžíme zpět do ulice. Nikoho tam nevidíme a neslyšíme. Jdeme pomalu k domu. Sice ryskujeme, ale nakoukneme přes skleněné dveře. Nikdo tam není až na.... Kačka! Ona žije! Sedí přivázaná ke sloupu a něco má v puse, aby nemohla mluvit, když mě zahlédla rozplakala se a já taky, ale radostí, že jí vidím,že žije! ,,Mám u sebe kapesní nožík a oni zapomněli zamknout, což je dobrá zpráva. Odříznu Kačku a ty tu počkej a hlídej." řekne Sebastian. Přikývnu a pozoruji, jak Sebastian jde potichu ke Kačce. Už je u ní a odřezává jí provazy a vyndavá jí z pusy, jakýsi kapesník. Běží společně ven. ,,Káťo!" zvolám radostně. Běžím k ní a obejmu jí a už zase brečím, ale to Kačka taky. ,,Měli bychom jít." řekne Sebastian. ,,Nemám sílu." řekne Kačka. Tak jsem jí chytila za pravou ruku a Sebastian za levou a běželi jsme pryč. Stojíme už za rohem a... Oni se vrací! Dáme se do běhu, ale naštěstí si nás nevšimli. Už jsme zase v ulicích, které jsou plné lidí. Jdeme do nejbližší hospůdky, která je úplně prázdná. Obědnáme si jídlo, pití a jdeme si společně sednout ke stolu.
Kačka: ,,Děkuju vám! Jak jste na to přišli, kde jsem?"
Sebastian: ,,Jeli jsme s Nelčou na místo té bouračky, kvůli věcem, které zůstali v autě a našli jsme na zemi vizitku a už jsme našli to místo a potom tě zachránili."
Kačka: ,,Wow! Jste úžasní! To bylo za pět minut dvanáct."
Já: ,,Hlavně, že jsi tu s námi. Měla jsem velký strach o tebe. Pořád tomu nemohu uvěřit, že jsi tu s námi."
Kačka: ,,A co vy dva? Vy se znáte? Nely ty jsi mi o něm nikdy neřekla."
Oba zrudneme jako rajčata.
Já: ,,Den po té bouračce jsem šla do schodů a uvědomila si, co se stalo a omdlela. Našel mě tam Sebastian a vzal mě k sobě. Potom jsme si popovídali, když jsem se probrala. Všechno jsem mu vyklopila a on mi od té doby pomáhal a začli jsme se setkávat spolu častěji, protože bydlí o dvě patra níže."
Kačka: ,,Ahá. Takže, abych to uvedla na pravou míru. Ahoj Sebastiane. Já jsem Kačka nejlepší kamarádka Nely. Je mi taky třináctlet jako Nelče a děkuju, že jsi mě odřízl od těch provazů."
Sebastian: ,,Nemáš zač a rád tě poznávám. Jsem Sebastian a je mi patnáct, bydlím dvě patra pod Nelčou."
Dojídáme jídlo a jdeme Kačku zavést domů. Její rodiče jsou doma. Kačka se schválně schovala. ,,Dobrý den, můžu s váma a s vaším manželem mluvit?" řeknu. Kačky mamka přikývne a sejdou dolu. Otevřou branku a stojí před námi a koukají, co ze mě vyleze. ,,Jela jsem se Sebastianem do Ústí na určitou adresu a tam.....a někoho jsem přivedla." řeknu a za rohem vyskočí Kačka a obejme je. Všichni jsou šťastní. Její mamka nakonec zavolala na policii. Čekal nás dlouhý vyslech. Byla jsem nervózní, ale zvládla jsem to. Ty dva zadrželi a dali do vězení, protože před tím už někoho zabili. I mí rodiče byli šťastní a hlavně já, že jsem se dostala z těch depresí.

Ahoj!
Další část je tu, napsala jsem jí ještě večer,
ale vydala jsem jí až dnes, protože mi to přes
tablet nejde publikovat. :/ Další část je rozepsaná a bude někdy v týdnu. Ano, nudila jsem se v sobotu, tak jsem napsala 2,5 části. Zajímalo by mě, jestli
vás to zaskočilo, co se stalo atd. No nic hezký den.
NellysCZ


UnesenáKde žijí příběhy. Začni objevovat