Medya: Savaş/vini . kararsız bakışlar ☺☺☺
İstanbul'da olduğuna dair elinde somut kanıt varmı savaş!?...
Sesimi biraz yükseltmiş olacağım ki biçimsiz bir surat ifadesiyle paronayakmısın sen bakışı atıyordu. 10 dakikadır onun kalacağı odadaki yatağa oturmuş bir şekilde olayı tartışıyorduk. Savaşta emindiki ben bu olayı her raddesine kadar inceleyecektim. O duygu karışımı yaşadığı için olumsuz düşünemiyordu.,
-o kız birşeyler çeviriyor savaş.-adımı telaffuz ettiğin için sağol fakat,her adımı söylediğinde sinirleniyorum,sanki beni suçluyor gibisin.
Aşağıdan bana seslenildiğini duydum .çağırılmamın fazla istekli olduğunu farkedince savaşın inkazına cevap bile vermeden odadan çıktım.
Merdivenden inerken bir an duraksadım, savaşta geliyordu arkamdan ve o da durdu. Aşağıda beni bekleyen Ali yi görünce sinirlerim tavan yaptı, bu varlık benim zaafımı kullanacak kadar sinsi bir o kadar da acınası varlığı görmek beni strese sokuyordu. Aslında hiç istifimi bozmadan aşağı alkışlayarak indim. Sese verdikleri tepkinin iki katını ,ben iade etmek amacıyla, vaaay diye hitapta bulundum. Ali artık herşeyi bildiğimi anlayarak arkamdaki savaşıda farkederek ,bir korku çemberine girmiş gibi telaşla yutkundu, bunun belirtisi de benim savaşa anlattığımı sanmasımdan kaynaklanıyordu .buna adım gibi emindim.adım emin değil bu arada.Neyse hiç lafı çevirmeden karşısına geçip sesli bir şekilde şunları dedim.-sen bir o kadar adi,bir okadar şeref düşmanı ve bir o kadardan da fazlası kadar yalancısın. Bana savaştan uzak dur dedin cünki sevgilisini altına alan haysiyetsiz sendin.o kızda aranacak kadar orospuydu. Sen kendi iradene bile sahip çıkamazken yalanın arkasına saklandın. Peki şimdi hangi yüzle buraya geldin?
Bu bölümü bilerek kısa kestim biraz bekleyin diye ve de bu bölüm çok uzun olacaktı bu bir kesidiydi. Biraz yorumlarsınız olayları kafanızda.diğer bölüm patlama değerinde olacak.
Okuyucularıma teşekkür ederim .Özelden mesaj atacak olursanız hitapda bulunabilirim bölümlerimde size dair. ☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEY DEĞİŞECEK
Mystery / Thrillerbir genç kızın aşk,dram,gerilim ve maceralı hayat hikayesi.