GÖZDE'NİN AĞZINDAN
Ben Gözde. Daha 8. sınıfı yeni bitirmiştim. Çok güzel bir okul hayatım vardı. Çok da ilginç bir okul hayatiydi. Size önce eski anilarimdan başlayarak hayatımın ne kadar saçma veya güzel çirkin doğru olduğuna siz karar verin.7. sinifta çok iyi çok mu çok sevdiğim insanlardan oluşmuş bir sınıftı. Fakat bizim sınıfın bir farkı vardı. Bizim sinıftakiler birbirlerine kardeşim dedikleri insanlarla sevgili oluyorlardı. Tabi ki benden sonra. Fakat benim bir farkım vardı. Sevgilimi kardeşim olarak görmüyordum. Çünkü o beni seviyordu ve benim onun beni sevdiğini bildiğimi bilmiyordu. Ama ben de onu seviyordum. Adı da Ali idi. O beni deli gibi seviyordu. Tabi ki ben de onu. O gün arkadaşım bana gelip Ali sana çıkma teklifi ediyor dediği gibi ben çığlığı basmistim. Ve cevabım " EVETTTTTT " idi. Meğersem o da bizi biraz öteden izliyormuş. Sonra beni kolumdan tuttuğu gibi dışarı çıkardı. Ve bana sarıldı. Ben de ona. Tabi önce şaşırdım. Dedim bu çocuk napiyor diye. Sarildiktan sonra ağzından çıkan ilk cümle SENİ SEVİYORUM oldu. Sonra ona sarıldım biz bu arada okulun kantinin bir arka tarafı vardı oradaydık. Bu yüzden bu kadar rahattik. Sonra ona sıkıca sarıldım ve sana aşığım dedim. Haa bu arada unutmadan Ali de okulun en yakışıklı en popi en karizmatik çocuğuydu SEVGİLİM. Ben de okulun en ZEKİ kızı. O gün tüm sınıfın gözü bizim üzerimizde idi. Biz hep beraberdik. Okul bitmek üzereydi. Saat 1'e yaklaşıyordu. Zil çaldı ve beni eve bıraktı. Ben ona seni seviyorum dedikten sonra o da bana" Bunu biliyorum bu yuzden ben de seni seviyorum tatlım "dedikten sonra o da evine gitti. O günüm hep onu düşünerek geçti. Yarın sabah beni köşedeki bakkalın orada bekliyordu. Ben de onu görünce önce yüzümde çok masum bir gülümseme oluştu. Onu görünce ona bir daha aşık olduğumu anladım. Ve yanına gittim.