Totul in jurul meu era negru, mergeam tot inainte in speranta ca voi ajunge undeva, insa fara succes. Cautam cu privirea orice coltisor care m-ar putea ajuta sa scap de aici. Auzeam voci, multe voci care ma strigau indurerati, cautam o cale de iesire, cautam sursa vocilor...dar tot ce faceam era in zadar...parca eram o prizoniera a acestui loc...
Perspectiva *Laughing Jack*
Trecusera 3 luni de la incident, imi pierdusem de tot cheful de viata...singura fata pentru care traiam...zacea intr-un pat, fara viata. N-am mai iesit din camera, stateam si o priveam atent...nu mai aveam nici lacrimi la cat am plans...
Era atat de fragila, chipul ei era angelic, parca dormea... Si as fi dat orice sa fie asa..insa nu era. Isi daduse viata ca sa ne salveze pe noi.Stateam in fund pe covor cu capul pe bratul stang iar cu cealalta mana i mangaiam chipul cel delicat.
L-am gasit si pe Jeff sanatos, insa memoria i fusese stearsa, de noi isi amintea dar de Made si Rose nu, era ca si cum le-ar fi vazut pentru prima data.
Aud usa cum se deschide incet insa nu am indraznit sa ma uit, nu voiam sa vad pe nimeni, eram prea distrus.-Jack, vino sa vorbim. Spune acesta, iar dupa voce puteam sa stiu imediat cine era...era Alucard.
Nu i-am raspuns, nu am ridicat privirea si nici nu faceam nimic, doar ma uitam la Meli...care nu mai era printre noi...
-Nu rezolvi nimic daca stai aici si nu vorbesti cu noi, nu o vei readuce inapoi in modul asta. Spune pe un ton enervant.
Oricat mi-as fi dorit sa-l iau la bataie, avea dreptate, nu o pot readuce din nou la mine...oricat mi-as fi dorit.
M-am ridicat in picioare si am sarutat-o pe Meli pentru ultima data pe buze. I-am dat parul de pe fata si am iesit din camera indreptandu-ma spre sufragerie unde erau restul.Si-au ridicat toti privirea trista spre mine. Nimeni nu a spus nimic, m-am asezat pe canapea si mi-am lasat capul pe spate privind spre tavan intr-un punct fix. Stephan m-a luat in brate, fiind si el la fel de distrus ca mine, dar nu aveam ce sa facem, nu aveam cum sa schimbam asta..
-Jack, ne pare rau, fii tare amice... Stim prin ce treci... Spune EJ incercand sa-mi ridice moralul, dar era fara succes.
-Nu, nu stii. Nu stiti... Spun pe un ton trist.
..intre timp..
"Inaintam fara nici o speranta in acel loc intunecat, mi-era dor de el, de clownul meu drag... Voiam sa-l strang in brate, voiam sa scap de aici!!!
Am inceput sa plang in hohote, asezandu-ma in fund si luandu-mi genunchii in brate. Privirea mi-a fost luata de un firicel de lumina care licarea in fata mea. M-am ridicat in picioare si am atins acel firicel de lumina, dupa care totul se schimbase..."
M-am plictisit uitandu-ma pe tavan asa ca am hotarat sa ma duc in camera mea ca sa sufar in liniste. Insa nici bine nu ajunsesem caci Made iesise din camera unde era Meli tipand.-VENITI TOTI AICI!!! TREBUIE SA VEDETI ASTA!!! Spune si intra inapoi cu lacrimi in ochi.
In cateva minute,ne stransesem toti in camera intrebandu-ne ce s-a intamplat.
-M-Meli! A miscat din mana!! Spune cu lacrimi de fericire in ochi.
Ramasesem statuie, am facut ochii mari si m-am pus pe marginea patului si o mangaiam pe Meli pe cap. Am simtit ceva peste cealalta mana a mea iar cand m-am uitat....nu mi-a venit sa cred, mana lu Meli era peste a mea. Am inceput sa scap siroaie de lacrimi pe obraji si ma uitam la ea in speranta ca se va trezi.
-Meli...te rog...trezeste-te... Spun pe un ton trist.
Perspectiva *Melanie*
Am auzit cum Laughy ma chema. Ochii imi tremurau si i-am deschis putin, vedeam in ceata, in fata ochilor mei era cineva, dar nu reuseam sa-mi dau seama cine, vedeam in ceata si nu i puteam vedea trasaturile, insa stiam cine era...
-M-Meli?! Ma striga cu acelasi ton al sau trist.
Deschid ochii larg iar privirea imi revine la normal iar atunci il vad...acelasi chip frumos si delicat, acelasi nasuc ascutit si acelasi par negru si dezordonat.
Imi ridic mana usor si i mangai obrazul umed din cauza lacrimilor.-Bine ai revenit Meli! Spun in cor restul, fiind foarte fericiti.
-M-Meli...ma striga din nou si ma ia strans in brate, capul lui fiind pe pieptul meu.
Restul parasesc camera si ne lasa singuri. I iau capul in bratele mele si il mangai, acesta plangand in hohote.
-Nu mai plange...sunt aici acum...nimeni nu ne va mai deranja vreodata. I spun si-l sarut pe frunte.
Acesta isi ridica capul de pe pieptul meu, imi ia fata in palmele sale si ma saruta lent si lung, punandu-si toata dragostea in el. Dupa despartirea sarutului, acesta si-a asezat capul la loc pe pieptul meu si tinandu-ma strans in brate, sfarsind prin a adormi.
...dupa 2 ani....
-Iubire ! Haide, trebuie sa mergem! Imi spune Laughy pe un ton cald, intrand in camera.
Era imbracat elegant, deoarece in seara asta aveam o cina romantica cu el.
-Asteapta ! Spun uitandu-ma din nou in oglinda la burtica mea, eram gravida in 5 luni.
Laughy s-a strecurat pe la spatele meu si m-a luat in brate, mainile punandu-le pe burtica mea.
Mi-a zambit si m-a sarutat, dupa care m-a luat de mana si am plecat. Made si Jason au facut nunta, ea fiind la randul ei gravida in 4 luni, Jeff si-a gasit iubirea, Alucard a ramas cu noi iar restul si-au continuat bucurosi meseria, aceea de a vana si omora toti oamenii care trec pe aici.-Sfarsit-
Bunaaa ! Stiu ca nu am mai postat de mult insa a trebuit sa recuperez acele 2 saptamani in care nu am fost la scoala, intelegeti voi.
Cartea a ajuns la final :( ....
-
-
-
-
- ASTA AR FI UNA DINTRE GLUME :))))
Momentan, voi incepe din nou sa fac capitole cu intrebari de la cititori, dupa care ma voi gandi la continuarea acestei carti. ANUNT CA INSCRIERILE PENTRU APARITIA IN CARTE SUNT DIN NOU DESCHISE ! TOT CEEA CE TREBUIE SA FACET ESTE SA IMI SCRIETI IN PRIVAT DESCRIEREA PERSONAJULUI VOSTRU!
Astept comentariile voastre despre cum vi s-a parut cartea...si desigur...intrebarile voastre !!!Jeff: Astept intrebarile doamnelor !!!
EJ: Taci dracu prostule.
Masky: *facepalm* Sunt inconjurat de idioti...No bine, asteptam comentariile voastre<3<3 va pupamm
CITEȘTI
Laughing Jack : Sentiment De Ura
ФанфикMelanie, o fata in varsta de 16 ani se muta alaturi de mama ei intr-o casa care este in apropierea unei paduri stranii. Intr-o seara, protagonista noastra il va intalni pe Laughing Jack iar viata ei se va schimba.