weg....

24 0 0
                                    

Anna's pov

ik werd weer wakker in een groot bed. met een pijnlijk gezicht wreef ik over de wond. het wrijven hielp niet echt. ik keek op de klok. 3 uur????

WTF hoelang hebben we geslapen??? VRESELIJK LANG!!! ik sprong op en deed een shirt en een broek aan en kamde mijn haren. ik sloop naar beneden.

VERASSING!!!!!!!!

werd er geroepen. ik schrok me dood en viel op de grond. Zayn kwam aangerend en hielp me omhoog. ik knikte naar hem en keek verbaast om me heen. een welkomsparty....leuk....

ging achter Zayn staan en gluurde door de kamer. Alleen maar meisjes die arrogant keken en me dodelijke blikken stuurde. Jep echt iets om blij van de worden.

Deze meiden hebben we in de club ontmoed, ze zijn heel aardig. wees maar niet bang, ze Harry. JAJA dus daarom kijken ze zo vrolijk. ik deed maar alsof ik het leuk vond. ik ging op het hoekje van de bank zitten en staarde naar de muur. ik hoorde mijn maag en omdat niemand verder aandacht aan me besteede ging ik zelf naar de keuken toe om wat te halen. het was een stuk lopen. ik liep de keuken in en er stonden daar 2 meiden te praten. ze keken op toen ze mij zagen en keken me met dodelijke blikken aan. ik wilde me omdraaien en naar een minibar lopen maar een van die meiden pakte mijn arm beet. ik draaide terug en keek ze bang aan.

SCHATJEE luister.... jij blijft uit de buurt van de jongens en zorgt dat je niet opvalt. ik ga lekker met Zayn krijgen, de lekkerste,liefste en rijkste jongen en ik worden perfect samen. en jij hoort niet thuis in dat perfecte plaatje. Ze sleurde me aan mijn haar mee naar boven en de ander deed een hand voor mijn mond zodat niemand wat kon horen. ze duwde me op in de bezemkast en deed de deur op slot. ZAYNIEEE gilde ze en weg was ze.

ik wist na een tijdje het lichtknopje te bemachtigen en drukte erop. ik zag een paar emmers en lappen en verder wat bezems. ik deed het licht uit en ging proberen weer te slapen. niet dat dat ging maar proberen kan wel. als ik ooit nog uit deze kast kom ga ik weg. zoals dat meisje zei. zij gaat een gelukkig leven leven met Zayn. ik hoor daar niet bij. ze had gelijk. ik moest gewoon weggaan, een naar een tante gaan ofzo. maar hoe kom ik daar?? ik had geen idee....ik word ineens boos. op Zayn. als hij me gewoon had laten lopen met mijn vader had ik geen ingewikkeld leven. niet perfect, verreweg daarvan, maar makkelijker. maar ergens was ik ook niet boos op hem. hij was de eerste die me niet gelijk sloeg, en deed alsof hij van me hield. dat geloof ik niet dat hij dat doet, en dat zal ik nooit doen geloven.

al nadenkend viel ik in een onrustige slaap.

Zayn's pov

ik werd wakker en deed langzaam mijn ogen open. ik keek recht in het gezicht van een meisje. ze lag op mij buik. KUT IK HAD GEEN KLEREN AAN!!!! gelukkig sliep ze, ik legte haar hoofd op een kussen en deed mijn kleren aan. ik ging opzoek naar de rest.

ik vond Harry halfnaakt in de keuken en 3 meiden op hem. ik haalde de meiden van hem af en wekte hem. hij schrok zich ook te pletter natuurlijk en deed zijn shirt weer aan. hij maakte de anderere jongens ook wakker.

ik bedacht me opeens iets, er was nog een familie lid, ANNA!!!! het was al 12 uur en ik denk niet dat ze nog ligt te slapen.

ik racte naar haar slaapkamer toe. het was daar nog stil. misschien sliep ze nog wel?

ik deed de deur open, en keek de kamer rond. geen anna. misschien is ze niet naar bed gegaan en is ze nog beneden...

had ze ons dan gezien? dronken en naakt??? SHITSHITSHIT dat kan ik haar toch niet aandoen?? ik racte terug naar beneden en trof daar het meisje die op mijn buik lag aan. ze lachte fake naar me en zei: zoek je iets????

ja, heb jij Anna gezien??? ze zuchte, Zayn. je bent nog jong, ga je nu al zo een lastig kind opvoeden? dat is toch niks voor jou!!! geniet van je leven...geniet van dit...geniet van mij...

WAAR IS ANNA schreeuwde ik naar haar. ze schrok niet van mij en dat irriteerde me. ik wil anna gewoon..

ik racte het hele huis door, geen Anna. waar kan ze zitten....

ik maakte me echt ongerust nu. ik shakte helemaal. ik liet me moedeloos tegen de bezemkastdeur zakken en dacht diep na. ineens hoorde ik geluid vanachter de deur. ik schrok uit mijn gedachte. weer hoorde ik geluid. ik krabbelde op en keek naar de deur. ik zag dat de deur op slot zat.

waarom zit die deur op slot? om bezems te beschermen? ik haalde de deur van het slot en deed hem open.

wat ik aantrof was een WOEDENDE Anna. ze keek me aan met dodelijke blikken. maar ergens zag ik een twinkeling. die glinstering in haar ogen die haar bijzonder maakte en haar blij deed lijken. ze meende niks van die blikken.

zonder een woord te zeggen liep ze om me heen en liet haar hoofd zakken. een paar deuren verder was haar kamer. ze deed die deur open en liep naar binnen. ik hoorde een klik en zag van een afstandje dat ze de deur op slot had gedaan. ik was zowel verbaast als woedend als opgelucht.

opgelucht dat ik haar terug had. woedend omdat iemand haar in die kast had gestopt, dat kan ze zelf nooit hebben gedaan en gewild, en verbaast dat ze daar zat en dat ze zo boos probeerde te dien. ik snapte er niks van. ik liep terug naar beneden en trof daar het meisje weer aan.

wat doe je hier nog? vroeg ik bot.

ben je niet blij me te zien? vroeg ze me op een zwoele toon.

ik keek haar aan en zag een kwaadaardige lach. heel nep.

ik houd niet van nep, ik wil puur, net als Anna is.

ineens schoot me te binnen dat ik uit moest zoeken wie Anna in die kast had gestopt.

ik maakte de klik. dat meisje heeft het gedaan. vandaar die nep lach. die kwaadaardige lipcloss lach. BAH.

er knapte iets in mij. een woede beheersings- draadje. ik schreeuwde tegen het meisje.

GODVERDOMME!!!!! JIJ!!!! JIJ HEBT ANNA IN DIE KAST GEDAAN. JIJ...JIJ....JIJ..GA WEG VOOR IK DIE STOMME NEP GLIMLACH VAN JE GEZICHT SLA!!!!!! IK...ALS JE NU NIET WEG GAAT!!!!

ik stopte met schreeuwen en het meisje rende weg. ik hoorde een deur dicht klappen. opgeruimd staat netjes, dacht ik.

Louis kwam de kamer binnengelopen. hij had gedouchd en zijn haar zat in de war.

ik heb Anna gevonden, mompelde ik. hij keek me aan en liep weg. w...LOUIS!!!! wat is er man!!!

BEN JE HAAR UIT HET OOG VERLOREN GISTER???? riep Louis naar mij. JIJ TOCH OOK!!!! schreeuwde ik terug. hij dacht na en keek naar de grond.

oeps....

ja!!!!! ik liep naar boven met Louis op mijn hielen. ik klopte op de deur van Anna's kamer. geen reactie...na een minuutje klopte ik opnieuw. geen reactie.....

Louis haal de hamer en de schroevendraaier, ik moet naar binnen, fluisterde ik. ik knikte en even later gaf hij mij de hamer en de schroevendraaier. na 2 minuten stormde ik de kamer binnen.

wat ik daar aantrof was in een woord vreselijk....

snel riep ik de andere jongens erbij en we keken naar een bloedende Anna op de grond.

Beauty (dutch one direction story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu