Merhaba. Benim adım Aslı Ünal. 17 yaşındayım. 11. sınıfa gidiyorum. Ailemle birlikte İstanbul'da oturuyoruz. Uzun zamandır İstanbul'da yaşıyoruz. Babam orada en önemli inşaat şirketinin sahibiydi. Uzun zamandan beri orada çalışıyordu. Annem ise İstanbul'da bir holdingde mimarlık yapıyordu.
Babam işlerini daha da büyütmek amacıyla ortaklarına güvenip yeni bir ihaleye imza attı ve bütün parasını bu ihaleye bağladı. Ama o proje bir türlü gerçekleşmedi ve yatırdığımız parayı kaybettik. Sonra da altından kalkamayacağımız borçlara battık.
Bu olay bizi çok üzdü. Borçları kapatmak için evi satmak zorunda kaldık. O ev benim için çok önemliydi. Orada bir sürü anım vardı. Ben o eve arkadaşlarımı çağırıyordum, doğum günü partilerimi bu evde yapıyoduk... Ama şimdi evi satıyoruz ve tüm anılarımı o evle birlikte kaybediyorum.
Uzun zamandır yaşadığımız evi satmakla birlikte İstanbul'dan İzmir'e taşınacaktık. Haftaya İstanbul'a veda edecektim. İzmir biletlerini şimdiden aldık. 18 yaşından sonra artık benim için yepyeni bir serüven başlıyordu. Kendime yeni bir sayfa açıyorum. Aslında bu durumdan pek memnum değildim ama buna mecburduk.
1 Hafta Sonra
Artık İstanbul'dan İzmir'e taşınma vakti gelmişti. Tüm eşyaları hazırlamıştık. Ben de son bir kez eve bakmak için odama gittim. Odam çok büyüktü ve odada çok fazla eşya vardı. Ben bu büyük odama nasıl veda edebilirim diye düşünürken annemin bana seslendiğini farkettim. Sonra anneme "geliyorum" deyip odama bakmaya devam ettim. Son kez eşyalara baktıktan sonra odadan çıktım. Aşağı indiğimde annem ve babam son hazırlıkları yapmış beni kapıda bekliyorlardı. Ben de annemgilin yanına gittim ve annem de babam da son kez eve bir baktıktan sonra evden çıktık.
Evden çıktıktan sonra hemen havaalanına geldik. Uçak saatimiz de gelmişti. Havaalanına gelir gelmez uçağa bindik ve İstanbul'a veda ettik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Aşk
Teen Fictionİnsan sadece bir kere aşık olur. Onun için tek bir kişi vardır ve vazgeçilmezdir.