Şarkı ;
EXO 엑소 '으르렁 (Growl)
Zayn saçlarını sallayıp yanıma geldi . Ben Hayla gülüyordum .
''Ne oldu buna şimdi '' dedi Zayn .
'' Saçların İsmail YK ya benziyor '' dedim ve yine gülmeye başladım .
''Oda kim ya?'' diyince nefes nefese Telefonumu cebimde çıkardım Google 'den İsmail YK Açtım . Telefon elden ele gezerken her gören ayrı bir kahkaha atıyordu .
''Tamam yeter bu kadar gülmek.Ben üstümü değiştirmeye gidiyorum '' dedi Zayn ,peşinden kalktım ve birlikte odaya gittik, valizini benim odamda ne işi vardı anlamadım ya neyse . Kıyafetleri aldım ve Banyoya fırladım . Zayn ''Sana bakmıyordum ki !'' diye mırıldandı .
Giyinip çıktığımda O daha İlk çamaşırlarını yeni giymişti . Kıkırdayıp arkasında durdum . Sesini inletip ''Sen giyinirken ben sana bakmıyorum . Şimdisende dön akanı bakayım .''dedi kıkırdayıp giyinmesini bekledim .
Gidip koltuğa uzandım .Oda Yanıma zıpladı . Bir ara üstüme düştüğü için Nefes alamadım . Tv ' de MTV açtık . Rihanna mükkemel performanslardan birisisni gösteriyordu . En güzelide Zayn o güzel sesi ile sesizce ona eşlik ediyordu ve sesi çok güzeldi . Ona doğru iyice sokuldum .Rihannadan sonra kanalda Grenn Day 21 Juns Şarkısı çıktı Bende hemen mırındanmaya başladınm, kıkırdayarak bei izlemeye başladı . Zayn dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı . Kıkırdayıp
'' Zayn Yapma!'' diye mırldandım . Tatlı Noktamı bulup dudaklarını orada gezdirmeye başladı . ''Zayn !''
''Efendim ?''
''Amacın ne ?!''
'' Seni Tahrik etmek ''
'' Tebrikler genç adam başardın . Şimdi bırak şunu yapayı !''
''İyi be Tamam '' deyip başını göğsüme yasladı . Saçlarıyla oynamaya başladım . Halinden memnum bir şekilde Göğsüme iyice kuruldu . Odaya Elizabeth gelince Zayn ayaklandı .
" Ben gidiyim yoksa bir kızı dayak manyağı yapıcam" dedi . Odasına girip kapıyı kilitledi . Ben tam kalkacakkenElizabeth önüme geçti, daha ne olduğunu anlamadan karnımda keskin bir acı hissettim . Elizabeth '' Destiny 'den hediye canım '' diyip bıçağı karnımdan çekti . Son Enerjimle '' Zayn .'' diye inledim .
En son gördüğüm yerde biriken bir kan gölü ve gözünden ateş fiçkıran bir Malikti . Gözlerimi kapatıp ölmemek için dua ettim, ölürsem onlara ödeteceğim bedel olmazdı ...
*Zayn*
Canım acıyordu , yerde kanlar içinde yatıyordu ve elimden hiç bir şey gelmemesi beni daha çok sinirlendiriyordu . O güzel yüzü kireç gibi olmuştu, bu benim yüzümdendi , koruyamamıştım onu.
Azıma gelen tüm küfürleri saydırarak onu kucağıma aldım .Otelin içinde reviri görmüştüm . Revire doğru koşmaya başladım . Bunu Hangi P*ç Yaptıysa Ona bunu fena ödedecektim . Hemşireler Hemen onu kucağımdan aldılar ve bir yere götürdüler . Elim kanıyordu Ama bu kan onun kanı değildi Benim kanımdı . Sinirden Tırnaklarımı avucumun içine geçirmiştim ve kanıyordu .
Bir başka hemşire hemen beni gördü ve elime Pansuman yaptı . Pansuman yaparken hiç bir ses çıkarmadım . O ara doktor benim yanıma geldi .
Doktor '' Yarası çok ağır siz erkek arkadaşımısınız ? dedi
. Başımı onaylarcsına salladım . '' Ailesine haber vermemiz gerekir . Şehir merkezindeki hastaneye götüreceğiz '' dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}
Fanfictionİyi kızlar Kötü Çocukları sever , tamam biliyoruz . Peki ya Daha Kötü kızlar , kötü çocukları sever mi ? Saçma mı oldu ne . SPRING BREAK