MeRaK

26 2 0
                                    

Sessiz bir gecenin ardında yatan bir gizem, gökyüzü karanlığa gömüldüğünde. Ruhum, geceden de karanlık olduğunda kışın soğuğu ve sessizliği ile bürünmüştü heryer taki sen bu yazıyı okuyana kadar, evet sen! bugün biraz saçmalıyıcağım dostum. Bu hikaye benim hikayem on dört yaşlarımın ortasında iken uzakdoğu ve korecan fanlığı ardında anemiler sardı çevremi taki gerçek aşkı bulana kadar gerçek aşkı seccadem de aldım her şey boştu. Yaptıklarım, günahlarim zaten ömrümün yarısını uyutularak geçirmiştim bir diğer yarısi ise uyuyarak!. Her şeyden aciz zavallı biriydim geçen seneye kadar arkadaş çevreleri, eğlenceler,gezmek tozmak vs. Ben bu hesabı dakikalar önce açtım zaten insanlara doğru yolu hakkı gösteremezken ellerinden tutamazken dayanamadım madem bu dil çözülümüyor geçtim parmaklara. Bak güzel kardeşim, abim, ablam. Yapmayın etmeyin tek bir saniyenizi bile günahlarla boş işlerle harcamayın, harcatmayın bu dünya gelip geçici gerçek huzur secde de. Başlığın ismi merak çünkü sen bu yazıyı merak ettiğin için okuyorsun merak böyle seni iyiye de götürür kötüyede götürür bu yok senin hayat senin kendini kurtarmak senin elinde şimdi gidip abdest al ve namazını kıl eğer bilmiyorum diyorsan internete gir öğren sadece parmakların altında. Herşey senin elin de senin kararın sen sensin bende ben! Elhamdullilah şuan hafızlık yolundayım ben kendimi kurtarmaya çalışıyorum sıra sende. Aşk... aslında bu 3 harf çok kapsamlı gerçeğini bulmak senin elinde yada zevk ve sefa için harama girmek, bu yazıyı oku okuttur. Sadece Allah için gözyaşlarını dök ebedi güzellik için gayret etmek gerek sonuçta herşeyin bir bedeli var haydi gururlanma kibir hased riyadan uzak eylesin Rabbimiz. Uyu az ye gerçek mutluluktan sende tatmin ol.
Umarım bu yazdıklarım biraz da olsa etki etmiş hayatın da bir etken olmuştur. Ben bildiklerimi aktarmaya çalıştım hadi üşenme! "La ilahe illallah" de gerisini boşver. Rabbim yâr ve yardımcın olsun Allah'a emanet ol.


         
                     pirdaslar
              (: ....................

Sıkıldınmı bilmiyorum ama bence devam et okumaya
Ben kitap okumayı sevmem bir de dini bir kitapsa nefsime ağır gelir baska komik eğlenceli kitap varken ama bu o kadar sıkıcı bir kitap değil bence  . uFff söylemeyi unuttum bu kitabı ikimiz yani bide bize dua edin hafizligi mizi bitirip yasiyalim
Derviş Hafız

KarmakarışıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin