Bol krásny zimný deň. Vonku snežilo a bolo počuť detský smiech. Osemročné dievčatko menom Julie sa chcela ísť sánkovať s kamarátmi na kopec za mestom. Bola malá a v jej očiach žiaria detská čistota. Jej blonďavé vlasy sa podobali na slnečné lúče. Julie išla za svojími priateľmi aby sa išli sánkovať. Išla za Annie a Markom. V tu dobu netušila čo sa tam stane. Zablúdili. Zašli až do hlbokého lesa ktorý sa im začal zdať veľmi desivý. No to bol len začiatok.
Blúdili čím ďalej tým viac. Zrazu bolo počuť desivý hlas ktorý sa k nim prihováral. Povedal že odtiaľ niet úniku. Čudné tiene sa začali mihať pod korunami mohutných stromov. Zrazu sa stalo niečo desivé. Mark zmizol. Annie a Julie sa strašne zľakli. Behali najrýchlejšie ako vedeli. No Annie spadla. Julie sa zastavila no keď sa obzrela Annie tam už nebola. Bolo počuť iba vzlikanie. Julie sa strašne bála. No ani to ju neodradilo. Otočila sa a behala ďalej. So slzami v očiach sa jej podarilo dostať z lesa. Nedokázala si vysvetliť sko sa dostala von veď ju takmer mal.
Večer sa vyspovedala svojim rodičom. No nechceli jej vravieť nič. V ich očiach bolo vidieť zhrozenie. Hneď vedela že o tom niečo vedia. Začala sa teda pýtať aj iných. Nikto jej o tom nič nechcel povedať. No raz sa jej starý otec sa pred ňou preriekol. Zistila tak ako sa to volá a čo to je. Nikto si neželal aby vedela čo sa stalo. Vedeli že by sa z toho dlho trápila. Zistila si že jeden týždeň v roku sa v lese za mestom zjaví temný les. Teda aspoň tak to znelo v povestiach. Bolo tam aj to že z lesa sa nikto nedostane. Až na jedného vyvoleného človeka ktorý má démonov z temného lesa dostať. Julie bola zhrozrná. Nevedela ako ich môže dostať von. V tom sa niečo stalo. Z jej očí už nevyžarovala detská čistota. Zrazu začala premýšľať o niečom desivom. Keď ich mala ona dostať von tak za to niečo chcela. Chcela sa stať ich kráľovnou. No netušila čo spravila.