Rosse
Deodata ma simt prinsa de mana ...Ma intoarce cu fata spre el si ma priveste in ochi ,eu fac la fel si ma las pierduta in ochi lui ...
-De ce te-ai schimbat ? ma intreaba el
-De ce ? il intreb eu
-Da ,de ce ?
-Din cauza te fraiere ! tip si incep sa alerg spre parcare
Matty
Incep sa alerg dupa ea si o prind de mana ...O intorc cu fata spre mine si o privesc acei ochi albastri ca cerul imi asez o mana pe obrazul ei ...Si ii dau o suvita de par dupa ureche si ii mangai pielea fina a obrazului ei ...
-Te-ai schimbat atat de mult doar datorita mie ?
-Am facut-o ca nimeni sa nu imi mai calce amarata aia de inima in picioare ...
-Asta am facut eu ?
-Tu ,prieteni tai si glumele voastre...
-Rosse imi pare asa rau ...
-Scuzele nu schimba nimic ...
-Dar chiar imi pare rau !
-Sigur ...
Ii iau palma si io asez pe pieptul meu in drepul inimi mele ...
-Rosse te-ai schimbat ...
-Da ma ...
-Esti asa frumoasa ..
-Pacat ca n-am fost si pe atunci ...
-Mereu ai fost ..
-Si de aia iti bateai joc de mine?
-Am fost un prost ...
-Si inca esti ...
-Rosse daca as fi stiut ca...
-Ca ma fac asa buna ? Hai zi ! urla ea la mine
-Da ...
-Sti ceva Matty a fost doar o indragosteala adolescentina ...
-Vrei sa zici ca in momentul de fata iti sunt indiferent ?
-Indiferent e mult spus....
-Rosse unde e ingerul acele ?
-A murit odata cu plecarea ta ...
-Nu vreau sa cred asta ...
-Atunci nu o crede ...
-Ma urasti ?
-Daca te-as uri ar insemna ca am un sentiment pentru tine ..dar n-am nici macar atat ...
-Rosse de ce ceva din mine imi spune ca nu mai uitat ?
-Parca aveai o roscata care te satisfacea ...
-Rosse...
-Matty...
Si cu asta ii dau drumul si o las sa plece ...Stau si o privesc cum merge si inca nu realizez ca ea e cea care imi bantuie visele ..zambetul acela ,privirea aceea ..ea .Toate astea s-au schimbat si doar datorita mie ...Eu sunt de vina pentru schimbarea ei ...Ea e asa doar datorita mie ...Nu stiu din ce motive dar ma simt ca un rahat cu ochi ...Normal nu mi-ar pasa de nimeni altcineva inafara de mine ...Dar aici e vorba de ea ...
Si ce daca e vorba de ea ? si asta e constinta mea tampita
Nici eu nu inteleg ...Dar ..Dar...Dar...La dracu ...O VREAU !
Si problema e ca o vreau cam tare adica nu e genul ala sa o vreau pentru o noapte ci pentru o viata ..Dar cum as putea sa o am cand chiar eu am distruso ...Defapt din punct de vedere fizic i-am facut un bine dar sufleteste am creat un demon fara inima ...Dar stiu ca are inimia acolo undeva in adancul ei ,doar ca trebuie descoperita ...Dar cum ? Daca stau langa ea ii voi face rau ..dar daca stau departe de ea imi voi face mie rau ....Nu stiu ce ar trebui sa fac sau ce vreau sa fac ...Doar ca vreau sa am si eu un vis frate ,unul in care zambetul ei sa nu imi apara ...Sau poate ca acuma cand stiu al cui zambet e imi doresc sa-l vad in fiecare secunda ....E ciudat cand imi amintesc de fata timida cu ochelari de pe holul scoli cum a devenit o miss frumsete si asta doar datorita mie ....Toata scoala si-a batut joc de ea ...Pana si eu ...Si acuma realizez cu adevarat ca viata asta e o tarfa mai mare decat roscata cu care ma tavaleam ...Cum face ea lucrurile incat sa iti bati joc de cineva ca mai apoi sa o vrei pentru o viata ...Dar intrebarea e oare o vei mai putea avea ?
Nu cred ca m-ar ierta nici daca m-as pune in genunchi si i-as zice toatele scuzele de pe lume ....Cred ca asa si-a intarit caracterul incat sa nu mai lase pe nimeni sa ii atinga inima ...Dar chestia e ca eu nu vreau sa i-o ating ,ci sa io fur ...O vreau acum ! E ca un premiu pentru care trebuie sa joci cel mai dur joc dar si atunci cand il castigi premiul iti ajunge o viata intraga ...Stiu ca e urat din partea mea sa o tratez ca pe un premiu ...Dar nu e orice premiu e unul atat de valoros ..Dar chestia e ca o vreau si mai mult poate ca nu sa lasat prada asa de usor ...E ca un pariu pe care in momentul de fata il pun chiar cu mine ...O SA O AM ! Adica trebuie sa o am ,vreau sa o am ..sa o ating ,sa o simt ,sa fie dracului a mea ...
Nu stiu de ce ..sau cum ...Dar atunci cand am atins-o am simtit ceva ...E ca si cum un milion de viermi mi-ar manca matele ...E ciudat ...
Rosse
Stau pe banca rece din parc si privesc spre cer mai exact privesc spre buna mea prietena ,luna ..Care in noaptea asta e plina si dornica sa ma asculte ...Sa imi asculte ranile inimii car tocmai au inceput sa se redeschida ...SI asta nu e bine ...E ca o cezariana care e posibil sa se redeschida la al 2 -lea copil ...Acuma el ma atins si deja toate cicatricile incep sa se redeschida ..dar nu le las ...Deodata pe banca rece se aseaza o femeie batrana care ma priveste si incepe sa vorbesca :
-L-ai revazut ?
-Da...
-Si ce ai simtit ?
-Un milion de lucruri ...
-Pe care nu le-ai mai simtit de cand ?
-De cand el a plecat ...
-Si doare ?
-Al dracului de tare ...
-Dar nu simti doar ura ci si iubire...
-Eu nu sunt capabila de iubire ...
-Din cauza cui ?
-A lui ...
-Si despre cine vorbim noi acum ?
-Despre el ...
-Ehh..vezi tu copila cum viata te pune fata in fata cu omul pe care nu ti-ai fi mai dorit vreodata sa-l vezi ..si o simpla atingere de a lui iti poate redeschide ranile trecutului pe care tu te-ai chinuit sa le cosi atat de bine ...(Maddy-Ingerul Inimii )
Si cu asta o privesc pe batranica cum pleaca ....
------------------------------------------------------
Heii dragele mele ! Stiu ca n-am mai postat de mult dar tot am pus capitole noi la Boboaca 1&2 .
Vreau sa va stiu parere ?
Ingerul Inimii -e prima mea care pe care am sterso si o voi rescrie pentru ca vreau sa schimb anumite lucruri in ea .
Multumesc !
CITEȘTI
Schimbarea
RomanceO privea si nu-i venea sa creadă ca acel chip de înger ,a devenit un chip rece si gol .Si cum anii si-au lasat aprenta pe corpul ,chipul si sufletul ei . Oare va reusi el sa o faca sa fie dinou acel inger ? Oare ea il va refuza la fel cum a facu...