2.Bárcsak tudnád...folytatása

2.7K 130 6
                                    

Velünk ellentétben Norának már van barátja, csak általában kéthetente találkozik vele.
Danielt múlt év szeptembere óta ismerem. A lányok biztatásának köszönhetem, hogy mikor beszélgetünk meg tudok mukkanni. Ha nem mondanák folyamatosan, hogy nem fog megenni, ha beszélek hozzá, meg biztos nem lesz bunkó, akkor valószínűleg ilyenkor csak tördelném a kezemet és makognék egy-egy szót.
-Egyezzünk meg valamiben. Három hetetek van mindkettőtöknek arra, hogy lépjetek, különben én lépek.-állít minket kész tények elé Nora, bár azt ő nem tudja, hogy Alexis nem mondott neki igazat Lucasszal kapcsolatban. Ő annyit tud, hogy jóban vannak Alexisszel, de Lucas nem tud az érzelmeiről. Ez valójában nem az igazság. Nem tudom A miért nem mondja el Noranak az igazat, talán még mindig nem tud szembenézni ezzel az egésszel. Mikor Lucas megtudta, hogy A szereti, eléggé megszégyenítette.
-Ez nem igazság-mormogom.
-Oké, értettem.-motyogja Alexis.-Tehát három hét, az nem lesz egy kicsit kevés?
-Szerintem ha tenni akartok valamit, akkor ez idő alatt bőven megtehetitek.-érvel Nora.
-Persze könnyű ezt mondani...neked ott van Kristian.-dünnyögök.-Hát akkor, felőlem.

Sziasztok!
Ha érdekel titeket a folytatása akkor jelezzétek, mert akkor még most a hétvégén megpróbálok írni egy keveset!
Puszii :*


2015.12.15.

Elfelejtett SzerelemWhere stories live. Discover now