O cina intre indragostiti

21 3 0
                                    

                                 

-Acum draga mea Yvonne te rog sa ma scuzi trebuie sa ajung la buni mei prieteni Latush din Baqior.

-O stai asa iubitule sa nu ne grabim.Eu fiind o sotie iubitoare l-am trimis o telegrama in care i-am invitat aici !

-Draga mea ii cunosc pe prieteni astia ai mei,iti spun ca nu o sa vina.Asa ca te rog sa ma scuzi........

-Si uite si raspunsul nu e uimitor,prieteni tai vor veni aici si vor cina impreuna cu noi uite''o abia asteptam domnule ,ne vedem la dumneavoastra'' semnat domnul Latush.

-Nu e uimitor!....Si nici un pupic pentru ce am facut ?Dar parca merit mai mult decat un pupic nu ?

-O nici nu sti ce as vrea sa iti fac !

-Acum te rog sa ma scuzi ma duc sa ma pregatesc pentru cina.

Intre timp in sufragerie apare Leonard.

-Jorge!

-Leonard vechiul meu prieten ,pe care din fericire nu l-am intalnit de multa vreme!

-O foarte dragut!

-Ce te aduce pe aici bunul meu prieten.

-Sa sti ca am calatorit mult prin lume,am fost la Pago Pago,Ighi Vichi.....

-Ce ai cautat la Ighi ?

-Pe Vichi.Si intre timp cand veneam spre tine m-am intalnit cu un barbat uimitor!Le are pe toate!

-Dar si femeile sun uimitoare.....

-Scorpii,oribile,rele....

-Dar totus uimitoare !Intre timp eu m-am casatorit cu una!

-.......TRA-DA-TO-RU-LE!

-Problem e ca dupce l-am intalnit pe acest Zuzu mi-am dat seama ca mi-a furat portofelul!Nu mai stiu nici cine sunt !Asa ca o sa stau aci o vreme!

-Nu,nu,nu!Leonard nu poti sa stai aici!

-Da de ce!

-Am niste probleme de rezolvat.Acum o luna in Baqior am intalnit o femeie uimitoare,voluptoasa frumoasa plina de viata!Si planuiam sa ma duc la ea in acest weekend ,dar nevastamea i-a trimis o telegrama in care a invitato aici!

-Aaaaa,si de asta nu pot eu sa stau aici ?

-Da!

-Binr ,deci o sa merg la hotel ,.......imi voi lu-a bagajele,.....SI MA VOI INTOARCE AICI!

Leonard pleaca iar Babett ,amanta lui Jorge apare si i-a.

-O domnule JORGE !
 
-O Babett!Dragoste!Iesi imediat afara !

-Da de ce ?

-Nu eu sunt cel care...........

-O taci hai sa o facem ,hai sa o facem acum !Ooooo.....cate pasiunea.....!

-Bine !Hai in garaj !

-O nu am mai facut de la liceu in garaj!Da de ce mergem in garaj ?

-Pentru ca nu sunt singur aici, locuiesc cu o ruda !

-Si ce problema are ea de ce facem noi?

-Nu are !Dar nu imi place sa stie...!

-Cu cine stai aici?

-Cu o ruda!

-Cu cine cu mama ?

-Nu fi banala!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 13, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

O seara in FrantaWhere stories live. Discover now