Bunu.duyunca biraz utandik ve fazla konusmadik ona sıkı bir sarildim.
Selin = tuna beni hic birakma sana ısınmişken beni sakin birakma.
Tuna = şssss o nasil soz ben seni birakmam
Selin = hadi dışarı cikalim bir deniz kiyisina gidip orada bağiralim icimizden ne geliyorsa .
Tuna = yeter ki sen iste
Evden cikip arabaya bindik . Ben kullanmak istedigimi soyledi o kadar da fazla bilmiyordum .
Tuna tabi dedi hemen emniyet kemerimi takip surmeye basladim yola o kadar cok dalmistim ki ayagin fireni unutmus sadece gazda duruyordu tuna nin bağırışlarını duydum selin selin selin dikkat et der demez el firenini cekti fark etmeden bir kepceyle carpisiyordum. Ikimizde solul soluga kalmistik . Sonra ben gülmeye başladim .
Selin = ne oldu korktun mu ?
Tuna = ben ve korkmak hahaha dedi . Shsnsjd
Ucurumun kenarina gelmistik assagisi denizdi . Ayagimi hafif bir boşluğa cikarayim dedimde tuna tutmasa lanet olasi yerden düşüyordum .
Selin sen ne yapıyorsun bugun 2. Defa olumden dondun amacin ne ?
Ya senin annen baban olmedi bunu anlayamassin ki .
Öldü selin öldü benimde babam öldü . Bende yasadim bu aciyi evet annemde olmese acim daha da cogalmasa babam olunce bende oldum sonra ben bunlari yapmadim yapamazdim annem kahrolurdu zaten babam öllmüştü.
Tuna dan ozur diledim ve aglamaya basladim aci verdiğini buna dayanamadimi ama tunayla mutlu olacagimi soyledim .
Aradan bir hafta geçti annesi hayla gelmemisti ve bense artik burada kalacaktim esyalari sattim ve kiyafetlerimi aldim bu eve odamida almıştım bos bir oda vardi
Yani burdayım ve onunlaTUNA BANA TEK GUC VERENDI BE AŞIĞIM LAN AŞIK ...
.UMARIM BEGENMISINIZDIR...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Hayatım
RandomMerhaba arkadaşlar bu kitapta bir kızın yasadii hayat geçirdiği kotu olaylar iyi olaylar herşey olacak sadece kiz diye düşünmeyin daha neler neler olacak umarim kitabımı beğenirsiniz eger begenirseniz baska bir kitaplada karsinizda olabilirim...