Susret

23 1 0
                                    

Ćao svima. Ja sam Ellie, imam 18 godina i živim u Španiji u hraniteljskoj porodici. Imam dugu plavu kosu, crne oči i punije usne. Studiram za dizajnera odeće i poprilično sam uspešna u tome. Moj tata je menadzer fudbalskog kluba Barcelona. Pa tako sam i počela da se družim sa suprugama od fubalera.
Neke su bile, a neke su postale moje drugarice.
Najviše se družim sa Shakirom, suprugom Piquea.

Shakira mi je najbolja drugarica još od kad smo bile male devojčice. Većinu vremena smo provodile zajedno, čak smo i spavale jedna kod druge.

Što sam više provodila vremena kod nje. To mi se sve više svidjao njen muž- Pique.

Jednog dana Shakira me je pozvala kod nje na konak. Sedela sam kod nje i pričale smo sve dok joj nije zazvonio telefon.
Rekla je samo:

-Moram ići, ostanite tu, vraćam se za 2 sata. - i samo je izletela, Pique i ja smo ostali zatečeni. Krenula sam da izadjem ali me je Pique povukao za ruku i rekao:

-Ostani biće nam lepo.

Tu kao da me je začarao svojim rečima i pogledom, samo sam klimnula glavom.

Seli smo na krevet.. pustio je film 50 nijansi sive. Bilo je neverovatno.. Pitao me je:
-Da li bi želela ovako nešto?

Pique mi se već duže vreme svidjao ali me je ipak nešto kopkalo u vezi sa ovim odgovorom..
Samo sam ćutala i skrenula sam pogled.. Dok smo gledali film obuzele su me razne emocije, ali sam se suzdržala jer nisam htela da se desi ništa, zbog Shakire.
Međutim, nije bio navalentan.

Pala je noć i Shakira je stigla. Večerali smo i spremali se za spavanje. Kada sam otišla da se istuširam u kupatilu Pique je banuo na vrata i video me je golu. Izbuljio je oči i zinuo.. sva sam bila ushićena.
Otišli smo u sobe da spavamo. Posle pola sata čula sam vrata od Shakirine sobe.. hmm..pa to je bio on.
U bokserice ušao je u moju sobu, zaključao vrata i polako se uvukao u krevet. Bila sam bez teksta.. obuzele su nas emocije i počeli smo voditi ljubav.. aww.. trajalo je oko 2 sata a mogli smo to raditi i celu noć. Kad smo zavrišili, vratio se kod Shakire u sobu.
Ujutro smo se ponašali kao da se ništa desilo nije.

Otišla sam kući. Pique mi je slao poruke i tako smo počeli da se vidjamo i izlazimo. Bilo mi je divno.. priredjivao mi je razna iznenadjenja, čak i kod njega kući dok je Shakira bila na snimanju novog albuma Empire. Govorio bi Shakiri da ide u provod sa prijetiljima i da ga ne čeka jer će se kasno vratiti, umesto toga vodio me je na žurke, a zatim u hotel. Tako smo bili u vezi godinu dana, dok nisam zatrudnela i nismo mogli više čekati. Tada smo odlučili da kažemo svima za našu aferu i da želimo stupiti u brak. Uradili smo to, Shakira je potpuno odlepila kada je čula tu vest.. -a kako i ne bi?
Medjutim, Pique i ja nismo se obazirali mnogo na nju zato što nas više ništa nije moglo sprečiti da budemo zajedno.
Doneli smo odluku i to je bio jedan novi početak za Piquea i mene.
Ubrzo smo dobili i sina po imenu Saša i započeli novi život. Srećna sam što imam muža kao što je Pique i ostaćemo zajedno dok nas smrt ne rastavi.

Nadam se da vam se svidelo. Lajkujte, komentarisite da znam da li da nastavljam sa pisanjem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ljubav Ili PrijateljstvoWhere stories live. Discover now