Bölüm 1 - ilk günüm

69 10 2
                                    

Sabahın Köründe bir ses. Dırrr!! Dırrr!! Alarm çalmakta. Telefonumdan saate baktığımda ah olamaz saat daha 6.30  annee Diye yatağımda debelendim. Alarmı kapatıp tekrar yattım ama uyuyamadım. üşenerek kalktım ve yüzümü yıkadım , giyindim , yemeğimi yedim derken okul vakti geldi.

 babam beni okula götürmek için evin önünden araba ile aldı Okula Doğru yola koyulduk. Bense güzel şeyler düşünmeye çalıştım kendimi avutmaya çalıştım okuluma alışmaya çabalarındaydım. Okula geldiğimde Çok itici Çok çekingen Tüm gözler bende gibi hissediyordum (aslında zaten herkez bana bakıyordu).

Babam müdürle konuşurken ben kızlar tuvaletine gittim, Gitmez olaydım.. çünkü ; hem leş gibi kokuyodu hem sigara içiliyodu ağda yapan bile vardı okadar tiksinmiştim. zaten içeri girmemle birlikte çıkmam bir oldu :/ . herneyse okulu tanıma gezme aşamasındaydım 1. kattan 2. kata çıkmakta idim her katta bir boy aynası vardı tam yukarı çıktım derken biriyle kafa kafaya çarpıştık. ''düşmemek icin çocuğa tutundum tutunmamı beklemediği icin birlikte yere düştük.''  Çocuk halinden memnundu ne duru var ne kalkı.

 ''kendime gelir gelmez hemen kalktım ayağa pardon dedim ve babamın yanına gittim''.  sabah sabah uyku sersemi zaten bu kadar entirika yeterdi :)  ....


YORUMLARINIZI BEKLIYORUM :) İLK DENEYİMİM :)








KARANLIĞIN GÜNEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin