-Dansul in perechi !!!
Adonis a coborat de pe scena de unde si-a tinut discursul. Urmatorul lucru pe care trebuia sa il faca era sa isi aleaga o partenera de dans. Toate fetele isi faceau loc prin multime pentru a le alege pe ele. Dar Adonis trecea ferm pe langa toate domnisoarele din sala fara sa le arunce vreo privire. Era concentrat pe o singura fata, pe Eve.
Adonis se apropie de Evelin si se inclina respectuos in fata ei. Toata sala se intraba cine este fata aia si ce legatura are cu Adonis.
Cei doi au inaintat spre ringul de dans, si toata sala le-a urmat modelul.
- Buna din nou, Eveline ! spuse Adonis
- Ce inseamna asta? Dr ce m-ai ales pe mine la acest dans? Sunt o multime de fete care asteapta sa danseze cu tine!!!
- Stiu asta,dar esti singura pe care o cunosc mai bine. Si in plus m-ai lasat balta mai devreme. Nu terminasem tot ceea ce voiam sa iti spun.
- Si ce mai voiai sa imi spui ?
- Pai... in primul rand ma bucur ca te-am putut intalnii din nou dupa toti acesti ani Eveline.
- Stai linistit ca nu este mare lucru. Nu este ca si cand ne-am fi asteptat in tot acest timp. Doar ne-am cunoscut putin acum 7 ani, si s-a intamplat sa fii cel mai bun prieten al varului meu. Nu avem nicio legatura.
- Deci asta este parerea ta Eveline?
- Da asta cred. Adica nu stim nimic unul despre celalalt.
- Bine, bine...eu sunt Adonis Kim cel de-al doilea fiu al lui Steve Kim. Tatal meu este conducatorul celui mai mare lant de restaurante din New York. Si am 22 de ani. Cam atat despre mine. Tu???
- Eu??? Sunt Eveline Park si merg la o facultate de arte culinare deoarece vreau sa imi deschid un restaurant in stil coreean.
- In ce an esti la facultate?
- In primul!
- Inteleg ! ii spuse Adonis
- Cred ca ar trebui sa ne oprim aici. Oamenii devin suspiciosi daca dansezi numai cu mine. Sunt multe fete care asteapta.
- Nu vreau! Acum vreau sa dansez cu tine.
Adonis o prinse de mijloc pentru a fi sigur ca nu ii mai intoarce spatele si de data aceasta.
Dupa ce s-a terminat dansul Adonis se apleca incet pentru ai saruta mana lui Eve apoi se retrase fara sa spuna vreun cuvant.
Eveline era foarte surprisa de acest gest. Adonis pe care il stia ea nu ar fi facut asa ceva sau poate s-a schimbat.
In acel moment s-a anuntat focul de artificii. Toti cei din sala si-au indreptat privirea spre cerul plin de culori care mai de care mai sclipitoare . Eveline se uita in continu dupa Adonis, dar acesta nu era prin preajma cu toate ca ar fi trebuit sa fie in sala.Balul era pe terminate si toti musafiri isi luau ramas bun de la Adonis multumindu- i pentru acesta seara.
Eveline cauta sa isi i-a si ea ramas bun de la el, dar de fiecare data cand se apropia de el acesta vorbea cu o alta persoana. Astfel Eveline nu mai statu pe ganduri, se indrepta spre Matias si ii facu semn sa merga la masina ca sa poata pleca acasa.
Cand venii Matias cu masina, chiar atunci isi facu si Adonis aparitia innaind spre Eveline.
- Buna Eve ! Cum poti sa pleci fara sa iti iei ramas bun de la mine?
- Am venit de foarte multe ori sa stii dar tu ma ignorai total si vorbeai cu alta persoana.
- Nu te ignoram. Oricum Matias iti multumesc foarte mult ca ai venit din California special pentru mine.
- Pentru un prieten as face orice.
- Ok Matias daca zici tu. Mersi mult oricum. Hei Eveline ma bucur ca ai venit si tu.
- Da!! La multi ani Adonis. Ramai cu bine.
- Megeti cu bine Eve...
Adonis statea pe banca din fata casei lui in timp ce gandul ii zbura doar la Eve si cat s-a putut schimba in 7 ani. Dintr-o copila intr-o tanara superba cu o personalitate pe care nu o mai intalnise pana acum dar pe care avea sa o inteleaga cat de curand.Cand au ajuns acasa Eveline intra in camera ei trandintu-se in pat fara a-si da rochia jos. Acest bal nu fusese un simplu bal ci unul deosebit si nu neaparat pentru ca era primul bal la care luase parte ci pentru ca isi facuse o prietena noua pe Daiana, si petrecuse un timp cu Adonis baiatul pe care nu -l mai vazuse de 7 ani.
Eve pov
,, Ma bucur ca am venit la acest bal dat in cinstea lui Adonis. Daiana este o fata foarte speciala si cu un caracter placut. Imi pare rau ca Adonis nu seama cu ea. Nu-l inteleg! Acum 7 ani era foarte rece si distant dar acum mi se pare si mai suspicios ca atunci. Oricum modul in care a coborat de pe scena m-a lasat pur si simplu fara aer. Arata ca acum 7 ani cand l-am vazut pentru prima data, decat ca acum nu mai era un adolescent de 15 ani. Venea hotarat spre mine, cu o privire calma iar costumul negru ii scotea in evidenta parul deschis la culoare. De ce oare m-a ales pe mine dintre toate fetele?? Probabil ca vrea sa ma chinuiasca. Si de ce mi-a sarutat mana la sfarsitul balului? Asta se facea pe vremuri. Nimeni nu mai face astfel de gesturi in sec 21.
Stai ! De ce ma gandesc la astfel de lucruri ? Oricum nu o sa il mai vad vreodata...Sper
CITEȘTI
La fel ca primul fulg...
RomansaOare sa fie adevarat ? Sa fie el ?Dar nu, nu poate !!! Viata sa ne fii adus si nou impreuna ? Cel care nu crede in iubire, care crede că dragostea o intalnesti doar in filme sa ajunca pana la urma sa isi schimbe parerea ???