* 2 dzień wakacji .
Amy:- Amy? Wróciliście już? - spytała Dylan wychodząc z kuchni z dwoma butelkami wody.
Pokiwałam zdyszana głową. Dylan podała mi butelkę. Chwile później zjawił się Nate.
Rzuciłam mu kpiarski uśmieczek.
- I znowu wygrałam braciszku - wydyszałam.
- Tym razem naprawdę dałem ci fory - powiedział i pocałował Dylan, głaszcząc jej zaokrąglony brzuszek. Wyjęłam telefon i zrobiłam im zdjęcie do albumu "szczęśliwy koniec".
- Ja tam się czują moje maleństwa? - spytał swoją żone.
- Rzugają tęczą, bo tatuś wrócił - podała mu wodę. - Pij ojcze naszych dzieci, bo padniesz odwodniony i niebęde miała z ciebie pożytku. - poruszyła sugestywnie brwiami.
- Ja chcę spać - jęknęłam.
- Ja też, to twój brat nie daje mi spokoju - poskarżyła się Dylan i wydęła usta.
- No jakoś do tej pory nienarzekałaś - stwierdził Nate.
W holu rozdzwonił się telefon.
- Ja odbiore. - powiedziała Dylan - Pewnie Mac dzwoni z Europy. Właśnie kotku, pamiętasz naszą wycieczkę? - odebrała telefon nie czekając na odpowiedź.
- Halo? - powiedziała do telefonu- Amy to do ciebie.
- Kto to? - zapytałam bezgłośnie.
- Jakaś dziewczynka jest strasznie zdenerwowana. - powiedziała podając mi słuchawkę.
- Amy Fischer - powiedziałam do słuchawki.
- Amy? Przyjedź tu szybko, pobili go - powiedziała rozhisteryzowana Casey.- Rodziców nie ma w domu, a on wygląda okropnie, nie chcę, żeby umarł - usłyszałam płacz.
- Zaraz będę - powiedziałam.
- Pośpiesz się proszę - wychlipiała.
Odłożyłam telefon.
- Nate podwieziesz mnie gdzieś? To bardzo ważne - krzyknęłam wypadając z domu, nadal byłam w moim sportowym staniku i krótkich spodenkach.
- Co się stało? - spytał Nate, gdy włączyliśmy się do ruchu.
- Dokładnie nie wiem - powiedziałam - Zadzwoniła do mnie siostra Brada i powiedziała, że go pobili. - próbowałam opanować drżenie rąk.
- Uspokój się - powiedział - Jeśli spanikujesz to mu nie pomożesz. Czyli ten cały Brad, to twój chłopak? - spytał nie odrywając wzroku od drogi.
- Kolega - odparłam bez zastanowienia.
- To dobra z ciebie koleżanka Amy, że lecisz na złamanie karku, żeby pomóc koledze nawet się nie przebierając - Ugh! Ważniak się znalazł!
CZYTASZ
Cnotka
Teen FictionZaplątani Część 3 - ostatnia. Amy Hope Fischer: kiedyś- uparta, pewna siebie. dziś- dziewczyna, która nie może nikomu zaufać ( dlaczego?). Pomimo swojej dzisiejszej nieśmiałości beznadziejnie zakochała się w Bradzie. Dlaczego beznadziejnie ? P...