Přišla jsem domů a šla do pokoje.Odložila jsem tašku a svalila jsem se na postel.
"Konečně doma".radovala jsem se.
Sedla jsem si a šahla si pro mobil.Otevřela jsem messenger a napsala Mell.
Oli-ahoj :*
Mell-ahoj :D
Oli-v kolik mám přijít? ^-^
Mell-jak chceš klíďo hned teď :D :*
Oli-dobře,obuji se a jdu :3
Oli-papa <3
Mell-okey :* pa :3
Zobrazila jsem to a šla se obout.Došla jsem k Mell a zaklepala.Ta hned otevřela,asi už čekala před dveřmi.
"Ahoj,pojď dál".usmála se a ustoupila,abych mohla vejít.
"Ahoj".zasmála jsem se a vešla dovnitř.Šli jsme nahoru po schodech do Mellininoho pokoje.Mell šla zapnout notebook a já se posadila na postel.
Když se zapl,najeli jsme na google a do vyhledávače jsme zadali 'jak poznat ďábla'.Projeli jsme hodně článků,ale zatím nic tomu že by to byl ďábel nenasvědšovalo.Možná mě poškrábala kočka,nebo něco takového.
"Nekouknem se na nějaký film".navrhla jsem když jsme dočetli všechny ty články.
"Jo můžem a na jaký?".zeptala se
"Emm..to fakt nevím".zasmála jsem se.Na facebook jsme napsali status 'neznáte někdo nějaký dobrý film?'.napsali tam hodně filmů,ale nakonec jsme vybrali Divergenci.
"Dost dobrej film".řekla Mell a zasmála se.
"Jo no".zachechtla jsem se.
"Asi už půjdu domů už je hodně hodin".dodala jsem a zvedla jsem se.
"Dobře tak si napíšem na messengru".usmála se a šla za mnou.
"Okey tak pa".zamávala jsem.
"Pa".zasmála se a zavřela dveře.Už byla docela tma a já se docela bála,tak jsem běžela.Naštěstí to mám kousek.
Když jsem běžela najednou mi přes cestu něco přeběhlo a já se fakt strašně lekla,že jsem zrychlila.
Měla jsem pak pocit že za mnou něco jde tak jsem se furt otáčela a běžela jak jen jsem mohla.Konečně už jsem viděla náš barák.Doběhla jsem ke dveřím a zazvonila,doufám že je mamka doma,protože nemám klíče.
Nikdo furt neotvíral a tak jsem zazvonila znovu.Po chvilce se konečně dveře otevřeli.
"No konečně,co ti na tom tak trvalo mi otevřít".zakřičela jsem aby mě slyšela a zouvala jsem si boty.Šla jsem rovnou do kuchyně se napít.Po tom sprintu domů mě vyschlo v krku.Udělala jsem si pití a sedla jsem si ke stolu.
Na stole ležel nějaký vzkaz.
"Ahoj zlato,dnes mám noční,v troubě máš večeři,pa máma".když jsem to dočetla úplně mnou projel mráz.**************************
Ahoj,tak je tu další díl,doufám že se vám líbí.Budu ráda za každý koment a přečtení :33