Kath Lorys POV
De jongens zijn weg alleen Zayn is gebleven.Zayn wil je wat te drinken voor me halen??? please. ik zet mijn puppie ogen op. Oke puppie zegt hij. Hahaha zeg ik sacastisch. Wat wil je???vraagt hij. Doe maar wat cola. Wil je ook die fles Bacardi die in de kast staat pakken en 2 glazen extra mee nemen??? waarom vraagt Zayn. Om de jongens te laten denken dat we helemaal lam zijn. hahahaha hebben jullie ook nog een lege fles drank misschien???? ja hoor ik zal hem even halen zegt hij. Als Zayn hem heeft gehaald lag ik hem op de grond. Ik schenk 2 glazen helemaal vol met Bacardi. en zet ze er bij. Ik schenk ook nog wat Bacardi over de tafel en de vole fles is nu half vol. Hier is je Cola zegt Zayn en blijft stil staan. Het lijkt net of we echt die hele fles hebben leeg gedronken zegt hij met open mond. Als we de jongens horen pak ik die fles en ga jij half dood net als ik op de bank liggen. De jongens gaan waarschijnlijk toch niet zo veel drinken want dan schaamt Lou zich denk ik best voor mij. Je bent bijna net zo erg als je broer zegt Zayn. Zullen we Lou echt laten schrikken??? oke zegt hij. Hebben jullie nog poedesuiker en een papiertje??? Ja ik zal het pakken. Als Zayn weer terug is doe ik de poedesuiker recht op het papiertje. We lichen helemaal in een deuk. Ik heb nog 2 peuken zullen we worgen dat hij lijkt alsof we ook gerookt hebben???zegt hij. Oké. we steken ze aan en gaan renden door de living. Zo is het wel genoeg. Sh*t ik hoor de jongens. Snel gaan we zitten en ik pak de fles in mijn hand. Kath we zijn .......... zegt Louis. THUIS schreeuwt Harry. Kath....Zayn waarzijn jullie????? schreeuw Louis. Niall trekt de fles uit mijn hand. Zij zijn nog erger dan wij met zijn vijven. Ondertussen hoor ik Louis naar de tafel lopen. WTF schreeuwt hij. Is dat wat ik denk dat het is??? zegt hij. IS DAT DRUGS!!!?!?!?!? zegt Liam. Wat een rook zegt Harry. Wat heeft Zayn ons nou weer geflikt. Als hij wakker is sla ik hem echt op zijn bek zegt Louis. Ik doe als of ik wakker wordt. Kath....Kath hoorje me schreeuwt Louis in mijn oor. Ik fluister: Lou er is niets aan de hand. Ik heb je!!!!!!!!!!!! schreeuw ik ondertussen. Zayn staat ook alweer. Zayn en ik beginnen te lachen en liggen al bijna op de grond van het lachen. Lou...je kon het....hahaha.. verwachten hahahhaha ze.. hahah is jouw hahaha zusje probeert Zayn uittebrengen. Alle jongens liggen nu ook zowat op de grond van het lachen behalve Lou. Als ik weer een beetje ben bijgekomen. Lou waarom lach je niet. Ik dacht dat er echt iets met je was, ik was ech boos op Zayn, ik kon hem wel vermoorden door die drugs op de tafel zegt hij half huilend. Lou het moest een grapje zijn die poeder is poedesuiker zeg ik die lege fles komt uit de kelder Zayn had nog 2 peuken en die gingen we aansteken voor het effect. Hahahhaha jij dacht echt dat ik ging huilen hé zegt hij met een bigsmile op zijn gezicht. Lou ik sloeg hem. Lou pakt me vast en tilt met op. Lou blijf van me af gil ik. ZAYN VANGEN en Lou doet alsof hij mij gooit. Ik begin nu ech te gillen. dan pakt Harry mijn armen en Zayn mijn benen. Lou, Liam en Niall zijn naar boven. Dan gooien ze matrassen naar beneden. 1...2....3 zegt Harry en ze gooien me op de matrassen Lou gooit het laatste matras op mij. Ik wurm me er tussen uit. dan zijn ineens alle jongens boven. ik ren naar ze toe maar als ik boven ben springen zij naar beneden. Ik hoor Niall gillen. ik ren naar beneden. Niall gaat het????? Ja dit was geweldig zegt hij. Lou waar ben je??? Hij is naar zijn kamer. Kevin kom!!! hoor ik Louis zeggen. Nee jongens we krijgen weer een Kevin avond en we liggen allemaal in een deuk. Dan gooit Lou Kevin naar beneden. En hij valt recht op me. Dan komt Louis er achter aan. OPGEPAST JONGENS!!!!!!!!!!! schreeuwt hij als hij naar beneden springt. We zijn allemaal net optijd weg.
Louis Tomlinson POV
Ik doe de deur open. Kath we zijn weer.... verder kom ik niet. Ik zie allemaal rook en ik zie een lege fles drank in Kath haar hand. THUIS schreeuwt Harry. Kath....Zayn waar zijn jullie schreeuw ik als een gek.Zij zijn nog erger dan wij met zijn vijven zegt Niall. Ik loop naar de tafel. WTF!!! schreeuw ik Is dat wat ik denk dat het is??? IS DAT DRUGS!!!?!?!?!? zegt Liam. Wat een rook zegt Harry. Wat heeft Zayn ons nou weer geflikt. Als hij wakker is sla ik hem echt op zijn bek zeg ik, Ik ben echt boos. Kath wordt langzaam wakker. Kath....Kath hoorje me schreeuwt ik in haar oor. ze fluister: Lou er is niets aan de hand. Ik heb je!!!!!!!!!!!! schreeuw ze ondertussen.Zayn en Kath beginnen te lachen en liggen al bijna op de grond van het lachen. Lou...je kon het....hahaha.. verwachten hahahhaha ze.. hahah is jouw hahaha zusje probeert Zayn uittebrengen. Alle jongens liggen nu ook zowat op de grond maar ik blijf zitten. Ik moet haar terug pakken. Kath komt naast me zitten. Lou waarom lach je niet zegt ze bezorgt. Ik dacht dat er echt iets met je was, ik was ech boos op Zayn, ik kon hem wel vermoorden door die drugs op de tafel zegt ik half huilend. Lou het moest een grapje zijn die poeder is poedesuiker zeg ik die lege fles komt uit de kelder Zayn had nog 2 peuken en die gingen we aansteken voor het effect zegt ze nu heel bezorgt. Hahahhaha jij dacht echt dat ik ging huilen hé zegt ik met een bigsmile op mijn gezicht. Lou zegt ze en ze sloeg me. Ik pak haar vast en til haar op. ZAYN VANGEN schreeuw ik. zeg begint te gillen. Dan pakt Harry haar armen en Zayn haar benen. Ik ren met derest naar boven. Kom snel alle matrassen. We gooien ze naar beneden. Harry en Zayn gooien haar op de matrassen. Hier is de laatste zeg ik. Ik gooi hem op Kath. ALs ze onder de matrassen uit is rend ze naar boven. Springen fluister ik. we springen met zijn vijven naar beneden. Ik hoor Niall gillen. Niall gaat het??? hoor ik Kath zeggen. Ja dit was geweldig zegt Niall. ondertussen ben ik naar boven geglipt. Lou waar ben je??? hoor ik Kath zeggen. Kevin kom hier zeg ik tegen mijn nep duif. Ik gooi hem recht op Kath naar beneden. OPGEPAST JONGENS!!!!schreeuw ik, terwijl ik weer naar beneden spring. Gelukkig iedereen is weg. inclusief Kevin die heeft Kath in haar hand.
____________________________________
dit was weer een nieuw stukje!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ga verder na 12 vote's en 7 Comment's
Aurora xxx
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...