-HATIRLATMA:-20 dakkika böyle mal mal seyler söylediler sonunda konusmicagimi anladilar ve sustular. galiba 6. bira bardagini iciyordum. biraz daha icersem sarhos olacagimi anladim ondan cantamdan sigara paketini cikardim ve icinden bir dal sigara aldim. evet sigara iciyorum. sigarayi dudaklarimin arasina götürdüm ve yaktim. o an dudaklarimin arasindan sigaram cekildi. kim olduguna bakmak icin arkami döndüm ve..........
tanimadigim bir cocugu gördüm. Büyük bir ihtimalle benimle yasitdir. Mal mal ona bakmaya devam ederken sonunda konusmaya basladi.
"Sormadan aldim sorun olmaz demi fistik" dedi ve göz kirpti.
Galiba bu cocugu dövdükten sonra ilk isim kusmak olucak. Tamam cocuk tatli felan ama o göz kirpma hareketini bana yapmicakti. Yalandan güldüm ve ona yaklasmaya basladim. Arkadan birisinin ismimi bagirdigini duydum ama umursamadim. Dudaklarimizin arasinda az bir mesafe biraktim. Elindeki sigarayi aldim ve kasiklarina tekmeyi gecirdim cocuk iki büklüm olurken sigarayi omuzunda söndürdüm. Ne? sadist felan degilim.. Sadece biraz acimasizim galiba..
Metin: "Oha abla sen bir harikasin dostum"
Ben: "Hihi"
kisa bir cevap vermemin sebebi ise onlara yani Handeye Merte ve Metine trip atmam.
Az ilerideki bir masada metininkileri yani THE BEST TAYFA EVER'yi görmemle oraya dogru yürüdüm. Ucacak halde degilim ya. Of abi bugün hic keyfim yok.. Masaya geldigimde herkes bön bön bana bakiyordu.
Ben: "Ne bakiyorsunuz ya? Görende birisini öldürdüm sanar"
Ela: "S-Sen az önce"
Ben: "B-Ben az önce?"
Ela: "S-Sen"
Ben: "Ela senin amina koysunlar kamki"
Ela: "Of be bi rol yaptirmiyorsun insana. Sadist misin sen? Omuzda sigara söndürmek nedir?"
Ben: "Ha o sey mi ya bende yüzümde birsey var sandiydim.. Hayir sadist degilim sadece acimasizim ve o daha hic birsey'di.."
Oguz: "Helal be"
Soner: "Abi götünü kaldirmayin sunun ya"
Ben: "Ben senin götünü bi kaldircam görüceksin sonra"
Soner: "Hadi kaldirsana amk"
Ben: "Gel lan kapisak bire bir"
Soner: "Ben kizlara el kaldirmam"
Ben: "Ama kizlara mal mal laf atarsin. Ayni sey"
Masadakiler -Soner haric-: "ooooo uuuuuuu"
Soner: "Kesin lan"
Ben: "Neyi keselim? Senin dilini mi? Olur seve seve keserim valla"
Soner: "Sikicem seni ha"
Ben: "Denesene bi"
Metin: "Ne uzattiniz be"
Melis: "Sey biz yani ben ve oguz size birsey diyicektik"
Ben: "Dur tahmin edeyim. Ihmm.. Ya cok zor tahmin edemiyorum.. Tamam anladik amk Sevgilisiniz"
Melis: "S-Sen S-Sen?"
Ben: "B-Ben B-Ben Arya. Memnun oldum."
Oguz: "Nerden anladin kankiyetaskolara"
Ben: "1. Mal mal birbirinize bakmanizdan. 2. O ne ya kankiye.. ne?"
Oguz: "Bak Kanki.Yeta.Skolara. Anladin mi?"
Ben: "Cok zekisin keske ölsen.. Benim burdan uzaklasmam gerekiyor....... Yoksa. Yoksa. Birsey bulamadim bay bay."
Metin: "Abla nereye?"
Ben: "......" -burda düsünüyor sjdkd-
Metine cevap vermeden bardan ciktim. Niye mi? Bilmiyorum. Sadece burdan birazcik uzaklasmak istiyorum. Benim eskiden en fazla 2-3 Arkadasim olurdu. Cünkü ben herkese kolay kolay güvenmezdim. Ama simdi birden babam cikti babamdan sonra metin ve tayfasi. bilmiyorum. napicagimi. nasil davranmam gerektigini cidden bilmiyorum. Sadece biraz dinlenmek ve düsünmek istiyorum.. Anneme kisa bir mesajla 1 hafta biraz kafa dinlemeye gidecegimi beni merak etmemesini Babama ise müdürü aramasini ve 1 hafta okula gelmiyecegimi söyledim. Simdi ise kafa dinlemeye ve düsünmeye gidiyordum.. Nereye mi? Iste orasi....
✔️Iste orasi gelecek yb'de kisa kisa 2-3 bölüm yazicam. gelecek günlerde uzuuuun bir bölüm yazarim galiba. Okuyan ve okumayan herkese tsk ederim.. hatalar varsa kb'yin. Seviliyorsunuz 💛 -M.- ✔️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımdan nefret ediyorum!
Fiksi UmumHayatından bıkmış bir kızın hikayesi. Sadece annesi icin bu igrenc hayata katlanan bir genc kızın hikayesi.. Terk edilmiş bir kızın hikayesi. Bıkmış bir kızın hikayesi.. Gelin beraber olanları görelim.. Arya Tükenmez annesi icin hayatına devam edice...