Harry's P.O.V.
"Ik hou van je." ademde ik uit na wat we net gedaan hadden. Ik viel uitgeput naast haar. Ze bloosde en draaide naar me toe. "Ik hou ook van jou." fluisterde ze. Ik glimlachte naar haar. Ik keek naar het mooiste meisje die er bestaat. Ze is perfect voor mij.
"Kijk alsjeblieft uit straks Vanes. Ik zal een taxi voor je regelen." Ik stond op en deed mijn boxer weer aan. Ik pakte mijn mobiel en belde Paul. Ik vertelde hem dat hij een taxi voor Vanessa moest regelen naar Los Angeles. Ik draaide om en zag dat Vanessa haar blauwe zomerjurkje weer aantrok die ik net bij haar had uitgedaan. Damn.
"De taxi komt over een half uur." zei ik terwijl ik naar haar toe liep. Ik sloeg mijn armen om haar heen van achter en gaf haar een kus op haar wang. "Dankje." zei ze zachtjes en ze draaide om. "Ik zal een paar kleren inpakken. Ik denk dat ik er een paar dagen blijf." Ik knikte. "Check in in het hotel waar we waren."
Ze verbrak onze omhelzing en pakte haar koffer. Ze liep de inloopkast in en pakte en paar random kleren en vouwde het op in haar koffer. "Haal die twijfel uit je glimlach Haz." zei ze glimlachend. Ik lachte naar de grond en schudde mijn hoofd. "Ik zal toch wel bezorgt zijn." "Dat hoeft niet. Ik ben zo weer terug. Bye Harry." Ze gaf een kus op mijn mond en liep toen de deur uit naar de taxi.
Wat ga ik de rest vertellen? En nog belangrijker, wat ga ik Zayn vertellen?
~~
Zayn's P.O.V.
"Zayn sta op we moeten naar een interview. Zayn. Zayn maak dit nou niet moeilijker dan dat het is... Zayn. Oh vergeet het." Ik zat ingewikkelt in mijn dekens en Liam kwam me wakker maken. Een interview. Dat is het laatste waar ik zin in heb. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Het liefst wil ik verdwijnen in mijn bed.
"Hij is weer moeilijk aan het doen." "Alweer?" "Laat mij maar even." Ik hoorde wat gemompel vannuit mijn kleine woonkamer. Ik wist al wat er ging komen, maar ik kwam nog steeds mijn bed niet uit.
"ZAYN MALIK!" Oh hier komt Louis. "Laat me met rust." mompelde ik in mijn kussen. "Dacht het niet! Jij komt nu dat bed uit, ga douche en ben klaar voor dat interview!" Ik stak mijn middelvinger in lucht en draaide naar de andere kant van het bed. "Wacht maar." zei Louis en ik hoorde hem weglopen. Eindelijk rust.
"-kun je niet doen. Louis! Niet doen! LOUIS!" Hoorde ik Liam schreeuwen. Miun deur werd open getrapt en Louis kwam schreeuwend als tarzan binnen. Ik draaide mezelf om naar hem om te kijken, maar werd onderbroken door een waterval aan water dat over me heen werd gegooit.
"LOUIS WHAT THE FACK?!" schreeuwde ik. "Dit is je eigen fucking schuld!" En met dat liep hij mijn kamer uit terwijl hij de deur dicht smeet. "Fuck dit." Ik stond op en ik liep de badkamer in. Ik nam een snelle douche en nam half de moeite voor mijn haar waar ik normaal alle tijd voor neem. Ik geef er gewoon niet meer om. Ik geef de laatste tijd nergens meer om.
Na het laatste beetje gel in mijn haar deed ik wat kleren aan en liep ik naar mijn woonkamer waar iedereen al zat. Behalve.. Vanessa? "Goedemorgen Zayn." begon Paul. Ik gaf hem een kort knikje. "Waar is Vanessa?" vroeg Eleanor voordat ik het kon vragen. Iedereen keek naar Harry die zenuwachtig werd. "Vanessa die uh.. ze uh.. Vanesaa voelde zich niet zo lekker." Iedereen knikte en zei een paar 'oh's en beterschaps'. Persoonlijk geloofde ik het niet helemaal.
"Uhm.. laten we gaan." mompelde Danielle en iedereen stond op. We volgde Paul naar een taxi en ik nam helemaal achterin plaats.
Ik had totaal niet de behoefte om naast Louis te zitten door vanochtend. Niet naast Harry door gister en niet naast Liam, want hij had me wakker gemaakt als eerste. Dus het was Niall of de meiden. Eleanor was de gene die naast mij plaats nam. Ze gaf me een sympathieke glimlach. Ik gaf haar een halve terug.
JE LEEST
Love & Revenge (A Dutch One Direction Fanfic)
Fiksi PenggemarElizabeth Thompson, een 17 jarige meid en een grote fan van One Direction. Ze woont en studeert in de grote stad Amsterdam samen met haar beste vriendin Vanessa Jackson. Ze hebben engelse achternamen door hun engelse tiener ouders. Samen zijn zij ac...