8. Bölüm

150 32 0
                                    

Bakışlarında başka birşey vardı. Eskisi gibi değildi Eva. İngiliz bırakmıştı onu. En çok korktuğum şey Eva'nın o adamın haklı olduğunu düşünmesiydi, iyi manipüle ile ben bile inanabilirdim ona.

O adama teşekkür etmeliydim. Babamla yıllar sonra konuştum ve tahmin ettiğim kadar kötü geçmedi. Zaten hep böyle olurdu. Korktuğum şey gün gelir en yakın dostum olur.

Elektrik mesela, küçükken kapıldığım elektrikle kendimden geçmiştim. Bu beni çok korkutmuştu aslında, gel gör ki elektrik en yakın dostum oldu.

Hayatı tutarsızlıkla geçen bir genç vardı Eva'nın karşısında. Daha fazla dayanamadım gittim. Ve sarıldım ona. "Tamam geçti" dedim ki geçtiğini o da biliyordu. Ama aklıma başka bişey gelmemişti o an. Evaylayken aklım başımdan gidiyordu .

Sonraki maça iki gün kalmıştı ve biz hazır değildik. Eva'nın iyi olması gerçekten iyiydi. Ama savaş için yeterli miydi ? O an anlayamadım. Sarılmamızı görüntülü arama isteği kesti. Evet oydu. İngiliz adam hoşçakal demeden gitmeyecekti.

Yapacağım konuşma düşündüğünden daha sıkıntılı  olacaktı. Herkes evdeydi ne de olsa. Kamerayı çalıştırdım ve yerime oturdum. İngiliz adamın karşısında 5 genç duruyordu. KİNEZİ takımı. "Merhaba Jimmy" dedi ingiliz.

"Bana böyle hitap etmeyi kes" dedim. "Ooo sinirliyiz bugün" dedi. "Ne oldu konuştun mu babanla ?" diye sordu. "Evet , pek tatlı bi konuşma değildi bu" diye yanıtladım. Sonra beynimde şimşekler çaktı. Babamı haftaya ziyaret edecektim ve bu takıntılı psikopat beni takip edecekti .

Hemen cümleyi kıvırdım. "Bazı gerçekleri öğrendim , babam suçlu değil" dedim. Nefes almadan kaç saniye boyunca kahkaha atmıştı ? Saymadım ama sıkılmaya başlamıştım. Nefesi kesildi sonunda. "Bu saçmalık" dedi.

"Silahta babanın parmak izi var. Cinayet saatinde annenleymiş. Bunu babandan başkası yapmış olamaz. Üzgünüm Jimmy ama 10 yıl delirmek için yeteri kadar iyi bir süre" dedi. "Bunu bana sen mi söylüyorsun ?" dedim.

"Kendi üzerinde yaptığın yorumların tarafsız oluşu sevindirdi beni. Şimdi beni iyi dinle gerizekalı" dedim. Bu kadar kaba konuşacağımı beklemiyor olmasi daha iyiydi.

"Seni şuan hapse atacak kadar delil var elimde. Ama bana bir iyilik yaptın karşılığı böyle olsun. Eva için yaptıkların için şöyle söyleyebilirim. Eva'nın canı ne zaman isterse o zaman yayınlarım videoları".

"Polise veririm. Adam kaçırmadan kaç yıl yersin? 10 yıl yeterince iyi mi ? Delirmek için yeterli kadar vaktin olur". Çok korkmuştu ve bunu anlayabilirdiniz. Sesi titredi konuşurken. "Seni rahat bırakacağım" dedi. 10 yıldır peşinde koştuğu şey kocaman bir yalandı.

Onun için büyük bir hayal kırıklığı olmuştur . Görüşmeyi kapattıktan hemen sonra hıçkıra hıçkıra ağlamıştır kesin. Evet ilk düşmanımızdan kurtulmuştuk ilk ve son olması umuduyla. Eva'dan korktuğum tepki geldi.

"Adamın kendince doğru olan yanlışları var. Bu adam psikopat değil aslında. Geçmişte kalmış. Takıntılı çünkü  bugünün dünden daha kötü. Aşk bir insanı ne hale getiriyor şimdi daha iyi anlıyorum".

Cris gerçekten sinirlendi. Karşısında olsa o adamın ağzını burnunu kırardı. Ateş elementi yapanların hepsi psikolojik destek almalı. "İyi yönünden bakın" dedim "hayatımın en büyük yalanını çözdüm bu adam sayesinde".

Şimdi kendimi daha iyi hissediyorum. Yarın simule hazırlık maçından sonra %100 hazır olacağız. "Şimdi hepimiz dinlenelim cris benimle gel yapacak bir işimiz var" dedim. Jason ordan "bende kızlarla makyaj yaparım" artık diye hayıflandı.

"Kusura bakma James bu iki kişilik mesele" dedim. Cris merak etmişti. Evet onu psikoloğa götürecektim. Öfke kontrolü yaşayan pyrokinetik savaşçılar dengesiz savaşıyordu. Bazen takımlarının maçı kaybetmesine neden oluyordu.

Jason'ı yanıma almamamın sebebi crisin utanmasıydı. Ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi olurdu. Cris'i psikoloğa getirdim. "Ben girmem buraya" dedi. Geri kafalı olmasi sinir bozucuydu. Sonra haklı sebepler saydım ve ikna oldu.

Bunları o da biliyordu ama gözardı etmek istemişti sadece. Onu psikoloğa bıraktım ve eve doğru yürümeye başladım . Ve klasik siyah filmli camı olan siyah bir lumuzin önümde durdu.

Cam aralandı ve saçları kısa kesim olan siyahi kadın kafasını çıkardı. Beklediğim cümleler kuruyordu. "Jame. Seninle küçük bi gezintiye çıkabilirmiyiz ?".

KİNEZİ [1. KISIM][TAMAMLANDI] #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin