Am mers în gradina si l-am vazut pe Harry pe o banca, cu capul sprijinit in maini. Chiar voiam sa ma plimb putin si sa uit de toate problemele, dar nu îl puteam lăsa asa.
M-am apropiat de el si mi-am pus mana pe umarul lui.
" Harry ?"
A tresarit si s-a uitat confuz la mine.
" Ce vrei, Alex ?!" M-a întrebat enervat.
" Ugh, stiam ca asta se va întâmpla." Am vrut sa plec, dar l-am auzit suspinand.
" Deci acum pleci." A spus.
" Dar ce ai vrea sa fac, Harry ? Tot ce vreau sa fac e sa te ajut. Dar tu continui sa ma respingi mereu."
" Tu esti cea care a spus ca nu va mai vorbi cu mine. "
" Vreau sa vorbesc cu tine, dacă e cu adevarat necesar. "
" Deci vorbesti cu mine acum pentru ca e cu adevărat necesar ?! Pentru ca mama mea e..moarta si eu sunt in starea asta ?! Dupa asta, ce ? O sa ma ignori ? "
" Ce dracu', Harry ?! Niciodata nu ai vrut sa vorbesti cu mine ! Si cand vorbim, ne insultam reciproc ! Nu te inteleg,acum vrei sa fim pri-"
" La naiba, Alex, ti-am mai spun ca nu vreau sa fiu prietenul tau !"
" Atunci de ce esti asa nervos ?!"
" Sunt doar..stresat ! Nu vreau sa merg acolo maine ! Si cu siguranta nu vreau sa imi vad mama intr-un sicriu !"
" Deci, vrei sa vorbesti despre asta ?"
" Nu ."
" Atunci ce ?"
" Vreau doar sa ma plimb putin."
" Si eu."
" Atunci vino cu mine."
" Fie."
S-a ridicat de pe banca si am început sa ne plimbam printre rondurile de flori.
" De ce esti încă in pijamale ?" M-a întrebat.
" De ce nu ? Oricum e seara, de ce ar trebui sa ma schimb ?"
" Pentru ca, arati ca-"
" Naiba ? Eram sigura ca urma sa spui asta. Ti-am spus ca ne insultam de fiecare data cand-"
" Doamne,opreste-te din vorbit ! Nu îmi spune ca nu îți place."
" Ce ?!"
" Adori sa ma insulti. La fel de mult cum eu ador sa te insult pe tine."
" Asta nu e adevarat ! Urasc certurile astea dintre noi si-"
" Curvo."
" Porcule !"
" Fraiero.."
" Cretinule !"
" Supraponderalo !"
" Nu sunt supraponderala !"
" Stiu,dar nu mai stiam ce sa zic."
" Esti asa prost."
" Esti asa urata."
" Pai, tu esti asa urat, încât oglinzile se sparg de fiecare data cand te uiti in ele."
" Deci vrei sa jucam asa ? Esti atat de urata, incat cuvantul "hidos" este de fapt un compliment pentru tine."
" Oh, nu ai zis asta !"
" Oh, ba am zis-o !"
" Atunci, esti atat de prost încât daca ma uit fix in ochii tai iti pot vedea ceafa !"
" Esti atat de proasta încât trebuie sa sap dupa IQ-ul tau."
" Esti atat de prost încât un cititor de ganduri ti-ar putea face o reducere !"
" Ok, asta a fost buna."
" Multumesc."
" Vezi ? Iubesti sa ma insulti."
" Bun, si ?"
" Si, ar fi pacat sa renuntam la asta. Ne uram reciproc, deci hai doar sa continuam. E ca si cum..ne-am relaxa."
" Bine, in regula. Ar trebui sa ne întoarcem, se face frig." Am spus, îndreptându-ma înapoi spre casa.
" De acord."
" Ew."
" Ce ?"
" Tocmai ai fost de acord cu mine."
" Haha, ce amuzant."
" Ca si speculatiile cum ca tu ai putea avea un creier."
" Touché."In urmatoarea zi m-am trezit mai devreme ca Harry. M-am ridicat din pat si am mers la al lui. Sforaia si parul lui era complet ciufulit. Am chicotit si am continuat sa ma uit la el, cand mi-a venit o idee.
Mi-am luat pasta de dinti din rucsac si m-am întors la patul lui. Am vrut sa pun putina pasta pe mana lui, si apoi sa il gadil pe obraz, astfel încât sa se scarpine si sa isi imprastie pasta pe fata, dar cand am încercat sa îi trag mana de sub plapuma, mi-a prins mana si m-a tras în pat langa el.
Apoi m-a îmbrățișat." Idiotule, da-mi drumul !" Am tipat si l-am pleznit.
" Ce naiba, Alex ?! Ce faci în patul meu ?! " A întrebat confuz si mi-a dat drumul.
" Tu m-ai tras aici, inteligentule !"
" In caz ca nu ti-ai dat seama, dormeam si ceva m-a atins pe mana!"
" Da, eu !"
" Ce faceai ?"
" Nimic."
" Alex.."
" Bine,fie, doar voiam sa-ti fac o farsa."
" Ce aveai in mana ?"
" Pasta de dinti."
" Oh, doamne, Alex, asta e asa un clișee! "
" Ei bine, ar fi mers daca nu m-ai fi luat în brate !"
" Ew.."
" Ce ?"
" Te-am luat în brate. Trebuie sa fac un dus."
" Hah, stai la rand, eu sunt prima. Tu tocmai m-ai atins."
" Dar tu m-ai atins prima, si m-ai putea infesta cu ebola.
" Ei bine, tu m-ai putea infesta cu prostie. Pe langa asta, sunt o fata. Am prioritate. "
" Esti o greseala a naturii."
" Esti asa enervant, Harry. Doar..masturbeaza-te sau ceva pana ma întorc. "
" Fa-mi o favoare si mori."
" Imi pare rau, dar trebuie sa raman in viata, ca sa ti-o ruinez pe a ta."
Nu a mai apucat sa raspunda, pentru ca am iesit din camera, trantind usa.
Am mers in baie si am dat drumul la apa.
Totul era bine. Apa fierbinte pe pielea mea si atmosfera calma nu făceau altceva decat sa îmi ofere o stare de relaxare deplina.
Dar atunci am realizat. Am uitat sa iau hainele cu mine. Si prosopul. Cum am putut oare sa le uit si sa merg in baie doar cu pijamalele ?! Nu puteam sa cred ca aveam sa fac asta, dar..
" Harry !! " L-am strigat.
Ce ? Aveam nevoie de cineva care sa imi aduca lucrurile si Tiffany ne-a spus ziua trecuta ca urma sa mearga in oras pentru benzina in dimineata asta. Deci da, eu si Harry eram singuri in casa.
" Harry !!!" L-am strigat din nou, apoi usa s-a deschis si am fost mai mult decat fericita ca nu m-a putut vedea din cauza perdelelor.
" Ce vrei ?!" M-a întrebat.
" Am nevoie sa îmi aduci hainele si prosopul."
" Nu."
" Harry, te rog !"
" Nu."
" Vrei sa ma vezi dezbracata ?"
" Ok, o sa ți le aduc."
" Asa credeam si eu."
" De fapt..o sa iti aduc doar prosopul. Nu vreau sa iti ating lenjeria intima."
" Dar-"
" Oh, haide, te poti infasura in prosop si eu nu te voi vedea dezbracata. Oricum, cand vei veni in camera eu o sa merg in baie. O sa ai destul timp sa te schimbi atunci."
" Ugh..bine."
" Asta nu s-ar fi întâmplat daca m-ai fi lasat sa intru primul."
" Taci si adu-mi odata prosopul ! E in geanta rosie. "
" Ma rog.."Dupa cateva minute, s-a intors si mi-a aruncat prosopul.
" Mersi !"
" Cu neplăcere."
" Da,da.."
" Doar..grabeste-te !"
" Bine, pleaca !"
Mi-am infasurat prosopul in jurul corpului. Nu era suficient de lung pentru a-mi acoperi in intregime picioarele, dar nu aveam de ales.
M-am întors în camera si l-am gasit pe Harry uitându-se pe fereastra.
" Ganditor, huh ?" Am întrebat.
S-a întors cu fata la mine si s-a uitat la picioarele mele, apoi tot mai sus, pana cand a ajuns sa ma priveasca in ochi.
" La ce te uiti ?" Am întrebat.
" M-ai speriat."
" Nu pari speriat."
" Data viitoare, ar trebui sa îți iei un prosop care sa îți poata acoperi picioarele."
" Uhm..nu arata asa rau, Harry, ele-"
" Întocmai. Nu arata rau. " M-a întrerupt si a iesit afara.
Tocmai a admis ca picioarele mele arata bine ? Si de ce a iesit asa nervos?
Bipolar..este cea mai bipolara persoana pe care o cunosc.
Orele au trecut destul de repede. Era deja 15:00 si trebuia sa ne pregatim de plecare.
Harry s-a schimbat în baie si eu în dormitor. Urma sa port o rochie neagra mulata, pantofi negri cu toc, si un plic de aceeasi culoare. Nimic prea indecent.
Eram în gradina cu Tiffany, asteptandu-l pe Harry, care nu mai venea.
" Ce face baiatul asta ?!" A întrebat Tiffany si eu am ridicat din umeri.
Chiar atunci Harry a iesit din casa. Am fost surprinsa sa îl vad asa. Niciodata nu i-au placut costumele si nu le-ar fi purtat, chiar daca ar fi fost amenințat cu moartea. Dar in acea zi, era diferit.
Purta un costum negru, asortat cu o cravata alba si pantofi negri din piele. Parul lui ondulat era ușor dat pe spate si arata...bine, de fapt.
S-a apropiat de noi si s-a oprit din mers cand m-a vazut.
" Wow, Harry, nu arăți rău deloc." Am spus.
" Ugh, taci, arat oribil, urasc costumul asta. E asa incomfortabil."
" Nu te mai plange si treci în masina. Arati bine, Harry." A spus Tiffany.
" Da, sigur.."
Ne-am urcat în masina si din nefericire a trebuit sa stau langa el pentru ca lui Tiffany îi era prea frica sa lase pe unul din noi pe locul din fata.
" Chiar trebuie sa stau langa ea ?" A întrebat Harry.
" Da,trebuie."
" Uite, Harry, urăsc asta la fel de mult ca si tine, dar nu ma plâng. " Am intervenit.
" Sigur ca nu.."
" Apropo, ma simt la fel de incomfortabil în rochia asta, cum te simti tu în costumul ala."
" Poate, dar cel putin tu arati bine în ea."
Cand l-am auzit, l-am privit confuza.
" Ce ?" A întrebat.
" Uhm, tu tocmai mi-ai facut un compliment."
" Nu, am complimentat rochia."
" Dar ai spus ca eu arat bine în ea."
" Ma rog."Am mentionat ca e cea mai bipolara persoana pe care am întâlnit-o vreodata ?
CITEȘTI
Amnesia || Harry Styles
RandomE amuzant cum viata noastra poate fi atat de perfecta, pana cand o intamplare neprevazuta o poate schimba definitiv.