Kaandan
K:Tamam geliyorum mecbur artıkCü:Evet kardeşim ya.
K:Mecburiyetten bunu bil
Mecbur eve dönüyordum o adam oradayken hem de ama yapabileceğim bir şey yoktu. Artık dün sinirle ne kadar yürümüşsem uzak bir yerdeydik taksi çağırdık ve bindik. Acaba nasıldı? Çok mu hastaydı? Neden gelmişti? Onu o kadar merak ediyordum ki. Aslında yüzü her santimine kadar aklımdaydı ama yıllar içinde değişmiştir tabi. Uzun yıllardır görmemiştim tabii. Ama her şeye karşın hastalığı neydi onu merak ediyordum. Ne olur dedim içimden ne olur ona bir şey olmasın.
Cü:Kardeşim geldik
K:B-ben yapamayacağım...
Cü:Kaan önce sil gözünü böyle mi çıkacaksın babanın karşısına
K:Baba demek...
Cü:Kaan bize poz kesmene gerek yok. Asıl içeri girmemenin nedeninin belki babamı çok hasta görürüm şüphesi olduğunu biliyorum.
K:Oysa ki ben çok daha güzelini hayal etmiştim. Çocukken derdim ki hep bir gün gelecek tabii elleri hep balon. Oğlum diyecek sarılacak sonra kızacak bana sen bu yaşta nasıl evden kaçarsın diye ama diyeceğim sen kötü birisin.Cü:Sonra?
K:Aslında çok iyi biri olduğunu söyleyecek beni ikna edecek sonra eve gideceğiz o hiçbir zaman yapamadığı çorbadan yapacak ama bu sefer iştahla içeceğim
Cü:Sonra?
K:Gelmedi yıllar geçti yine gelmedi. Küçücük yaşımı ekmeğimin peşinde dükkanlarda kalem satarak geçirdim gelmedi.
Cü:Ama yine içinde o balon bekleyen çocuktan var ve o hala babasına inanmak istiyor. Ve babasını çok seviyor.
K:O küçük çocuğa bakma sen o çocuk çok salak. Ve hayatta salaklığa yer yok.
Cü:Şu an baban evde belki tam hayallerindeki gibi değil ama seni bekliyor. Hadi girelim.
Boradan
Kaanla babasını yalnız bırakmak için dışarı çıktık. Cüneyt bi yerlere gitti ben kaldım mı tek başıma.C:O Bora evde durumlar nasıl?
B:Bildiğin gibi işte karışık
C:Sende streslisindir.
B:Yo aslında bu illa bir gün olacaktı yani illa bir gün geçmişi ile babası ile yüzleşecekti. Geç bile oldu.
C:Anladım..
B:Aman bırak zaten o kadar düşünüyorum işin yoksa azcık gezelim.
C:E süper üçlünün diğer elemanı nerde?
B:Sattı beni hayın
C:Yani o seni satmasa bana dolaşalım demeyecektin?
B:Ya şimdi Canan o olay öyle değil
C:Tamam şaka yapıyorum o zaman bi dk bekle
B:Evet bak şimdi arabayı almıyorum metroya biniyoruz çiftleri gözlemleyip kavgalıların arasını yapıyoruz?
C:Neden böyle bişi yapıyoruz?
B:Çiftlerin arasını yapmak güzel iş işte be. Hayır işlicen sayemde
C:E tamam o zaman
Ve metroya bindik.
C:Tam şağ köşemizde tartışıyorlar herhalde
B:Tamam haydi gidelim
C:Emin misin buna?
B:Kesinlikle