"Siz neden bahsediyorsunuz? Neler olduğunu hemen bana anlatın!!!!"
Daphne'den
Hepimiz olduğumuz yerde kalmıştık.Şimdi konuşması gereken kişinin ben olduğunu düşünmüştüm. Belki onu biraz yumuşatır, durumu daha kolay hale getirirdim.Babam karşımızda hala merak ve öfke duygularının hakim olduğu bir yüzle beklerken bu korku dolu sessizliği bozdum.Yalan söyleyip durumu kurtarma gibi bir düşüncem yoktu.Madem ki babam olanları bizim bağırmamız yüzünden öğrendi,o zaman bende herşeyi eksiksiz anlatırdım. Ondan sakladığım için bana kızmamasını umarak konuştum.
Daphne:Baba,sana neler olduğunu anlatacağız ama önce sakinleşmeni ve bize anlayış göstermeni istiyoruz.
Kral Oritel:Tamam sakin olacağıma söz veriyorum!Herşeyi eksiksiz anlatın. Neden Sky'ı Bloom'dan uzak tutmak istiyorsunuz?!
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Daphne ve winx olan biten herşeyi anlatırlar.Kral Oritel onları dikkatle dinledikten sonra kaşlarını çatar.Ve yeniden bağırır.
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
"Sky bunu nasıl yapar?!"Ona bir şans vermiştim.Bloom'u bir daha nasıl üzebilir!!!"
Stella:Çok haklısınız majesteleri.Sky artik Bloom'u haketmiyor.(Stella bunu söylerken herkes onaylar biçimde başını sallar.)
Daphne:Baba bunu sana söylemediğim için üzgünüm. Bloom bilmeni istemedi.(O sırada Kraliçe Marion gelir.)
Kraliçe Mairon:Bloom neden bilmemizi istemedi?!
Daphne:Anne...Sen herşeyi duydun mu?
Kraliçe Marion:Elbette!Benden saklamayı düşünmüyordun herhalde...?!
Daphne:Hayır!Sadece...Bloom bilmenizi istemedi üzülmemeniz için. Ayrıca...
Kral Oritel:Ayrıca Sky'a kızacağımı bildiği için söylemek istemedi.Böyle bir durumda bile hala onu koruyor. Doğru! Değil mi Daphne?!
Daphne:Şey...Evet?!
Stella:Bunu saklaması bizce de hiç doğru değildi.
†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Kral Oritel daha fazla kimsenin konuşmasına izin vermeden hızla kalktı ve sarayın çıkışına doğru uzaklaştı. Kraliçe Marion arkasından koştu fakat muhafızlarla birlikte gemiye binen Kral Oritel'e yetişemedi.Gitmişti... Arasından baktı sadece...Sonra aklına birşey gelmiş gibi koşarak Winx ve uzmanların yanına geldi.
††††††††††††††††††††††††††††††††††††††
Miusa:Majesteleri!Kral Oritel Eraklion'a gitmedi öyle değil mi?
Kraliçe Marion:Sanırım...
Tecna:Bu mümkün değil!! Oraya gidip Sky'la veya kral Erendor'la konuşmasını engellemek zorundayız.
Layla:Ne yapabiliriz?!
Nex:Timiy!Hemen baykuşu hazırlamalıyız.
Timiy:Haklısın hemen gitmeliyiz.(Koşarak kapıdan çıkar ve baykuşa biner.)
Layla:Hadi Winx!!
Kraliçe Marion:Ben de geliyorum!
Brandon: Majesteleri sizin burada Daphne ile kalmanız daha iyi olur.
Daphne:Ben burada kalmıyorum!!
Stella:Daphne!Lütfen burada kraliçe Marion ile birlikte bekleyin.
Daphne:Tamam!Ama bana haber vermeyi unutmayın.
Tecna: Hiç merak etme!
Layla:Hadi Winx!Gidiyoruz!!
Nex:Hadi herkes baykuşa binsin!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Winx ve uzmanlar baykuşla havalanırken Daphne annesine sarılarak arkalarından baktı. İçinden herşeyin iyi olmasını diledi.
★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Eraklion
Kral Oritel Eraklion Sarayının girişine geldiğinde muhafızlar onu içeri almadılar. Bunun üzerine Kral Oritel kendi muhafızlarına muhafızları kapıdan çekmelerini söyledi. Ne olursa olsun içeri girmeye kararlıydı.İki krallığın muhafızları arasındaki küçük çatışma sonucunda Kral Oritel iyice sinirlenmişti.Muhafızlarına geri çekilmelerini söyledi. Muhafızlar geri çekildikten sonra Kral Oritel Eraklion muhafızlarını itmeye çalıştı. Sonunda daha fazla dayanamayıp bağırdı.
"Sky!!!Buraya gel hemen!!"
Sky:Baba!Dışarıda birisi bana sesleniyor.
Kral Erendor:Ben gidip bakacağım sen burada Diasproyla kal!(Bahçeye çıkar.)
Kral Oritel: Demek Sky buraya gelemeyecek kadar korkak?!
Kral Erendor:Sarayımın kapısında oğluma bağırmanın sebebi ne acaba Oritel?!
Kral Oritel:Sky benim kızımı aldattı!Bundan daha büyük bir sebep mi var Erendor?!
Kral Erendor: Oğlum kendi geleceği için doğru bir karar verdi.Bu kararın sonucunda Bloom'dan ayrıldı.Bunun üzerinden 3 ay, belki de daha fazla zaman geçti.Senin de bunu anlayışla karşılayıp buraya gelmediğini düşünmüştüm. Fakat sen her zamanki gibi beni yanılttın!
Kral Oritel:Sen ne dediğinin farkında mısın? Böyle bir olayı nasıl anlayışla karşılarım?!Çekil önümden!Sky'ın bana vermesi gereken bir hesap var!Bloom'a yapmadığı açıklamayı bana yapacak!(Kral Erendor'u ittirip saraya girer.)
Kral Erendor'da arka kapıdan hızla girip Sky ve Diaspro'nun yanına Kral Oritel gelmeden gitmeyi başarır.
"Sky!Oritel burada!Seninle konuşmaya gelmiş."
‡‡‡∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆‡‡‡
Tüm bunlar olurken Winx ve uzmanlar ise ayrı bir sorunla uğraşıyordu.
‡‡‡∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆¶¶¶∆∆∆∆‡‡‡
Riven:Hadi Timiy!Acele et artık!
Timiy:Elimden geldiği kadar hızlı olmaya çalışıyorum!
Stella:Daha ne kadar beklememiz gerekiyor. Beklemekten makyajım bozuldu.
Brandon:Tatlım sen her haline güzelsin zaten!
Stella:Brandon,canım!
Layla:Stella'yı bile sakinleştirmeyi başardık ama birazdan hepimiz soğuktan donacağız.
Flora:Layla haklı,gerçekten çok soğuk!
Tecna:Tam olarak -15.45°C.Bu termal kıyafetler sayesinde soğuktan donmadan burada tam 4 saat, 40 dk ve 57 saniyemiz var.
Nex:Kısacası elimizi çabuk tutmalıyız.
Miusa:Kral Oritel çoktan Eraklion'a varmış olmalı.Artık yapabileceğimiz birşey yok.
Helia:Hepimiz Timiy'e yardım edersek buradan daha çabuk kurtulabiliriz.
Brandon:Bence de!Hadi çocuklar!
Riven:Hey ben yerimden bile kımıldamam.Yanlış yöne gidip kocaman bir dağın zirvesinde asılı kalmayı ben başarmadım(!)!!
Nex:Hadi ama dostum! Herkesin yardım etmesi gerekiyor.Timiy bunu bilerek yapmadı.
Brandon: Hem bizim için olmasa bile kızlar için bunu yapmalıyız. Burada soğukta kalmamaları gerekiyor. Ayrıca soğuk sihir enerjilerini zayıflatıyor.
Riven:Tamam,pekala.Yardım edeceğim.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Sonunda Uzmanlar baykuşun kırılan kanadını onarıp,dağın zirvesine takılan kısmı kurtardıktan ve motoru tamir ettikten sonra yeniden kalkışa geçtiler.Artık Eraklion'a ulaşmışlardı. Hızla baykuştan inip saraya koştular.Muhafızlar kapıda yoktu.Hemen saraya girip Kral'ın odasına koştular.Oraya gittiklerinde Kral Oritel kapıdan çıkıyordu. Çok sinirliydi.Sky,Kral Erendor ve Diaspro arkada duruyorlar ve arkasından bakıyorlardı. Kapıda olması gerektiği halde görünmeyen muhafızlar ise koşarak geliyorlardı, her zamanki gibi... Sonunda Winx,uzmanlar,Kral Oritel ve Domino'nun muhafızları geldikleri gemiye binip oradan ayrıldılar.
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Sky'dan
Bahçeden gelen bagirmalari duyduğumda babam dışarı çıkmış ve beni Diasproyla bırakmıştı.Bir yandan Diaspro'nun söylenmelerini dinliyordum,bir yandan da bağıran kişinin sesini hatırlayıp tanımaya çalışıyordum. Dışarıda neler olduğunu tahmin etmeye çalışıyordum. Bir süre sonra içeri telaşla babam girdi.Daha sonra öfkeyle giren Bloom'un babası kral Oritel'i gördüğümde korkudan kalbim hızla çarpmaya başladı. Bunun olmasını istemiyordum.Bana defalarca şans verip kızını emanet eden adama söyleyecek hiçbir şeyim yoktu.Birşey söyleyemezdim.Ona ve biricik kızına yalan söylemiştim.Sessizce bana bağırmasını dinledim. Hiçbirşey yapmadım.Kafamı kaldırıp yüzüne bakmak bile istemezken,karşısında üzgün durursam daha çok sinirleneceğini biliyordum."Suçlu olduğum için pişmanım."tarzında davranışlardan hiç hoşlanmazdı.Ben de öyle.Ona cevap veremedim elbette.Yanıma yaklaşıp ellerini boynuma doğru uzatacağı sırada babam ve Diaspro önüme geçerek kral Oritel'e karşı bir engel oluşturdular. Ve bana söylediği sözler kalbimi çok acıtıyordu.Bunları söylemek yerine boğazımı sıkmasını tercih ederdim. Önceden"Bloom"ismini her duyduğumda kalbim büyük bir aşk ve heyecanla çarparken,şimdi bu duygulara acı duygusu da eklenmişti.Hafızamı kaybettiğimde onu hatırlamadığım için çok kırmıştım,üzmüştüm.Ama o pes etmemiş hep yanımda olmuştu. Fakat ben onu terkettim.Kalbimin daha fazla acı çekmemesi için elimden hiçbirşey gelmemesi beni daha çok yıpratıyordu.Bazen yaşamayı hiç hak etmediğimi düşünüyorum.Ben karşımda nefret dolu bakışları ile konuşan Kral Oritel'i dinlerken babam da,Diaspro da hiçbirşey söylemiyordu.Neyse ki susuyorlardı.Hiçbirimiz ona birşey söyleme hakkına sahip değiliz.Söyleyecek herşeyi bitirdikten sonra nefret dolu gözlerini üzerimden çekip kapıyı sertçe açan bu öfkeli babaya-Kral Oritel'e-baktim sadece.Kapının sertçe açılmasıyla içeriye bir kalabalığın girmesi bir oldu. Winx ve Uzmanlar...Buraya Kral Oritel için gelmiş olmalıydılar. Hemen ardından babamın işaretiyle kapıda durması gerektiği halde gizli bir yerde bekleyen muhafızlar ellerindeki mızraklarla koşmaya başladılar. Winx ve uzmanlar durumun farkına vardıkları için Kral Oritelle birlikte koşarak bahçeye çıktılar. Baykuşa binip buradan uzaklaştılar. Belki de bu onları son görüşüm olacaktı. Belki bir daha hiçbiri ile dost olamayacaktım.Ama aşkımı kaybettim!!Daha kötüsü olamaz. Arkadaşlarım artık benden nefret etseler bile en kötüsü buydu?!Aşkımı kaybetmiştim ama Bloom'u kaybetmedim!Artık benimle olmasa da onu sonsuza dek seveceğim. Bir yerlerde benden uzakta bile olsa hala kalbinin attığını, nefes aldığını bilmek beni biraz olsun hayata bağlıyor.Artık kırık bir kalbi olsa da o kalp hala atıyor!Eskiden beni gördüğünde hızla attığı gibi atmasa da,paramparça ve yavaş atsa bile o güzel kalp atıyor, Bloom yaşıyor!Hep te yaşamalı!Bunun için onu uzaktan sevmem gerekse bile....Kral Oritel'in söylediği her bir cümle hatta kelime için o anda dökemediğim gözyaşlarımın simdi akmasına izin verdim.Bahçede gizli bir köşeye oturup bana söylediklerini hatırladım ve herşey için hıçkırarak ağladım. Boğazıma düğümlenen hıçkırıklarımı serbest bırakarak ağladım. Bu hatırladıklarım içinde nedenini bilmediğim bir şekilde canımı acıtan,beni en çok üzen bir cümle vardı... Bu cümle bana hiç anlamadığım şekilde kötü hissettiriyordu."HERŞEYİN BİR SONUCU VARDIR...!!!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Biricik Winx perilerim!4.Bölümü bitirdik.Yavaş yavaş bazı şeyler ortaya çıkmaya başladı sanırım?!Zeki Winx perilerim hemen tahmin ederler şimdi gelecek bölümdeki olayları!! Değil mi?!Ayrıca size minik bir sorum var; Gelecek bölümü nasıl yazmamı istersiniz?Yani Bloom mu anlatsın? Diaspro mu anlatsın?Ya da sizin istediğiniz kimse o anlatsın!! Veya karışık da olabilir.Bu. soruma yorumlarda cevap verirseniz sevinirim.Son olarak bölümle ilgili yorum, resimle ilgili yorum ve video ile ilgili yorumlarınızı,gelecek bölüm hakkındaki tahmin ve İsteklerinizi duymayı sabırsızlıkla bekliyorum.Sınav haftalarım çok yakında başlayacak... Bu nedenle bu bölüme yazdığınız yorumlar beni daha çok mutlu edip sıkıcı sınav dünyasını unutturacak.Yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok çok çok seviyorum....;-)♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
UNUTMAYIN! HER KIZ BİR WİNX PERİSİDİR!ÖNEMLİ OLAN BUNU KALBİNDE HİSSETMEKTİR!SİZ YETER Kİ KENDİNİZE İNANIN! DÜNYA KÜÇÜK BİR SİHİRLE DEĞİŞMEYE HAZIR!!!SADECE KALBİNİZİ DİNLEYİN!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELECEKTEKİ WİNX(HAYALLERİM)
DiversosEvet arkadaşlar doğrusunu söylemek gerekirse yazıp yazmamak konusunda çok kararsızdım.Ama kelimeler bana "yaz bizi"diye bağırınca yazmaya karar verdim.Bu hikâyenin fikrini alaraalina isimli arkadaşımın hikayesini okurken buldum.Umarım hoşunuza gide...