Bir karar belkide bir ömür

41 2 1
                                    


MEDYADA ELİF VAR (SU AN ELİFİN 12 YASİNDAKİ HALİDİR İLERİKİ ZAMANLARDA BUYUYECEKTİR VOTE VE YORUMLARİNİZİ EKSİK ETMEYİN)

Hayatın zorlugunu,cektirdigi aciyi,ve deger verdiginin gozlerinin onunde kaybolmasidir susmanin nedeni.
Ben sadece 12 yasında bir kizim.Göz yaşlarımın arkasında olgun bir kadın yatiyor.Yine masanın altında gözyaşlarımla başbaşa susuyoruz.Babam ceza evinde bir adam öldürmüş.Annem pavyonlarda bide üvey baba o adam benim babam olamaz. Annemin pavyonda calismaya baslamasini saglayan o adam.
Hayat bu kadar zormu?Üvey babamla annem yine kavga ediyor ,bağırıyorlar birbirlerine.Üvey babam beni bu evde istemiyor.Ben annemin müşterilerini kaçırıyormuşum.Annem 'Elif burda kalacak' diye bağırıyor.Üvey babam anneme iki yol sunmuş 'Ya o da senin gibi orosbu olur ya da atarmisin satarmisin bilmem' ben daha çok küçüğüm.Nolucakdi simdi. Nereye gidecekdm.Annem yine karşı çıktı üvey babama.Sabah yine annemin heryeri mosmordu.Ne zaman kavga etseler o şerefsiz adam yorulana kadar kemerle döverdi annemi.Annem sabah karar vermis. Aldi beni karsisina ve aglayarak benim o evde kalamayacagimi soyledi.'Bundan sonra yeni evin yetimhane orda guvende olursun' hıçkırarak ağlamaya başladım bağırdım ona 'Nefret ediyorum senden,gitmiycem oraya' ayaga kalktim ve aglayarak sarildim sımsıkı sarıldım.Yalvardım.'Lutfen annemm gonderme beni oraya.Lutfenn' Uvey babam sesimizi duymustu sinirli bi sekilde geliyodu,annem esyalarimi alip hemen beni disari cikardi.Yavasca oturdum kapinin onune,agladim.Annemle o adam yine kavga ediyordu.Bu sefer cok ciddilerdi kapiyi yumrukladim.Bagirdimm hemde cok bagirdim 'ANNNEEE!' Aniden bir ses gelmisti o adam annemi pencereden itmisti.Yerde cam kiriklariyla kanlar icinde yatiyordu annem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 17, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin