Příběh bez názvu

17 3 2
                                    

Dneska jdu za kamarádkou na vikend. Moc se těším. Budeme si povídat o klukách a tak, bude to super vikend. Za dvě hodiny musím jet tak si vezmu batoh a nějaké hezké věci. Už je pět hodin tak už musím aby mi neujel autobus. ,, Ahoj Kláry jsem tady tak mi pojď otevřít" Když přišla tak hned řekla ,, Jé ahój já se tak těšila, no pojď dál pojď pojď. Vybalila jsem si věci a hned jsme si začly povídat o klukách
*K* Tak co už máš kluka?? Zeptala se mě.
*J* Nó hele, ale jo, jo mám kluka. Odpověděla jsem s radostí.
*K* Fákt a kdy a jde ste se seznámili? Povídej, povídej.
*J* Seznámili jsme se v neděli když zkončila superstar. Doslova jsme do sebe narazili. Já jdu, čtu si zprávu od mamky a nedávám pozor pak do mě někdo vrazil až jsem zpadla na zem. Podal mi ruku, zvedl mě a hodněkrát se mi omluval, že ho to moc mrzí a tak. Pak se mě zeptal jak se jmenuju na Facebooku že si mě přidá a pak napíše.
*K* Nono a co napsal?
*J* Napsal zě se ještě jednou omlouvá. Tak jsem mu napsala že všechno v pohodě. Potom jsme si začly psát každý den. Zeptal se jestli mu dám číslo tak ja okej. Tak mi zavolal. Mluvily jsme spolu asi dvě hodiny. Potom co mi řekl tak jsem myslela že se rozbrečím. Že neuhodneš co mi řekl.
*K* No to nevim.
*J* Řekl mi, teď se podrž , že jsem hezká a jestli se nechci vídat častěji. A já že to je jasný. V pondělí jsme šli teda ven. Když jsme se loucily tak mě objal a řekl mi že mě má rád. Já byla tak šťastná, Omg. Když přišel domů hned mi napsal že se mu ti dneska líbilo tak já že mě taky. *K* Nó povídej nenapinej mě.
*J* Pak mi napsal že by byl rád kdyby jsme byly něco víc než kamarádi. Řekla jsem že tak jo, protože jsem ho měla moc ráda.
*K* A řekneš mi už konečně kdo to je.
*J* Okej je to

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 15, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Příběh bez názvuKde žijí příběhy. Začni objevovat