6|Ölüm Planı

66 5 0
                                    



Bölüm Şarkısı:Mabel Matiz-Bir hadise var

"Seni kimse benim gibi sevemez diyeceklerdir. Onlara benden bahset."

12 Aralık 2015

Yeni evimize taşınmıştık. Bir kaç eksik dışında her şeyi tamamlamıştık. Meryem'in odası,Deniz'in odası,benim odam,annemlerin odası falan tamamlanmıştı. Geriye çok küçük eksikler kalmıştı.

Evimiz Alp'lere acayip yakındı. Babamlar burada bir ev daha almışlardı ve burayı ofis haline getirmişlerdi. Koskoca doktor yavaş yavaş iş adamlığına terfi ediyordu. Boşuna mı tıp okudun,insafsız?

Son kez daha kanalı değiştiren Meryem'e tip tip baktım. "Kanal bulamadın mı? Kaçıncı turunu attın,haberin var mı? Başım döndü." Kanalı değiştirmeye devam eden Meryem bana cevap verdi. "Ama Hira,kanallarda hiç bir şey yok."

En son bir kanalda durdu. Derin bir nefes verdim. "TEEN WOLF!!" Öküz gibi anırmasıyla ona baktım. Tamam bizde seviyoruz ama anırmıyoruz.

Mutlu mesut Teen Wolf'u izlerken telefonum titremesiyle alt yazıları kaçırmaya göze aldım, eğer önemli biriyse cevap verirdim. Ama mesajı yazan acayip önemli biriydi.

Gönderen:Sevdicek

Hira?(16:17)

Küçük bir kalp krizinden sonra koltukta doğruldum. Sanırım hayallerim gerçekleşmişti. "Kesin Alp'ten mesaj geldi." Gülerek kafamı salladım.

Gönderilen:Sevdicek

Efendim.(16:17)

Çevrimdışı olarak cevap beklemeye başladım. Hemen cevap vererek paspasın altında görüntüsü vermek istemiyordum.

Gönderen:Sevdicek

Bu salı Hakan'ın babasının mekanında parti var. Ege'lere haber verdim,sanada haber vereyim dedim.

"Öküz! Göt işte ya. Götcük. Ay götüm!"

"Hira,iyi misin kardeşim? Şu söyledikleriden dolayı alnına kardeşim değildir yazdırabilirim. Hatta DNA'larımı değiştirebilirim. Salak mısın?"

"Eğer öküz bir Melih Alp Demircan ile konuşuyorsan bu kelimeleri kullanman normal. Ya çocuk ne diyor? Ege'yi davet etmemiş olsa beni hiç davet etmicek resmen. Banane!"

Mesajına görüldü yapıp Whatsapp'tan çıktım. Teen Wolf izleyecek keyfim de kalmayınca yukarı odama çıktım. Odamı istediğim gibi yapmıştım. Beni temsil ediyordu.

Kırık beyaz.

Beyaz saftı,masumdu. Bende öyleydim. Ama hayatıma Alp'i katmıştım. Beyazıma beyazlık olarak. Ama o beyazlık katacağına gidişiyle beraber siyahlık katmış ve beyazdan kırık beyeza dönmüştüm.

Tıpkı kanatlarımı kırması gibi. Ayaklarımın yere birden değmesi gibi.

Sen beni meleğim diye severdin,sen gidince kanatlarımıda kırdın.

Odama gelince kendimi yatağa attım. Kulaklığımıda kaptıktan sonra Youtube'ye girip Duman-Kırmış Kalbini'yi açtım. Ağlayacağımı tahmin ettiğim için Instagram'a girdim. Şu an ağlamak istemiyordum.

🔼

"Ne demek o partiye gelmeyi düşünmüyorum? Seni küçükken kaç kere attılar da kaç kere tuttular? Buradan bakılınca her atışşlarında yere çakılmış gibi duruyorsun."

Kırılmış KanatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin