Lucy dan Natsu bru shaja pulang dri skolah..setibanya di sebuah tmn..tiba2....
"Luce, aq nk bli aiskrim jap"Natsu trus berlari meninggalkan Lucy.Tiba2 sekumpulan lelaki mengepung Lucy. Lucy mula panik."Hai,cantik...sorang jer ke?"tanya slh sorang laki."Kau buta ea?!"tengking Lucy.Lucy membranikan diri.
"Garangnya.tu mkin cantik"seorg laki mula memegang rmbut Lucy."Yah!!"jerit Lucy. Mreka mula memaksa Lucy mengikuti mreka.Lucy meronta -ronta
Tiba2 ………
'Buk' Natsu menumbuk laki yg memegang tgn Lucy."Ei bdk!!kau sapa?!nk jdi hero ker?"tengking laku itu lalu menumbuk Natsu.
Mreka smua melwn Natsu. Sbelum mreka melwn Natsu, mreka menolak Lucy.Natsu dan sekumpulan laki itu saling tumbuk-menumbuk.
…
…
...
…
…
…
…
…
Stelah beberapa minit..
Natsu terbaring di tanah.Lucy trus berlari ke arah Natsu.Muka Natsu agak luka.(tngok gamba di atas)."Natsu, kau terluka sbb slamatkan aq *nangis*"Lucy merangkul kpala Natsu."Aq x pape lah."Natsu senyum.(tngok gamba atas)Lucy tergamam.Hatinya mula berdebar-debar.
"Dah jom Luce. Aq anta kau blik umah."Natsu bgun dan menarik tgn Lucy. Lucy hanya mendiamkan slama perjlnana.
>umah kluarga Heartfilia <
"Sapa tu Lucy?"tanya Tn. Heartfilia."Kwn Lucy yah."Lucy trus memsuki bliknya.
~skip~
[Slpas mandi]
Lucy pov
Aduh~jantung aq berdegup dgn laju bila ingat snyuman Natsu. Aq meltkkan tgn aq di dada aq.
Dup...dap...dup...dap...
Yah!!jantung!berhenti lah berdegup dgn laju.aq dh x thn ni.Aq mula mengingati kmbali peristiwa tdi.
Aq trus lompat le katil aq.Aq trus membaringkan diri aq.Aq cuba melelapkan mata.Aaahh!!!Knapa peristiwa tdi harus di ingat-ingat??
Yah!!!apa dh jdi ni??Natsu!!!
I like your smile!!!
………………………………………………
Aduh~sori klau part ni boring atau pendek...author mls nk wat.sbanarnya ni pon author x de benda nk wat, jdi author taip jelah.
Author pon kekadang busy..mianhae..btw,jgn lupa vote n comment.bye