Ochii intunecati se deschideau incet fiind tachinati de tavanul alb si lumina mult prea puternica din camera. Nu-si putea da seama unde este. Mainile lui mangaiau cearceafurile fine si fierbinti. Se incrunta incet cand degetele lui se impiedicasera de un halat satinat de culoae alba. Un zambet viclean ii rasari in cotul gurii in timp ce-l atingea tandru si ii adulmeca mirosul feminin. L-ar mai fi privit mult, pentru ca simte o satisfactie enorma, stiind ca trupul divin al femeii, fuse acoperit de el. Se ridica incet din pat, dar o durere de cap il facu sa se opreasca la marginea acestuia. Vroia sa vada cum este vremea afara, pentru ca desi se zareau raze de lumina, stropii de apa creau zgomote frustrante. Isi aduna puterile si se ridica in picioare. Ramase uimit sa vada ca este doar in boxeri si il lovi un val de nervi gandindu-se ca daca se intamplase ceva intre ei, el nu-si amintea nimic. Se opri brusc cand observa ca fereastra nu era incarcata de stropi de ploaie, iar afara soarele stralucea orbitor. Simturile lui se ascutisera si isi indrepta atentia catre o usa alba de termopan. Pasi in acea directie cu multa silentiozitate si apoi se opri in dreptul ei privid-o. Stropii de apa se auzeau lovind brutal sticla cabinei de dus. Tentatia de a o zari il ardea, iar apoi apasa clanta usii in liniste. Aceasta nu scoase niciun sunet si reusi sa creeze o crapatura prin care sa poata privi. Rasufla greoi si muschii i se incordara puternic. Conturul sanilor, fundului, picioarelor si intregului corp se zarea prin sticla incetosata a cabinei. Isi musca buza inferioara pentru ca simtea cum pielea lui arde. Ea se mangaia cu buretele spumos pe sani, iar parul ei lung si roz, parea lipit de spate, aproape de posterior. El ofta infundat trecandu-si mana prin par. Era asa tentat sa i se alature. Imaginea obscura a corpului ei il facea sa innebuneasca. Sakura reprezenta un mister pentru el si era obsedat sa-l descopere. Singura lui teama era ca, asemeni oricarui mister, in loc sa fie deslusit totul se va complica. Tot ce stia despre enigme, era faptul ca in incercarea de a le descoperi ele se adancesc si mai mult. Isi propti fruntea de tocul usii in timp ce una din mainile lui mangaiau sticla aburinda a acesteia. Urma degetelor lui ramase imprimata sub forma unei ghiare. Aparent, atingerile lui erau calme si tandre, dar adevarul zacea in urmele de pe sticla geamului. Si-ar fi dorit sa atinga pielea ei umeda. Se injura pe sine, ca avuse indrazneala sa o spioneze in ipostaza asta. Inchise ochii, scrasnind din dinti. Spatele ei se lipi de sticla cabinei astfel devenind mai vizibil. Sasuke o devora cu privirea. Strangea din pumni vazand-o cum se onduieste de placere sub apa fierbinte. Mainile ei se ridica pe sanii fermi si incepu sa-i maseze cu spuma. Inima barbatului palpita grav, iar in momentul in care palmele ei fine coborasera pe abdomen in jos, spre zona interzisa, se smunci de langa usa, aproape turbat de furie. Respiratia lui semana cu un uragan si fara sa-si mai chinuie privirea doritoare se intoarse spre dormitor. Ajuns in locul linistit, departe de trupul ispititor ridica de jos halatul alb si il stranse in pumni. Erectia lui devenise mai dureroasa decat durerea de cap. Era incredibil tot ce i se intampla! Femeia asta facea totul intentionat, sau destinul isi batea joc de el? Pe cat era de buna, pe atat era de rea. Isi imbraca hainele sifonate si ofta greoi. Imaginea ei, nu-i mai iesea din mainte. Ratiunea il abandonase si lasase la conducere perversiunea. Isi imagina cum ar fi fost sa intre in spatiul ala stramt pe la spatele ei. Sa ii preseze gura cu una din palme ca sa o opreasca sa tipe. Apoi sa o mangaie pe tot corpul cu saruturi mai fierbinti decat apa. Nu ar fi stricat partida de sex in dus, ci ar fi adus-o in pat. Isi dorea asa mult sa o imbranceasca goala in pat si apoi sa se suie deasupre ei. Sa-i patrunda intre picioare si sa descopere explozia devastatore de placere. Se simtea un obsedat. Era flamand sa-i guste trupul si mai mult decat orice, isi dorea sa i-o traga ca la carte, ce naiba? Sakura isi facu aparitia in camera, acoperita de un alt halat de culoare rosie. Brunetul isi intoarse fata spre ea si ii arunca o privire ucigatoare. Nu intelegea de ce se uita asa la ea. O masura din cap pana-n picioare ca si cand o vazuse pentru prima data. Oare era inca beat? Rozalia ofta si aseza ceasca de cafea, cu care venise, pe noptiera. Sasuke nu-si putu controla zambetul pervers in momentul in care ea se apleca sa aseze ceasca pe mobila. Sakura era muta de uimire cand se itoarse spre el. Avea privirea unui psihopat si mai ca ii venea sa arunce cu ceva in el. Ce se intampla cu el? Era posedat? Ca sa-si alunge ideile infricasatoare, femeia ii rosti usor artagoasa.
CITEȘTI
Te provoc!(Sasu♡Saku)
Любовные романы"Te provoc!" a fost suficient pentru urechile lui. Imediat ce creierul a procesat informatia a inceput sa se depene un fir al unei srategii ce nu poate da gres. Charmul acestuia nu putea fi pus la indoiala astfel incat ghiarele lui au fost scoase l...