Tenhle dil bude trochu vic s pohledu Julči .
Pote co dohrály , šli jsem všchni do baru na proti , ja a Joeyí jsem si objednaly Teckilu a šly za ostaníma si sednout .
" čau kamo " řekl Miša z Rybiček
" cau "
" jak je?? vole ? "
"hey ale tak viš jak to je "
" no chapute až moc dobře "
" hey kluci tak co pijem " řekl Kuba R
" jo jasny ae tak nepočkame na Márka a ospatní "
" ne kašly je ti šli někam ven nebudem je řešit "
" ok lasko "
" no Joeyí "
" chceš něco na jidlo "
" hey ani ne ale dala bych si milku "
" a jakou ??"
" no ja nevím asi mlečnou čistě "
" dobře "
Polibila jsem ho a on šel mezí tim pro tu milku , seděla jsem tam s kluka s Rybiče a s ATD kecali jsem o všem možnem i nemožném . Kluky mám moc ráda jsou to takovi trhloni , trochu mě zajimalo co dělali ostatni co byli venku ale moc jsem to neřešila byla jsem radši ted zabrana do jezení čošky .
Blbli jsem v baru a potom se jOeyí zvednul a řekl .
" mi už pujdeme tak čau kluci zitra rano na cestě zpatky :D " a zasmal se
S Joeyím jsem odešly na hotel byli jsem tak pili že jsem dělali docela i rachot ,ale to nám bylo jedno .
Vešli jse knám do pokoje a ja si nemohla rozpnot rip na tričku v radu , Joeyí ke mě přišel a pomaluho rozepinal , otočil mě at mi vidi do oči a začal mě libat , pomalu mě pokladal na postel . Od pusy přešel na krk ,, pote niž až ke kalhotam , ty pomalu rozepnul aja mu sundala tričko , libali jsem se porad a ja se mu koukala do tech jeho oči byli krasne , někdy jsem se i zasmaly potom jsem vlezly pot deku a ja rozepla Joeyímu pasek a kalhoty , pote jsem si hraly a laškovalia potom , ho zasunul byla to euforie a slast . Asi po hodině jsem si už jen lehly a mali se , potom jsem oba usli .
Rano jsem se vzbudili a bylo nam uplně špatne s tohp všeho Joeyi byl jak šter zelny a ja bila jak upir , šli jsem k autu atam stali ostatní .
Z pohledu mě .Ráno jsem čekaly na Julču joeyího než dojdou jak jsme je videly jak byli jak soraskani psi , bylo jim tak špatně že to enbylo možne . Museli jsme se jim smát ja vipadali :D
Vyrazily jsem domu , cestou v autě každy spal teda krom mě a Mattyho a Alex s Márou ti provaděli jazykovou činost a to pořad ai po 15min co ji došel dech tak pak vždicky si něco šeplali apka zase . Polibila jsem Mattyho a šly jsme taky spat .
Doufam že se vam dalsi kapitola libi :) omlovam se za chybi atd.... Tuhle kapitolu věnuji jedne kamaradce a doufam že se name nezlobi :) v přiběhu se jsemnuje Julča ale doopravdy ne .
ČTEŠ
Tak Trochu Nesmela .
RomanceAhoj me jmeno je Andy Smilerova a je mi 18 let . Pochazim z maleho mestecka . Chodim do 4 na stredni spolu s kamaradkami Amandou Hollovou a Alex Rodriguesovou. Jsme nej kamosky a kauda z nas ma tada jednoho clena kapely co maji. Me se libi z peva...