Yeni Yıl Hırsızı

45 8 3
                                    

Evet üç günüm kalmıştı.Vericeğim bu büyük yılbaşı partime tüm arkadaşlarımı davet etmiştim.Hazırlıklara rahatça başlamak için bugün alışverişe çıkmalıydım.Daha bir ağacım bile yoktu.

Az önce yapmış olduğum kahvaltının bulaşıklarını hallettikten sonra hazırlanmak için odama çıktım.Dolabımın kapağını açtım.

Altıma dar bilekten kesmeli siyah pantolonumu giydim.Üzerime mor bir polar giydim.Bu soğukta böyle çıkamıyıcağıma göre üzerime siyah kaşe kabanımı giydim.Siyah çizmelerimi giyip çıktım.

Ovv!Soğuk rüzgâr tenime intikam alırcasına vururken kabanımın şapkasını örttüm.Her adım attığımda ayağımın gömüldüğü kar tüm heryeri kaplamıştı.Fakat karla birlikte yumuşak değil sert kuru soğuk olan ayaz vardı.

Arabamın kapılarını açıp bindim.Motor o kadar soğuktuki bir kaç kez denemeden sonra araba anca çalıştı.

Büyük bir AVM ye gittim.Arabamı park ettikten sonra AVMye girdim.AVM bile hazırdı ben hala herşeyi yeni yapıcam.İşimi son günlere bırakma nedenim hiç birşey bozulmadan hemen partiyi yapmak istememdi.

Bir alışveriş arabası aldım.Reyonlarda ilerlerken sonunda ağaçların bulunduğu yere geldim.Aralarından en büyük ağacı aldım.Ağacı süslemek için renkli toplar,yapay baston şekerler,küçük hediye paketleri...

Duvarları,camı süslemek için balonlar,yılbaşı çorapları,renkli ışıklar,kar spreyi,yılbaşı şapkaları gibi bir sürü eğlence ve süs malzemesi aldım.

Sonrada kasaya doğru gittim.Kasiyer aldıklarımı geçirdi.Tutanı ödeyip aldıklarımı arabaya götürdüm.Süs eşyalarını bagaja koyup ağacı orta bölgeye yerleştirdim.

Şoför koltuğuna geçip arabayı çalıştırdım.Arabayı eve doğru sürdüm.Eşyaları eve taşıdım.
Sadece ağaç orta yerde durmasın diye onu alıp salonun baş köşesine koydum.Yılbaşı benim işimi umursamadığı için süslemeleri yarın yapıcaktım.

Patronumun verdiği dosyaları masanın üzerine serdim.İnanamıyorum!Off!Hangi birini bilgisayara geçircektim.İşlerimin yarısını hallettiğimde karnım acıkmaya başlamıştı.Atıştırmalık bir şeyler hazırladım.Onları yedikten sonra iş başına geri döndüm.İşlerimin kalanını bitirdiğimde saatin sekize geldiğini gördüm.Bilgisayara bakmaktan gözlerim kıpkırmızı olmuştu.

Kendime bir yorgunluk kahvesi yaptım.Kahvemi yudumlarken televizyonumun karşısına geçtim ve koltuğa oturdum.Kanalları gezinmeye başladım.Hiç bir şey olmadığını görünce yarın iş yapıcağımı düşünüp yatmaya karar verdim.

Güzel bir güne gözlerimi açtım.Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Odama geldim.Perdeyi aralayıp pencerenin önüne geçtim.Yine kar yağıyordu.Etraf bembeyaz bir örtüyle kaplanmıştı adeta.Bu güzel görüntüyü bırakıp dolabımı açtım.Rahatça iş yapabilmek için eşofman ve tişört giydim.Kendime küçük bir kahvaltı hazırladım.Güzelce kahvaltımı yaptım.Sonra da salona geçtim.Dün aldığım süsleme malzemelerini salona getirdim.

Dün salonun başköşesine koyduğum çam ağacını süslemeye başlıyıcaktım.Küçük beyaz,sarı,kırmızı,mavi vb. renklerdeki küçük topları ağaca asmaya başladım.Küçük hediye paketlerini ağaca astım.Küçük yapay baston şekerleri de astım.

Renkli yanıp sönen ışıkları ağacın dallarına doladım.Son olarak ağaç başlığı olan büyük parlak sarı yıldızımı ağacın en tepesine koydum.İşte yılbaşı ağacım tamamdı.

Duvarlara renli ve parlak kağıtlardan yapılan süslerden astım.

Salonun pencerelerine kocaman bir şekilde spreyle HOŞGELDİN 2016 yazdım.

Yeni Yıl Hırsızı #WattyTR2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin