''SELİN'İM AFFET BENİ. BU HAYYATTAKİ TEK GERÇEĞİM SENMİŞSİN. BEN İLK DEFA SEVGİYİ SENİNLE TATTIM. BENİM DE SEVİLEBİLECEK BİRİ OLDUĞUMU BANA SEN GÖSTERDİN. HAYALİM SENDİN SEN DE GERÇEK OLDUN. HAYALİMİ YAŞADIM BEN KOCA GÖZLÜM. SEN BENİM GEÇMİŞİMLE GELECEĞİM ARASINDAKİ KÖPRÜYDÜN.AMA BENİM GEÇMİŞİM DİYE BİŞEY YOKMUŞ Kİ SELİN. BEN BU YIKILMIŞLIKLA BİR GELECEK KURAMAM.UZAY'IMIZA BİR BABA OLMAYI BECEREMEM. GÜCÜM YOK BUNA KOCA GÖZLÜM. SANA BUNLARI YAŞATTIĞIM İÇİN AFFET BENİ. BU HAYYATTA KURABİLECEĞİM EN GÜZEL HAYALİ BANA YAŞATAN SEVGİLİM HOŞÇAKAL.YÜZÜNÜ,KOCA GÖZLERİNİ,KOKUNU, DUDAKLARINI EZBERLEMEYE ÇALIŞTIM. SADECE SENİ GÖTÜRMEK İSTEDİM GİDERKEN.ÇOK ZOR BİR VEDAYDI. AMA AİLEMLE OLAN VEDAMI GÖR İSTEMEDİM. ÇÜNKÜ EN MASUMUMUZ SENSİN. BENİ HEP KOKUNU İÇİNE ÇEKEN,SANA HİÇ DOYAMİYACAKMIŞ GİBİ DELİCESİNE ÖPEN MAVİN OLARAK HATIRLA İSTEDİM. BİLİYORUM SEN HEP BENİM YANIMDA OLACAKTIN. AMA BEN YANINDAYKEN BİLE YANINDA OLAMAYACAKTIM.SANA ŞİMDİYE KADAR YAŞATTIKLARIMDAN DAHA GÜZEL BİR HAYAT YAŞATAMAZDIM. BU YÜZDEN EN GÜZEL YERİNDE BİTSİN İSTEDİM SEVDAMIZ. BİZ MUTLU SON ARAMAYAN Bİ ÇİFTTİK. BEN SENİ HEP SEVDİM KOCA GÖZLÜM. İÇİNDEKİ ACI ÇEKEN KÜÇÜK KIZIN ACILARINA BİR ACI DAHA EKLEDİĞİM İÇİN AFFET BENİ. ANNEM VE BABAMLA HESAPLAŞMAYI GİDİYORUM. AMA AKLIMDA ONLARIN BANA YAŞATTIKLARI DEĞİL,SEN OLACAKSINHEP. SON NEFESİMDE DAHİ SENİ HATIRLAYACAĞIM. UMARIM BENİ AFFEDERSİN. BU YAZDIKLARIMI OKUDUĞUNDA BENİ ANLAYACAĞINI BİLİYORUM. ÇÜNKÜ SEN İÇİMDEKİ KÜÇÜK ÇOCUĞU BENDEN DAHA İYİ TANIYORSUN. AFFET KOCA GÖZLÜM. SENİ ÇOK SEVDİM AFFET BENİ.''
UZAYDAKİ MAVİ GÖZLÜ ÇOCUK