Prolog

2 0 0
                                    

„Jméno Katherine Smith není zase tak výjimečné jméno, ba dokonce se skládá z nejčastěji používaných jmen na světě, ale pro mě byla Katherine Smith jméno, které mi dokázalo rozbušit srdce, pokaždé, když jsem ho slyšel. Vím, že hodně kluků říká o svých holkách, že ony jsou jiné, i když vlastně nejsou, nebo aspoň ne jinak jiné než ty ostatní holky ostatních kluků. Problém s Katherine byl takový, že ona nebyla moje holka a opravdu byla jiná, jinak jiná než ty ostatní holky ostatních kluků. Když jste ji viděli neřekli jste si, že je to ta nejhezčí holka, upřímně pochybuji, že by ji někdo dokonce řekl na první pohled, že je vůbec hezká. I mně trvalo než jsem přišel na to, jak doopravdy vnímat její krásu. Teď si uvědomuji, že mi to trvalo až moc dlouho. Jenže když jsem se s Katherine potkával, byly jsme oba ve škole a já byl jen pubertální kluk, co se ohlížel za holkami 90-60-90. Kéž bych se mohl vrátit v čase a tomu klukovi poradit na co by se měl dívat. Třeba by všechno, co se stalo dopadlo jinak, lépe..."

Přesně takhle začínala kniha Zamiloval jsem se do holky, co byla jiná, kterou jsem dostala letos na Vánoce od mé maminky. Po rozbalení dárku jsem neměla více času na tp si ji prohlédnout a stačila jsem si přečíst jen první odstavec na první straně. Už teď mi bylo jasné, že kniha bude jedna z těch klasický romantických knih, které moc ráda nemám, ale i tak jsem si řekla, že ji dám šanci a přečtu si ji. Ale dostala jsem se k ní až za delší dobu. Další dva týdny jsem si užívala s mojí rodinou. Jezdili jsme po Českých památkách a já vzpomínala, jak krásné bylo vyrůstat v Česku, kdyby mi před 2 lety nenabídli práci v New Yorku, nejspíš bych tady i žila, jenže tady jsem neměla jasnou budoucnost a v Americe snový plat. Ten čas, co jsem si po dlouhé době mohla užit s rodinou, utekl až moc rychle a domů se mi vůbec nechtělo, i když se mi můj nový život líbil. Nesnášela jsem cesty letadlem a byla jsem nadšená, když jsem si konečně mohla natáhnout nohy na můj gauč. Naneštěstí mi to nevydrželo moc dlouho, protože mi Kirsten, moje spolubydlící a spolu majitelka naší firmy, přichystala welcome home party, takže jsem po ní padla do postele naprosto zničená. Kvůli pozdějšímu návalu práce jsem se k dárkům dostala až na konci ledna a číst knihu jsem začala až týden po tom. Sedla jsem si na gauč, přichystala si horký čaj a dala si nohy na stoličku, těšila jsem se na krásný romantický příběh, nevědouce, že ten příběh vlastně už dávno znám, protože jsem ho sama zažila.




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 16, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I fell in love with girl who was differentKde žijí příběhy. Začni objevovat