Párbeszédek REVENGE OF THE SITH(Obi Wan, Anakin, Palpatine, Yoda ,Windu mester)

435 12 3
                                    

Palpatine: Ugye bízol bennem Anakin?
Anakin: Hogyne uram.
Palpatine: A segítségedet kérem.
Anakin: Miben uram?
Palpatine: Képviselned kell engem.
Anakin: Mire gondol uram nem értem?
Palpatine: Eztán te leszel a fülem, a hangom és az éber szemem. Anakin, a mai naptól fogva te képviseled a személyemet a Jedi Tanácsban.
Anakin: Én mester legyek? Ez nagyon megtisztelő. De a tanács maga választja a tagjait ebbe nem egyeznek bele.
Palpatine: De beleegyeznek. Kellesz nekik. El se hinnéd mennyire.

Yoda: A tanács nem fogadja szívesen a kinevezésed hírét. Aggasztó Palpatine kancellár lépése.
Anakin: Megértem mester.
Windu: A tanács tagja vagy, de a mester címet nem adjuk meg neked.
Anakin: Mi? Hogy tehetitek ezt. Ez felháborító, igazságtalan. Hogyan legyek a tanács tagja ha nem lehetek mester?
Windu: Foglalj helyet ifjú Skywalker.
Anakin: Bocsáss meg mester.
EGY MÁSIK JEDI: Átkutattunk mindent a köztársaságon belül de nem sikerült Griveous nyomára akadni.
Yoda: A peremvidéken van, ott rejtőzik. Átkell kutatnunk a külső rendszereket.
EGY MÁSIK JEDI: A wukikat is droidtámadás érte.
Windu: Haladéktalanul küldenünk el oda egy egységet.
Obi Wan: Egyetértek, azt a rendszert semmiképp nem veszíthetjük el.
Yoda: Oda én megyek. Igen jó a kapcsolatom a wukikkal.
Windu: Legyen hát így. Yoda tehát elvisz egy klónzászlóaljat a wukikhoz a Kasshyykra. Az erő legyen mindnyájunkkal.

Anakin: Miértelme így? Semmi. Bevesznek a tanácsba de nem lehetek mester. Ilyen még nem fordult elő a Jedi rend történetében.
Obi Wan: Csillapodj Anakin megtiszteltetésben van részed. Ilyen fiatalon még soha senki nem lett a Jedi Tanács tagja. Az a probléma Anakin hogy túl közel állsz a kancellárhoz, és a tanács nem örül neki hogy Palpatine beleszól a jedik ügyeibe.
Anakin: Esküszöm mester, nem kértem hogy tanács tag lehessek.
Obi Wan: De igenis vágytál erre. Úgytűnik hogy kifizetődő volt jóviszonyban lenned a kancellárral.
Anakin: Annak ehhez semmi köze.
Obi Wan: A Jedi Tanács pontosan azért hagyta jóvá a kinevezésedet mert a kancellár bízik benned.
Anakin: És?
Obi Wan: Hidd el Anakin én nem akartam hogy ilyen helyzetbe hozzunk téged.
Anakin: Milyen helyzetbe?
Obi Wan: A tanács azt kéri hogy jelentsd nekünk a kancellár minden lépését, tudni akarják mire készül.
Anakin: Kémkedni kell a kancellár után? Ez árulás.
Obi Wan: Háború van Anakin.
Anakin: Mért nem az ülésen közölték hogy ezt várják tőlem?
Obi Wan: Azért mert ez nem hivatalos megbízás.
Anakin: A kancellár nem gonosz ember Obi Wan, pártfogol engem egyengeti az utam mióta csak itt vagyok.
Obi Wan: Ezért tudsz segíteni nekünk. Anakin, nekünk a szenátust kell szolgálnunk nem a vezetőjét akinek mellesleg rég lejárt a törvényes hivatali ideje.
Anakin: Azt a szenátus hosszabbította meg.
Obi Wan: Hallgass a megérzésedre Anakin itt valami nincs rendjén.
Anakin: Azt várod tőlem hogy eláruljam amire felesküdtem, a köztársaságot, valakit aki a barátom és a mentorom, ez nincs rendjén tudd meg. Miért kérsz tőlem ilyet?
Obi Wan: A tanács kéri nem én.

PárbeszédekWhere stories live. Discover now