Calum megfogta Rubyt és megcsókolta. Eléggé meglepődtem de nem csak én hanem Calum is. Biztos, hogy nem gondolkozott. Lukera néztem aki csak engem bámult. Rámosolyogtam , majd mire vissza nézhettem volna Calumra már berohant a suliba. Ruby a földet nézte és mosolygott. Mi van Calummal? Próbál féltékennyé tenni úgy ,hogy közben kihasználja Ruby érzéseit?
-Minden oké? Suttogta a fülembe Luke. Biccentettem, majd Calum után siettem. Végig rohantam az egész suliba, és erre megtalálom a suli előtt cigizni.
-Calum... Mi-mi van veled? Lihegtem.
-Semmi csak cigizni jöttem ki. Mondta nyugodtan. Az oldalam nagyon szúrt így Calum mellett öszegörnyedve lihegtem.
-Nem értem mit produkálja magát Luke. Mondta két cigi szívás közben. Mivan? Ezt most nem mondja komolyan. Ő az aki produkálja magát nem Luke.
-Mi történt veled Cal? Tudod , hogy tetszik nekem! Miért viselkedsz így velem mikor mellettem van? Kiabáltam mert már nagyon felhúzta az idegeimet.
-Mi? Hallottam mögülem Luke hangját. Ez mióta van itt? Calum felhúzott szemöldökkel nézett rám. Mind ketten a válaszomat akarták.
Hátranéztem Lukera aki eléggé meg volt lepődve.
-Semmi. Mondtam és vissza rohantam az udvarra a táskámért. Nem érdekelt , hogy van még három óránk, én haza megyek.
Elrohantam Calum mellett aki még mindig cigizett, de Luke már nem volt mellette.
-A herceged téged keres! Fújta ki a cigifüstöt , de engem nem érdekelt. Csak haza akart menni mert ezt most nagyon elcsesztem. Nem akartam, hogy megtudja.
-Blair! Állj meg! Kiabált utánam Luke. Elkezdtem énis futni, de ez azzal járt , hogy nem néztem hova lépek és megbotlottam valamiben.
-Blair jól vagy? Segített fel Luke mikor odaért hozzám.
-Igen. Nem nem voltam jól. A térdemre estem és eléggé fájt.
-Mi volt ez a suliban? Kérdezte és a falnak nyomott óvatosan.
-Semmi. A hangom elcsuklott , ő meg újra közelebb hajolt.
-Tényleg tetszek neked ? Levette a számról a szemeit egy pillanatra, hogy a szemembe nézhessen.
-Én.. Nem tudtam befejezni a mondatomat, mert az ajkát az enyémnek nyomta.
Először csak egy apró csókocskát kaptam, ismerkedő, mondhatnám félszeg kis csókot. Aztán mélyet sóhajtott, a két kezébe fogta az arcom, és olyan szenvedéllyel vette birtokba az ajkamat, hogy azt hittem ott, menten belehalok a gyönyörűségbe. Hosszan csókoltuk egymást, majd egy pillanatnyi szünet után újrakezdtük. Nem tudtam gondolkodni, csak az számított, hogy ajka az enyémen van, az elmém csak ezzel az élménnyel volt tele. Luke át karolta a derekam és magához húzott. Minden megszűnt létezni. A fájdalmaim, a problémáim és még az egész világ is. Csak mi voltunk azelött a fal elött és semmi más. Mikor elfogyott a levegőnk, Luke abbahagyta az ajkam ostromolását és a homlokomhoz nyomta az övét. Mindketten elmosolyodtunk és úgy néztük egymást vagy három percig.
-Haza kísérlek. Mondta és megfogta a kezem.
Nagyon boldog voltam. Komolyan semmi se tudta volna elrontani a kedvem. Még ha akarták volna se. Luke egy percig se engedte el a kezemet, nagyon szorosan fogta, mintha elveszítené ha elenged. Nem beszéltünk az úton bár én most semmihez se tudtam volna hozzászólni. Még mindig a csók járt az eszembe pedig csak öt perce történt meg. Mikor a házunk elé értünk Luke maga elé fordított és csak egy puszit nyomott a számra.
-Akkor majd látlak holnap? Az állam alá nyúlt gyengéden feljebb emelte a fejem és mélyen a szemembe nézett. Elmosolyodtam. Olyan gyönyörű kék szemei vannak.
-Igen! Mondtam ki büszkén. Újra nyomott a számra egy puszit, és elköszöntünk egymástól. Beérve a lakásba anya támadt le.
-Neked nem suliba kéne még lenned? Eléggé mérges volt. Apa sehol se volt ezért gondoltam , hogy újra veszekedtek.
-De ,de... Nem érzem jól magam. Hazudtam és bevágtam a tényleg nem vagyok jól pofát.
Anya felküldött a szobámba egy tál levessel és óránként benézett, hogy jól vagyok e.
///
Fél tizenegy, és nem tudok aludni. A csók, a holnapi nap több érzést váltott ki belőlem és nem tudtam hova tenni őket. Forgolódtam össze vissza az ágyamban. De a legtöbször csak a plafont bámultam. Calum nem írt, ahogy Luke se. Eltelt vagy tíz perc amíg én csak bámultam ki a fejemből, és Calum viselkedésén gondolkoztam, eldöntöttem,hogy írok neki egy sms-t.
Én: Nem tudom , hogy fennt vagy e még de csak annyit szerettem volna mondani, hogy sajnálom ,hogy kiabáltam veled. Én csak nem értem a viselkedésed mostanában.
Egy perc se telt el és megkaptam a választ
Calum😪😂: Igen fennt vagyok. Nem tudok aludni a holnapi nap miatt. Tudom, hogy hülyén viselkedek de ennek megvan az oka. Sajnálom!
Én: Mi az oka?
Calum😪😂: Luke....
Valamiért éreztem, hogy ezt írja. Visszaraktam a telefonomat a szekrényemre és elkezdtem bámulni az ajtómat. Mostmár végkép nem tudtam elaludni.
///
Reggel kilenc kor keltett anya . A bál csak hat kor kezdődik de nekünk el kellett mennünk fodrászhoz. Semmi kedvem. Anya készülődik én meg még mindig az ágyban fekszek.
-Kellj már fel! Időpontunk van! Jött be a szobámba.
-De hatig tönkre megy a hajam ráér később is! Nyafogtam , majd egy párnával eltakartam az arcomat. Anya sóhajtott egyet majd kiment a szobámból. Már majdnem vissza aludtam mikor a telefonom kezdett el rezegni.
Ismeretlen: Jóreggelt! Hatra megyek érted.. Xx
Luke végre írt egy smst. A boldogság elnyomta a fáradtságom, így felbírtam végre kellni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
The Feelings Are Killing Me.lrh.
Фанфик"A gyengeség olyan seb, ami szinte kéri, hogy odarúgjanak"