HOPE KORANG AKAN ENJOY VIDEO KLIP DI ATAS....WALAUPUN NI FF PASAL APINK AND EXO....IM STILL ARMY!!!
KRING!!!Loceng berbunyi menandakan waktu sekolah tamat.Eunji lambai tangan pada member APINK dan berjalan pulang ke rumah diikuti Suho di belakang.Suho nampak muka Eunji masam jer..Dia pun menahan Eunji daripada berjalan ke depan."ko nak apa?"tanya Eunji sambil memandang tepat mata Suho.Seram pulak.."Awak merajuk sebb tadi ke?mianhe..janji x buat lagi"kata Suho sambil mengangkat tangan.Eunji tersenyum "yerlah namja sado""owh...mengakulah aq ni sado"kata Suho dengan bangga.."eh eleh..banggalah tu"kata Eunji dn menepuk kepala Suho dgn kuat.."yaaa!!!tunggu eunji..."Suho mengejar Eunji.
'Namajer sado..lari sikit dah terungap-cungap'Eunji gelak kecil dan menghukurkan air kepada Suho."sikit apa benda?5km tahux?aq mengaku ko lagi kuat dari aq..sado mana pun aq tetap manusia..ko ada kuasa luar biasa macam Ying BOBOIBOY tu ke?"kata Suho setelah minum air sekaligus.."ptg nanti aq nak keluar..aq nak jumpa chingu aq..ko ikut kan?"tanya Eunji."eh mesti"jawab Suho dan tunjuk muscle dia..Eunji tersenyum.
PETANG>>>
Eunji ialah yeoja yg suka mengenakan pakaian kasual so dia pakai t-shirt lengan pendek warna oren ,jeans dan kasut CONVERSE HIGH warna hitam putih..rambutnyayg paras bahu itu dibiar lepas..Suho?dia kan namja.so biasalah..pakai t-shirt hitam,jeans dan kasut NIKE hitam..."nk gi mana?"tanya Suho."taman.."balas Eunji.Mereka berjalan pergi ke taman .Suho dan Eunji nampak seorang namja yg berdiri membelakangkan mereka di situ.Eunji pasti itu chingu dia..Dia pun pergi tepuk bahu namja itu..Namja itu menoleh dan memeluk Eunji sebab lama x jumpa.Alangkah terkejutnya Suho melihat namja itu ialah KIM TAEHYUNG!!!
"yaa taehyung..lama x jumpa...rindu ko.."kata Eunji."haha..jgn risau Eunji..x lama lagi sy akan pindah sekolh awak dn pindah rumah jgk ke sini..'kata KIM TAEHYUNG A.K.A V."jinjja?baguslah"kata EUNJI dgn gembira.'tu sapa?namjachingu awak?'tanya v yg nampak seorang namja datang brsama EUNJI tapi x perasan rias muka dia macam mana.."ish kamu ni..bkn namjachingu..chingu jer..SUHO...sinilah"Eunji pangil Suho,V x terkejut melihat Suho padahal dia menyapa Suho dgn mesra.."hi bro..whatssupp?KIM TAEHYUNG IMNIDA..call me v"kata V.Suho tersenyum.."dia berlagak x kenal aq depan eunji ke?"gertak hati Suho."oklah Eunji SUHO...SAYA nak balik..rumah saya kan jauh..saya dtgpun sebab nak jumpa awak..annyeong'kata V dan beredar..Eunji lambai tgn dan menarik tgn Suho balik rumah.
MACAM MANA SUHO KENAL V?V X KENAL SUHO KE?ASAL EUNJI DGN V TU RAPAT SGT?TERUSKAN MEMBACA..IF YOU LIKE THIS FF PLEASE VOTE AND COMMENT OK..^^
YOU ARE READING
My Bodyguard Is My Love?!?!✔
FanfictionWatak utama #Eunji APINK #Suho EXO Watak sampingan-bacalah nanti tahulah... #boleh dibaca semua kpopers..