UVOD

433 6 0
                                    

Kao i svakim običnim radnim danom, došla sam iz škole, presvukla se, pojela nešto tek toliko da ne budem gladna do ručka i bacila se na domaću zadaću kako bih je što prije napravila. Prvo sam napisala Engleski, nakon njega Matematiku i sada sam na zadaći iz Španjolskog. Dok sam pisala zadaću stizale su mi poruke i ekran moga mobitela se stalno gasio i palio, ali pročitala sam ih sve tek kada mi je moja najbolja prijateljica Andrea poslala poruku. U poruci je pisalo: 'Neymar, dođi do mene, hitno je'. Brzo sam uzela jaknu , obukla svoje Air Maxice i otišla do njene kuće koja je bila udaljena svega 5 minuta hodajući od moje. Pozvonila sam te mi je Andrea otvorila. Otišle smo u njezinu sobu koja je bila puna Messievih fotografija.
Marija (ja, J): Što je toliko hitno, Messi?
Andrea (A): Mama i tata su mi dali poklon za rođendan
J: Kakav poklon? Što je tu tako bitno da mi nisi mogla preko poruke napisati ..
A: Pa jer se poklon i tebe tiče ..
J: Dobro, daj reci višeee !
A: Kupili su mi dvije karte za Barcelonuuuu, Neymarru moj idemo u Barcelonuuuu !!
J: ...
Grlile smo se, veselile, pjevale i slale Insta direct Neymaru i Messiu. To su naša dva idola. Moj je Neymar, njezin je Messi. Tako smo si i nadimke dale, ja sam nju zvala Messi, a ona mene Neymar .. Dok smo 'slavile' Andreina mama je pokucala na vrata od njene sobe.
Andreina mama (AM): Mogu li?
A: Uđi mama, pobogu !
AM: Čuli smo vas do dolje pa sam došla sa vama popričati prije nego što dođu Marijini roditelji.
Što? Moji roditelji? Zar oni ne rade? Ko ih je pozvao?
J: Moji roditelji?!
AM: Da,Marija. Moramo ih pitati što oni misle o tome, ne možemo jednostavno samo tako pustiti da ti ideš ako su oni protiv toga. I ja mislim da je to najbolje u četiri oka dogovoriti, ili sam u krivu?
J: Dobro, nadam se da će mi dozvoliti.
A: Što si htjela sa nama popričati?
AM: Dakle, ako odete skupa, morate se čuvati. Jedna drugu. Nema svađa tamo. Javljate nam se svaki dan ! SVAKI DAN !! ..
A: Mama ! Čule smo te, uostalom nismo djeca, znamo da moramo bit pametne, ne smijemo vas sramotiti i uvijek moramo biti skupa jedna uz drugu ma što god bilo.
AM: Bravo pametno moje. I još si nešto zaboravila. Nemojte mi se grešne vratiti odandje. I nema petljanja s nogometašima. Slika i amen.
A & J: Dobro haha kao da bi oni nas htjeli? Hahaha ;)
Andreina mama je otišla i rekla je da će pokušati nagovoriti moje roditelje u slučaju da oni nisu za .. Messi i ja smo sjedile u sobi na podu i slušale što se dolje zbiva, ali nismo dobro čule jer je Dein brat Antonio igrao PES '16 .. Nedugo nakon toga je došla Andreina mama gore i rekla da me zovu moji roditelji da idemo kući, pitale smo ju jesu li dozvolili ili ne, ali nije nam dala odgovor.
Došli smo doma, već je bio mrak a ja još nisam napisala moju zadaću iz Španjolskoga. Na brzinu smo večerali i odmah nakon večere sam se bacila na zadaću. Riješila sam ju i sišla dolje. Tamo su sjedili mama, tata, Luka & Matej. I svi su buljili u mene ..
Mama (M): Kakve su ono scene sa Barcelonom?!
Tata (T): Ti si još premlada za to !!
Matej (M): Nisam niti ja išao u Madrid!
Luka (L): Nisam niti ja u London !!
Stajala sam tako na tim stepenicama i nisam vjerovala svojim očima i ušima. Ne daju mi da idem u Barcelonu iako znaju da je to moj najveći san. Nemogu vjerovati.
J: Ali mama ..
M: Ništa ali. U sobu !
Lupala sam nogama što sam jače mogla i tako otišla u svoju sobu, suze su već tekle kao rijeka, nisam se mogla smiriti. Sjela sam na pod leđima okrenuta prema vratima, zagrlila svoja koljena i plakala. Plakala kao nikada do sada. Oni koje najviše volim su me najjače razočarali .. Zašto baš oni? I za što sam ja to premlada? I zašto ne smijem ja ići ako Matej i Luka nisu išli, zar će mi radi njih uskraćivati sve?

_______________________

Nova priča 'Damn, Neymar' !
Nadam se da vam se sviđa uvod.
Ostavite vote ili komentar, hvalaa ! :)

Damn, Neymar !Where stories live. Discover now