De eerste stap avond

262 14 3
                                    

Sorry dat ik het vorige hoofdstuk had verwijderd, ik was in de war met een ander verhaal. De personages en de relaties kwamen niet overeen, sorry voor het ongemak. Nu komt het goede hoofdstuk.

ENJOY :D

---------------------------------

Hand in hand liep ik met Simon over de strip heen, i know het is raar we zijn geen stelletje. Toen we het slam-cafe zagen gingen we gelijk naar binnen. Simon haalde gelijk een drankje voor me en nog wat voor onderweg. Na al aardig wat bakkies op te hebben besloten we om de andere te gaan zoeken, we waren ze inmiddels niet tegen gekomen. Het was raar om in mijn aangeschoten stadium met Simon naast me naar de rest te zoeken. Na 30 minuten de hele strip te hebben afgezocht waren we er wel klaar mee, hun moesten tenslotte ook op elkaar letten. Simon en ik waren eigenlijk nog helemaal niet moe, we hadden alleen even geen zin meer in de drank, de muziek en het geschuur. Simon zag ergens een scooter staan met de sleutel er nog in, de regel van Simon was: Alles met wielen en waar een sleutel in zit is voor Simon. Ik begon te lachen en Simon sprong op de scooter, geen idee waar hij me heen bracht maar het was eigenlijk wel gezellig. Ik wist dat we wel goed moesten uitrusten want morgen gingen we naar Star Beach. Ik had er zoveel zin in, ik had er zoveel leuk dingen over gehoord en de beste Dj's draaide daar en de sfeer was super. Na een tijdje hoorde ik het geruis van de zee, ik weet van Simon dat hij altijd al eens wou Skinny dippen. Ik had zo'n vermoede dat ie dat ging doen. Ik zat te twijfelen of ik mee zou doen, maar voor dat ik kon kiezen was Simon al richting zee gerend, ik rende hem met mijn telefoon in mijn handen achterna. Ik moest dit filmen om morgen aan de rest te laten zien. Ik heb in een deuk gelegen om hoe nonchalant Simon af en toe kan zijn. Hij had nu gewoon schijt aan alles en iedereen. Na een tijdje besloten we maar terug te gaan naar de villa. Simon dit keer bij mij achterop reden we naar de villa. Daar zetten ik Simon in bad, '' Je mag alleen naast me komen liggen als je een bad heb genomen'' Zelf sprong ik nog snel onder de douche en trok mijn pyjama aan. Ik was blij dat ik Simon als mijn vriend had, ik kon niet wachten om naar Star Beach te gaan morgen !!!

--------------------------------------------------------------------

Dit was het stukje voor vandaag, please vote & comment, ik vind het leuk dat best wel veel mensen mijn verhaal lezen. Misschien vinden jullie mijn andere verhalen ook leuk :D

Bye now

xxx Melanie

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu