Μέρα 129η: 6 Ιουλίου

323 46 7
                                    

Το ακουστικό του τηλεφώνου της Ντι έχει κυριολεκτικά ιδρώσει. Η μέρα είναι πολύ ζεστή και ο κόσμος έχει βουτήξει ακόμα και σε συντριβάνια για να δροσιστεί. Ο Μήτσος από την άλλη άκρη της γραμμής, την αγχώνει ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα ο ιδρώτας να έχει μουσκέψει το μπλουζάκι της.

«Μα συγγνώμη, Ντι, δηλαδή ήταν τυχαίο που βρέθηκε πίσω μας, μέσα στο παζάρι; Ήταν σίγουρα σχεδιασμένο, μας ακολούθησε για να δει που βρισκόμαστε και περίμενε την κατάλληλη ευκαιρία για να εμφανιστεί και να κάνει ολόκληρο σκηνικό. Θεέ μου, ρεζίλι γίναμε μπροστά στον μανάβη!»

«Ο μανάβης είναι τώρα ο καημός μας. Η Μαργαρίτα δεν είναι τέτοιο κορίτσι. Όλα αυτά που ισχυρίζεσαι είναι υπερβολές».

«Να σου θυμίσω τι υπερβολές έχουμε κάνει εμείς για χάρης της Μόνικα; Είναι μια γυναίκα με ανασφάλειες η Μαργαρίτα, μην την κρίνεις από την ασπίδα της δυναμικής αλτρουίστριας που έχει αποφασίσει πάντα να φοράει. Και μια γυναίκα με ανασφάλειες είναι ικανή για όλα».

«Το θέμα δεν είναι πώς έγινε ό,τι έγινε και γιατί. Κοίτα τώρα πως θα διαχειριστείς την κατάσταση και να την πάρεις με το μαλακό, γιατί θα μας βρουν και τους δυο σε κανένα χαντάκι».

«Είναι που η Μαργαρίτα δεν είναι τέτοιο κορίτσι!», της λέει και ξεσπάνε και οι δυο στα γέλια. Η αλήθεια είναι ότι η Μαργαρίτα έφυγε πολύ εκνευρισμένη απ' το παζάρι και εκ τότε δε σήκωσε ούτε ένα τηλέφωνο. Ο Μήτσος δε θέλει να τη χάσει, όμως η εκδήλωση ζήλιας ήταν κάτι που δεν είχε προβλέψει.

«Ίσως είναι καλό για λίγο καιρό να μη βρισκόμαστε, μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση και να της εξηγήσεις πέντε πράγματα. Ειλικρινά πάντως δεν μπορώ να την καταλάβω. Εδώ εσύ είσαι έτοιμος να φύγεις στην Αφρική μαζί της και εκείνη πήρε άσχημα ένα φιλί στο μάγουλο, που στο κάτω κάτω γνωριζόμαστε πόσο καιρό».

«Τι εννοείς να μη βρισκόμαστε; Εσύ δε φταις σε κάτι για να με αποφεύγεις. Αν κάποιος φταίει αυτός είμαι εγώ που μιλάω συνέχεια για σένα» της αποκαλύπτει ο Μήτσος. «Της λέω πόσο μοναδικό και υπέροχο πλάσμα είσαι και πόσο τυχερός είμαι που σε έχω φίλη μου».

«Αχ, ρε Μήτσο, αχ! Δεν τα λένε αυτά σε μια γυναίκα. Πώς να μην τρέχει η κοπέλα στα παζάρια; Δεν το γλιτώνω το χαντάκι, τώρα βεβαιώθηκα!»



DilemmaWhere stories live. Discover now