16 yasindaydm.Anne ve
babam calistiqi icin evde hep tek basimaydm bu yüzden tek arkadasm pc olmustu.Birqun bir fan clup da satanis bir kizla tanistm we arkadas oldum benden 6 yas büyüktü onu cok sewdim we ablam qibi oldu hayatmda...
Her derdimi ona anlatmaya basladm.Onun tek dostu seytandi.Beni bircok arkadasyla tanistirdi o da beni kiz kardesi olarak qörüyordu.
Günlerden carsambaydi.Derya abla arkadaslariyla bizde toplanmak istediklerini söyledi.Bende tabiki dedim.Geldiler we bana sanatisliqe qecmemi söylediler.Bnde ben kedi yemem dedim.Onlarda bana satanistlik kedi yemek deqil dediler satanistliqe qirerken cok sewdiqin birseyden wazqecmek onu kurban etmek qerekiyormus wee bircok kiside kedisini kurban ettiqi icin satanistlerin kedileri sewmediqi ortaya atilmis qibi seyler anlattilar.Ve artk inanmistim onlara ve anlattiklarina...
Bnde artk satanizm icin yanan bir yürek olmustm we artk bnle ilqilenmeyen anne we babamdan tamamen nefret etmeye baslamistm.Satanistliqe cok inanmistm we bircok ayine katildim hatta bir ayinde kendimi o kadar kaptirdim ki bileqimi kestim fakat pek bise olmadi...
Birqün okuldan ewe qeldm bu sefer ewde beni bekleyen biri wardi babaannem.Babaannem dinine cok düskündür.Bn odamda üstümü deqistirirken qeldi ve namaz kilmaya basladi.Yerimde duramiyordm babaannemi parcalamak istiodum ona dokunamiodum tirnaklarimi bacaklarima qecirerek kendimi parcaladim we odamdan kosarak cktm.Hersey o qün basladi aslnda artk icimde beni yöneten birsey wardi ama bu sey beni korkutmuyo bana qüven weriodu sanki.Ertesi qün babaannem qitti we qiderken allaha emanet ol allah seni korusun qibi seyler söyledi we bu seferde bn kendi elimi koparircasina IsIrdm.Cok deqismistim ama ne annem nede babam beni farkediyordu.Artk qeceleri bnle birileri uqrasiyodu bu isten SIKILmAYA ve korkmaya baslamistm.
Babamin is yemeqi wardi annemle katilmalari qerekiodu ve bn yine ewde kalacaktm.Saat aksam 10 oldu hala pc de www.satanizm.com daydm ve sohbet koyuydu.Derken arkamda bir sertlik hissettim cok korktm arkama döndüm kimsenin anlattiqi qibi deildi ne ayaklari tersti nede qözleri tuafti.Ama cok korkutucuydu tek hamleylee koluma bir cizik atti tirnaklariyla neden dedim sadece ve bana anneni feda eett dedii qarip bi seslee donmustum.Hemen kayboldu.Bnde derya ablayi aradim anlattm o da bana annemden wazqecmemi söyledi yoksa seni rahat birakmazlar dedi cok korkuyordm we artk deryadan nefret ediodum.0 qece annemler qelmeden yatamadm we qece annemlerle yatmk istediqimi korktuqumu söledim.Dikkat cekmeye calstiqimi sölediler ve bn tek basima uyudum.Gece sabaha karsiydi annem yanimda yatiodu we bn seytan sanipp boqazini SIKmaya basladmm ayni anda ciqlik da attiqim icin babam qeldi we bn o qün annemi KIl payi öldürmedim.we annemler yine dikkat cekmek icin öyle yaptiqimi düsündüler.Sabah olduqunda ctesi qünü olduqu icin yine ewde tek basimaydm.Evde baska bir nefes daha dolasiyodu.Ama herseye meydan okurcasina davraniodum dusa qirdim.Banyodaydm kapi acildi yanima qelen seyi qöremiodum hizli hizli su döküyodm üzerime we birden kaynar su döktüm nasl olduysa suyu soqutmak icin cesmeyi actm kirmizi su akiodu we arkami dönüp duvara baktqmda yanls yoldasn yaziodu sok olmustm we besmele cekmeye calstm olmadi dilim dönmedi bise boqazimi SIKmaya basldi yerdeydim qörmediqim birseyle boqusmaya basldm.war qücüm besmele cektm.Kendime qeldm üzerimi qiydim annemi aradm herseyi anlattm o qece annemlerle uyudum snra beni hocaya qötürdüler smdi 18 yasndayim we artk bnle ilqilenen bir ailem war bnde bosluqa düsüp sacma sapan seylerle uqrasmiyorum cok iyiyim . . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
TerrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar