Suho-"yeobosayo?"
????-"jumpa aq di kafe taman petang ni...dtg sorang -sorang eh.."bip...panggilan dimatikan."kafe taman?petang ni?siapa ni..."bisik hati Suho..Selepas habis sekolah,Suho terus menuju ke kafe taman tanpa memberitahu Eunji.Seperti yg dikatakan,Suho duduk di meja bernombor 8.Ada seorang namja memakai topi hitam duduk di situ."awak ke yg panggil sy?"tanyaSuho.Namja itu angguk dan menanggalkan topinya.KIM TAEHYUNG!!!.
"Hello bro..lama x jumpa?"kt V sambil tersenyum sinis..
"Ko ingat aq lagi?"tanya Suho
"Ofcourselah.sapa blh lupakan oppa yg telah bunuh saengnya sendiri iaitu yeojachingu aq!ko bunuh dia hanya sebab cintakan aq!!"
"Skrg ko nk apa?apa ko nk dari Eunji?"
"Aq nak balas dendamlah bro..rilekaah...ko tgklah aq buat apa nanti..Ko pergilah ckp kat Eunji pasal benda ni...dia xkkan percaya sebab dia tahu aq ni baik...ceh..*evil laugh.."
"Dia xder kaitan dlm benda ni...jgn ganggu dia!!"
"Aq akan ganggu jugak life kau SUHO!!"
V berjalan pergi dari kafe itu..Suho hanya memandang.Terimbas peristiwa 2bulan lalu.
Flashback-"Oppa,I love him..jgnlah apa-apakan dia"rayu Chorong,saeng Suho..
"Love?ah...what the..ko nk kawin lelaki ni?dia ni playboylah and miskin ...u know right?untuk dia saeng sanggup tampar omma.!.!."kata Suho dgn marah...
"Suho hyung,sy ..sy ..tahu .sy ni x layak khawin saeng hyung..saya tahu sy ni miskin...tapi....sy bkn playboy...percayalah..kata V dgn sayu.."Berbaik ko kata?jgn harap...ko tu dahlah miskin..ko dh tidur dgn yeoja lain..nak tidur dgn saeng aq plk?ei berambuslah"
Kata-kata Suho membuatkan Chorong marah dan menampar oppanya..lantas Suho tercampak pisau yg dipegang dari tadi..."Chagi!!"
"Saeng!!!"
Pisau tersebut tercucuk di perut Chorong.Begitu byk darah keluar dari perutnya.Dia rebah atas lantai.V terus mengangkat Chorong untuk dibawa ke hospitalSedang dia membawa kereta dgn laju,dia terlanggur seorang pakcik.Cepat-cepat,pakcik itu juga dibawa v ke hospital..V menunggu di ruang menunggu dgn penuh harapan agar Chorong akan kembali.Tiba-tiba,dua makcik dtg ke arahnya...
"V?chorong..knp dgn Chorong?dia ..ok x?"tanya seorang makcik.dia ni amma Chorong dan Suho."Mianhe makcik..v...v ..x dpt selamatkan Chorong.."kata V dgn sayu..."Adik..adik ke yg bawa seorang pakcik ke hospital?"tanya makcik lagi seorang tu.."yer .makcik ni sapa?"tanya v pula."makcik ni isteri dia..macam Mana dia blh kemalangan?"tanya makcik Song.V terdiam."erm..makcik.saya pun x tahu.."tipu V...
Beberapa minit kemudian,seorang yeoja yg cantik datang ke situ."omma,macam mana appa?"tanya yeoja itu pd Puan Song."entahlah Eunji...tu budak tu yg tlg bawak appa ke hospital"kata Puan Song pada Eunji.Di sinilah Eunji berkenalan dgn V.
1jam kemudian,
Seorang doktor memakai kot putih keluar dari ICU."doktor,macam mana keadaan Chorong?saya ..saya ommanya.."tanya omma Chorong ,Puan Park kpd doktor yg memakai tag nama Jimin itu."owh mianhe..sy x dpt buat apa-apa.."balas Jimin dgn perlahan dn berlalu pergi.Puan Park terduduk.."makcik..jgnlah mcm ni..sabar yer"V cuba menenangkan Puan Park yg sudah menangis teresak-esak walaupun air mata namjanya sendiri x dapt ditahan..Puan Song dan Eunji telah beredar ke Bilik ICU lain setelah berjumpa dgn V dan Puan Park..Mereka menunggu dgn sabar.30minit kemudian,"DOKTOR..how is my husband now?"tanya Puan Song"puan.sabar err...Encik ...Song.dh ....xder."doktor hanya dpt berkata begitu..beliau berlalu pergi..
Bunyi tangisan tidak didengari..Air mata membasahi pipi wife dan anak encik Song.Suho?Selepas V pergi,dia duduk di atas lantai dan lihat kesan darah saengnya..."saeng ah...mianhae..oppa nkkamu hidup bahagia tu jer.tapi,lain yg jadi."Air mata mengalir deras...dan dia pengsn di situ..
Setelah balik,Puan Park membangunkan Suho.Suho bgn cepat-cepat.."omma...omma..
Chorong OK x?"tanya Suho.Pakk!!Suho ditampar.."ko dh bunuh dia Suho....skrg berambus dari rumah ni!!!!"Puan Park menolak Suho keluar dari rumah.V hanya memandang dari tadi.."kau bukan anak aq...v ..kamu tinggal dgn makcik.lepas ni vlah anak omma!"
Hati Suho berasa sgt sakit...Ommanya menghempas pintu dgn kuat..Suho berjalan menuju ke taman dan duduk di situ.Hari sudah larut malam."Suho"Suho memandang org yg duduk di sebelanya."owh Puan Song...buat apa kat sini?"tanya Suho sambil cuba tersenyum."makcik tahu semua yg berlaku..makcik tahu kamu x berniat nak bunuh dia pun kan?kamu anak yg baik...makcik nak tlg anak chingu makcik ni...blh?"tanya Puan song.Suho terse yum"kamsamida makcik "kata Suho...
Puan Song menyewa rumah untuk diduduki Suho buat sementara waktu.Dia tlg byrkan semua sewa rumah dan beri Suho makanan.Suho selalu berkurung dlm rumah dan jarang keluar.Keluarpun untuk pergi tanah perkuburan ...Selepas itu,Puan Song beritahulah dia blh tinggal di rumah Puan Song dan menjaga anaknya ...
V pula amat rapat dgn Eunji dan selalu berchat dgnnya...Eunji x kenal Suho sebab Puan Park x pernah introduce Suho dan Suho selalu keluar lepak ....Apabila V tahu Suho dtg rumah Eunji,dia mulalah buat rancangan jahat...
-end of flashback
Miankalau ada yg x fhm citer ni.author ni byk mengarut plk...
YOU ARE READING
My Bodyguard Is My Love?!?!✔
FanfictionWatak utama #Eunji APINK #Suho EXO Watak sampingan-bacalah nanti tahulah... #boleh dibaca semua kpopers..