Aysun Elibol 10 yıl önce yaşadığı bir olayın cevabını yıllardır arayıp durmuş... Peki neydi yıllardır çözemediği bu sır ?
İşte olay ve olayın gelişimi...
- İki yıllık evli ve büyük kızım Aslı'ya sekiz aylık hamileydim... O sabah uyandığımda hemen saate baktım. Saat 01.15'i gösteriyordu. bir şeylere çok geç kalmıştık. Bir an için, yanımda uyuyan eşime baktım... Ona ne söyleyebilirdim ki? Rüyamda gördüğüm olayların gerçekleşeceğini hissettiğimi söylesem de, bunun mantığını nasıl izah edecektim ?
Çaresizdim.... Yavaşça yataktan kalkıp salona geçtim. Rüyayı detaylı olarak düşünmeye başladım...
"Eşimin iş yerinde bir telaş vardı. Müdürler,şefler,memurlar odalarından dışarı çıkıp, ofis içinde birilerini arıyorlar ve plan yapıyorlardı. Konuşmalarında ise eşimin iyi ki işe geç kaldığını, bu arada gerekli şeyleri daha rahat hazırlayacaklarını ve vakit kaybetmeden yola çıkabileceğimizi hesaplıyorlardı. Bahçe kapısında ise T.M.O.' nun bir arabası hazırlanmış beni ve eşimi bekliyordu. Saat 09.10'da eşimin ofise gelişini gördükten sonra hemen uyandım, içimi tarif edilemez büyük bir sıkıntı sarmıştı...."
Bu nasıl bir rüyaydı anlam veremiyordum... ? Ancak eşimin iş yerinde büyük bir olayın bizi beklediğinden emindim.... Bu sıkıntılı düşüncelere dalmış ve eşimi uyandıramamıştım. Saat 08.45'te eşimi ancak uyandırabildim. İşe geç kaldığını anlayan eşim telaşla hazırlanmaya başladı. Bu arada bende giyinmeye başlamıştım. Hazırlanırken eşim Suat'a belli etmeden el çantama giyecek bir iki parça da koymuştum. Çünkü acilen yola çıkacağımızı, görmüş olduğum rüyamdan dolayı kuvvetle hissediyordum. İkimizin de ailesi, bulunduğumuz yerden oldukça uzaktaydı. Ve aklıma sürekli kötü şeyler geliyordu... Ancak ona hiçbir şey hissettirmemeye özen gösteriyordum. Bu arada benimde hazırlanmakta olduğumu fark etmişti.
- Hayrola Aysun sen nereye ?
- Suat evde çok sıkıldım. Ben de seninle ofise gelmek istiyorum. Daha sonra çarşıya çıkarım. Lütfen beni de götür. Hem geç kaldın diye müdürün beni görünce sana bir şey söylemez....
Kabul etti. birlikte yola çıktık. Ofisin önüne geldiğimde arabayı rüyamda gördüğüm yerde buldum, içimden bildiğim bütün duaları okuyarak eşimin ikinci kattaki odasına çıktı. Tuhaf bir şeyle karşı karşıya olmak üzere olduğumuzu iyice anladım. Suat'ın mesai arkadaşları üzgün bakışlarla bizi izliyorlardı. Artık rüyadaki gerçeklerle yüz yüze gelmek üzere olduğumu anladım. Kötü bir haber bizi bekliyordu.
Saatime baktım tüylerim diken diken oldu.... Aynı rüyamdaki gibi saat tam 09.10'u gösteriyordu.... Eşimin müdürü yanımıza geldi. Büyük bir üzüntü ve sıkıntıyla konuşmaya başladığında eşimin eline sıkıca sarılıp dinlemeye başladım.... Aklıma sadece tek bir şey vardı. "Acaba hangimizin ailesine bir şey olmuştu ?"
Evet Berrin Hanım.... Eşim İzmir-Bursa Karayolu'nda geçirdikleri kazada; annesini,babasını ve ağabeyini kaybetmişti...
Bizi bekleyen arabayla derhal yola çıktık.... Aynen rüyamda gördüğüm gibi....
Normal yollarla açıklanamayacak ve klasik yorumlarla içinden çıkılması mümkün olmayan bir olayla karşı karşıya gelmiştim. Aradığım cevaplar, bu yaşanan sıra dışı olayların içinde gizliydi.... Bundan emindim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Türkiye de yasanmis cin ve hayalet olaylari
HorrorBu topraklarda yasanmis garip ve aciklanamayan olaylar