-Günaydın gençler .
- Oooo başkan günaydın .
İşte yine gelmişti sınıfın nam -ı değer Brad Pitt i .Okulumuzdaki diğer tüm kızlar ona hasta tabi haliyle .Ama ben kendilerini fazlasıyla itici buluyorum .Her neyse .Okulum bildiğin devlet lisesi. Cidden bunu demek isterdim . Ama maalesef bu son 2 yıldır fazlaca değişti .Yeni müdiremiz ve onun Brad Pitt oğluyla okulundan tüm ''tiki '' kız ve ciklet değiştirir gibi araba değiştiren erkek arkadaşları bizim okula nakil oldu .Kendi halindeki okulumuz yine kendi halinde .Ama koridorları fazlasıyla tehlike çanları çalıyor . Hele benim gibi okulun görünmezi olmaya çalışan bir Betty için fazlasıyla rahatsız ediciler .
-Naber Betty aşkım .
-Git başımdan .
Merhaba .Ben Arya .Sadece nüfus cüzdanımda ve sınıf yoklamasında bu şekilde .Aslında ben Çirkin Betty im .Okulumun bana kazandırdığı o kutsal takma isim bu ... Kilo , kemik çerçeveli gözlükler ,diş teli ve elektriklenmiş kabarık saçlar kesinlikle beni fiziksel olarak tanımlayan en uygun sözcükler .Bir de sınavlarda yüksek not alabilmek için sabahlara kadar çalışıp yine düşük not almamla bilinirim .Sadece bu mu ? Hayır .Bu sadece onların bildikleri .
Ben Arya .Sadece Arya .17 yaşındayım . Kitap okumayı seven , kitaptaki karakterlere masum duygular besleyen , yabancı dizi aşığı , sevdiği bir müziği usanmadan 7 24 dinleyen ,mutlu olduğu zamanlar yüksek ses club dans müzikleri açarak saçma sapan dans figürleri sergileyen , üzgün olduğu zaman penceresinin dibinde kahve kupasını eline siper edip sessizce gözyaşlarını akıtan , aşık olmayı hiç deneyim edinmemiş ama bir o kadar da kitaplardan aşkı öğrendiğini iddaa eden yeri gelince tatlı ,yeri gelince huysuz bir kız . Odasında bir makyaj masası değil yemeyip içmeyip harçlıklarıyla aldığı okuduğu kitapların olduğu bir kitaplığı var bu kızın .Bir kaç kişinin takip ettiği ama her gün onlara yeni bir şeyler yazmak için çırpındığı bir blog sayfası , içinde yüzlerce hikayeyi kütüphanesine edindiği bir wattpad hesabı var . Annesinin bebeği ,babasının yüreklisi evinin tek çocuğu bu kız .
Bilmedikleri ne çok şey var değil mi ? Çünkü kendimi onlardan saklıyorum .Gülümsememi , kitaplarımı , düşüncelerimi .Sadece beni dışımla biliyorlar .İçimi açabileceğim kimsem olmadı .Hatta konuştuğum kimsem olmadı .Karşımdaki dışında .
Düşüncelerime ufak bir göz devirdim .Gözlerimi tekrar ona yönelttim .Sinirliydim . Çünkü onun yakışıklı yüzünü beni alayla rencide ederek kullanması beni fazlaca kırıyordu .Ondan nefret ediyordum .Okuduğum kitaplardaki aşık olduğum hayalimdeki karakterlerden daha yakışıklıydı .Ama o böyle yaptıkça kendinden soğutuyordu beni .Ve bir de beni kendisine platonik aşık olduğunu sanması vardı . Ahh cidden ...
Benden daha fazla tepki alamayınca sınıfta dört gözle hareketlerini inceleyen kızlara yöneldi .
-Betty 'im beni kırıyor .Ahh kızlar bu kız yüzünden pürüzsüz cildimde sivilceler çıkacak diye korkuyorum .
Dudağını büzerek konuşurken kızlar her kelimesinde eriyip bitiyorlardı . Karşımda öylece dikilmiş bana bakıyordu .Ne var dercesine bi bakış attım .Pis bir sırıtış ve hepsi bu .Önümdeki sırada oturması ise tamamen kör talih .
Bu kadarı fazlaydı. Bu sefer tepki göstericektim .Her gece yatmadan önce yaptığım provalar beni yüreklendirmişti .
İç sesim ilişti kulaklarıma .'' Yürü be kızım kim tutar seni .Sen babanın yüreklisisin .Hanimiş ... ''
Daha fazla dinlemeden hışımla önümdeki sıraya ilerledim .Pekala tek bir adım ileriydi . Tepesine dikilip gözlerini telefonundan alıp bana bakmasını bekledim .Gözleri benimkileri bulduğunda pek de belli olmayan bir şaşkınlığı sezdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİRKİN BETTY ''düzenliyorum"
Chick-LitHey sen ! Saçmasapan saplantılara takılmış , kendini olduğu gibi kabul edemeyen x kişisi . Koridorlardaki ezici bakışlardan rahatsız olan , kendini ancak okuduğu kitaptaki kahramanın mutluluğuyla tatmin eden y kişisi . Ve sen dış görünüşünden dolayı...