sakura and sasuke

184 5 2
                                    


Posle kad su culi sebe rekli su "mala sala" onda psasuke i psakura kazu"idemo imamo ispit"onda su svi rekli "idemo".Kad su svi stgli svi su gledali sakuru kako je zgodna onda je sasuke otisao iza nje i rekao samo sto ona moze da cuje"sakura ako budem video da jos jednom nosis nesto kratko ima da dobijes kaznu"onda je sakura pocrvenela onda su svi pitali "sta je bil" ona im kze brzo"NISTA"onda posle neog vremena videli su pino pa je rekla"skloni se od saskeja"onda joj sakura kaze"mozes slobodno da ga imas"pa sasuke se stvori iza nje kaze sto samo ona moze da cuje"sakura ako ne dodjes danas kod mene u apartman naljuti cu se"onda je rekla ali na sexy nacin"u redu " i poljubila ga onda ju je priblizio ljubili su se deset minuta dok naruto nije rekao svid da cuju"UZMI TE SOBU PA TAMO PRAVI TE DECU"onda su saske i sakura rekli "NARUTOOOO"i poce li da ga izlupaju kad su svi osli svojoj kuci sakura je otisla kod saskeja onda jo je rekao"mmm izgledas sexy kao i uvek"onda mu je ona rekla "hajde da se igramo"on joj je prisao i poceo je da je ljubi a ona je govorila"sasueke ahahahahaha"onda joj je saske sapnulo "nastavi tako da govoris volim te tvoje zvukove" onda je stavio a sakura je govorila"ahahaha brze ahaaha"onda posle nekoliko sati sasuke je rekao"sakura mogu li "ona mu je rekla"ahahaha da ahaha"onda je on svrsio i zaspao takodje i sakura.Ujutru sakura se probudila pre sasukeja i otisla u wc da povraca kad je ipovratila misli la je da je trudna pa je uzela test posle nekoliko minuta videla je i pisalo je pozitivno brzo ga je sakrila i govorila"necu mu reci"brzo se obukla i krenula je na mesto gde treba da se nadju onda je dosao psasuke i pitao "sakura zasto te jurim"ona mu je rekla iskreno "neznam" onda su svi dosli i onda je sasuke odvukao sakuru od svih i pitao "zasto me nisi cekala pa smo mogli zajedno"ona mu je rekla"morala sam da nesto obavim"onda je on rekao "hn" onda su se vratili i sakura je odvukla naruta i rekla mu je"naruto trudna sam i sasuke je otac"onda je on rekao "STA" onda su svi pita li "sta je bilo "onda je naruto rekao glasno "SAKURA JE T"ali ga je sakura zaustavila tako sto ga je i rekla "idiote niko ne treba da zna"onda je naruto usta i rekao"izvini sakura"onda su svi pitali"sta je sakura"ona im je rekla "NISTA"ali svi osim sasukeja i psasukeja mislili da je trudna pa su svi rekli"ZNAMO SAKURA JE TRUDNA"



SASUSAKU AND NARUHINA                       LOVEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz